Het Disneyteam! Alle valkjes verhuisd. Ze doen het allemaal heel goed.

Gestart door *~Jeanine~*, 25 september 2007, 00:17:18

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

De foto's komen wel ja.

Bedankt de meisjes voelen zich al helemaal thuis. Het zijn super schatjes.
Alledrie heel anders maar wel allemaal super lief.

Baloo heeft zijn keuze al gemaakt. Hij is gevallen voor de charmes van Belle.

Hoi Anja,

Met de valkjes gaat het prima.
Voor de rest weet je. Even moeilijk maar het gaat stukje bij beetje wel weer wat beter.

Kimm

hoi jeanine,

ik ben weer bij gelezen :D
fijn dat het allemaal zo goed gaat met je valkjes. heerlijk hoor!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Peggy

Hé hallo jeanine,

wat fijn om te lezen meid dat het zo goed gaat met je valkjes..de drie meisjes van chantal zijn inmiddels ook gearriveerd las ik wel. en mams is helemaal blij met Yodi..superrrr  :D
Nu krijg je alleen nog een manneke van Caroline hè?

Hopelijk gaat het met de hooikoorts ook beter voor jou en amanny  :-*

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Jeanine,

Wat leuk dat Alaa, alle popjes zijn meisjes noemt .... ik vind het zo'n heerlijk gezicht als zo'n grote man helemaal gek is op valkjes !! Hier ook hoor, Rick gaat staat tegenwoordig op een zondagochtend veel vroeger op dan normaal en als ik dan beneden kom dan zitten alle valkjes bij hem  :D

Hij vind het dus helemaal geweldig dat Nienah en Vicky echt zijn meisjes zijn, ik kan ook alles met Vicky en Nienah doen maar als Rick zijn vingers laat zien dan doen ze gelijk hun nekje naar beneden voor een kroeltje en bij mij kijken ze zo van ... dat mag alleen papa  :-\

Maar ik heb Xena en Paco en daar kan ik weer heerlijk mee kroelen, dus we hebben ieder 2 valkjes en dat hebben ze zelf zo gekozen  :D

Nienah en Vicky wachten gewoon heel de week braaf op Rick, dus door de weeks kroelen ze echt niet met mij, .... wel komen ze gezellig bij me zitten spelen, dus dat is natuurlijk ook al heel erg leuk !

Ik hoop dat het snel beter gaat bij jullie, .... vervelend hoor hooikoorts met dit weer, heel erg veel sterkte !!

Knuffel voor Ammany  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....alles goed met de Disney valkjes ? Grtjs Ann

Caroline

Hoi Mieke en Jeanine,

wij komen even gedag zeggen.

Liefs van Jamie & Jacky.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....ik kom ook even gedag zeggen , ik hoop dat alles goed is met jullie en de valkjes ! Geef ze een knuff. van me ! Grtjs Ann

Caroline

Lieve Dobey, rust zacht.

Vorige week kreeg ik een telefoontje van een intens verdrietige Jeanine. Dobey, het vriendje, het maatje, eigenlijk de alles van haar moeder Mieke lag die ochtend dood op de bodem van de kooi.  :'( :'( Niet ziek geweest, de dag ervoor nog lekker bij Jeanine op de hand gezeten en nu was hij er in eens niet meer.  :'(

Mieke en Jeanine hebben aan mij gevraagd om op een juist moment het hier bekend te maken, alleen het juiste moment komt natuurlijk nooit voor zo'n slecht nieuws vandaar dat ik nu maar even ervoor ben gaan zitten.

Lieve Mieke maar natuurlijk ook Jeanine en je kindertjes die alledrie zo gek waren op Dobey, heel vele sterkte en bedankt voor de liefde die Dobey van jullie mocht ontvangen.  :-*

Rust zacht, lieve Dobey.  :-*

PS. ik adviseerde Jeanine om sectie te verrichten maar Mieke had dit liever niet en heeft Dobey al begraven. Ervan overtuigd dat Dobey niet ziek was. Mogelijk is hij die nacht ergens van geschrokken en verkeerd terecht gekomen in zijn kooi.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Jeannine, Mieke, kinderen maar ook Caroline

Wat een zwaar  :censuur bericht is dit.
Hoe heeft dit kunnen gebeuren waarom kleine Dobey die net zoals Caoline het zegt zoveel liefde heeft mogen ontvangen.

Jullie allen heel veel sterkte met dit oneerlijke verlies.

Liefs Annelies

danielle

Ik las net in Amanny's dagboekje alles  :'(   :'(   :'( /
En ook hier weet ik niet wat ik moet zeggen.
Zo onverwachts, ik schrok er echt van tijdens het lezen.
Oh wat is dit naar zeg, jullie waren zo aan hem gehecht en had zo'n bijzonder plekje bij jullie.
Wat moet dit moeilijk voor jullie zijn. Ik wil jullie een ieder geval een grote knuffel geven en heel veel sterkte bij het verwerken ervan.

Ik denk aan jullie en zoals ik bij Ammany ook heb geschreven, Dobey heeft een super valken leventje gehad bij je moeder!

Liefs van Danielle

*Petra*

Och Jeanine, wat vreselijk! Zo'n mooi, jong en lief valkje.
Wat hadden we het allemaal graag anders gezien..  :'(.
Heel veel sterkte voor jullie allemaal met het verlies van Dobey.

Liefs Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

*~Jeanine~*

Hallo allemaal,

Dit is de reden waarom ik veel afwezig ben geweest (buiten de hooikoorts) Het over lijden van Dobey heeft ons echt een klap gegeven als een mokerslag.

Dobey was ook wel super speciaal. We waren allemaal harstikke gek om dit prachtige mannetje.

We hebben intens genoten van Dobey. Wij 1 a 2 keer in de week en mijn moeder natuurlijk dagelijks.
Ze is er echt kapot van. Niet dat Beauty en Yodi haar niks doen maar met Dobey deed mijn moeder echt alles. Hij zat heel vaak op haar schouder met allerlei dingen. Dobey was haar maatje, haar alles vooral op de avonden als mijn moeder toch alleen is.

Ik hoop ook met heel mijn hart dat ze weer zo'n band kan opbouwen met een ander valkje.

Mijn moeder wilde zoals Caroline het al heeft gezegd geen sectie laten doen. Beauty en Yodi doen het prima en mijn moeder was en is ervan overtuigd dat Dobey niet ziek is geweest.
Het zal wel zo zijn gegaan zoals Caroline het verteld heeft.

Caroline bedankt voor de bekendmaking. En de prachtige foto van Dobey.
Ondanks mijn jank telefoontje heb je alles verstaan  ;)

Yvette

Heel veel sterkte met het enorme verlies van jullie lieve Dobey
En Rust zacht lieve Dobey

Kimm

wat een rot bericht is dit :'(  :'(
vreselijk. ik wens jou jeanine en je moeder heel veel sterkte met dit verlies :'(
hij heeft het erg goed gehad.
rust zacht lieve dobey :'(

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lisa

Hoi Hoi

Heel veel sterkte met het verlies van Dobey :-*

Lieve Dobey rust zacht.
Doe je Yeni de groetjes van me

Liefs Lisa :-*