22 juli 2025, 17:34:13

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

lynette

Hey Hey

Ik ben er weer na een gezellige op de koffie bij me schoonouders :-\ Zucht......

@Saar
Thanks

@Sharon
Jaaa dat is UKKIE
en de voliere is echt mijn trots  ;D maar had liever een buitenvoliere gehad. Maar die komt ooit  ;D hoop snel.
Als we een huis met tuin hebben komt daar een grote voliere.

@Debby
Thanks ben ook er blij dat het goed gaat met men kinders  ;D
En de buizen zijn bekleed met isolatie en daarop een houte zitplek. En helaas staat de verwarming nog niet helemaal vol aan en de buizen zijn niet heet maar warm. Door de isolatie heen voel ik geen hitte. Aan de onderkant komt wel wat warmte vandaan. Maar hier kunnen ze niet bij komen.

(we hebben blokverwarming deze zit aan de andere kant van het blok en door bezuinigingen hebben ze de verwarming weer 20gr. omlaag gedraait en vorig jaar was dit ook al gedaan. Deze staat nu op 80 graden en tegen de tijd dat het warme water bij ons is is dit mega afgekoeld  :'(
Het is nu helemaal niet normaal warm te krijgen in huis.
Gelukkig is het in de voliere toch altijd lekker te doen en ben niet onder de 18 gr. gekomen afgelopen winter.

@Caroline
Haha ik had er al rekening mee gehouden het idee aleen al  :-\  De knuffel zou ik doorgeven.

@Karin
Thanks Gezellig hoor dat je ook komt :D
Ik hoop dat toch met iedereen een praatje te kunnen maken. gespreksstof zat over de valkjes  ;D

Ik ga zo weer wat foto's plaatsen  ;D

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kaatje

Hoi Lynette,

We moeten dan gewoon om de zoveel tijd van tafel wisselen denk ik  ;) Ik heb er enorm veel zin moet ik zeggen.

Ik kijk uit naar je foto's, je hebt echt prachtige valken en altijd een genot om naar te kijken, dus plaats maar zou ik zeggen  :D

Groetjes, Karin

Saar

HI Lynette,
Kom maar op met die foto's hoor ;D

Citaat van: lynette op 28 september 2008, 22:28:53
Hey Hey

Ik ben er weer na een gezellige op de koffie bij me schoonouders :-\ Zucht......

Groetjes Lynette

Was dus helemaal niet gezellig ? :P
Groetjes Saar :-*

lynette

Hey Hey

@Karin
Whaha speedtalking ipv speeddating  ;D LOL
iedereen 10 min praten dan wisselen als de bel gaat hahhahahaha ik zie het al voor me.
Ik heb er ook echt zin in  ;D

@Saar
De foto's komen nog  ;D
en gezellig nee  :-\ het heeft nog nooit echt geklikt ze vinden maar dat een jonge meid van 23 maar moet werken. En ze weten wat er is maar nemen het niet serieus merk ik. En ze vinden dat ik met de valkjes als ik jongen heb die door omstandigheden zelf voer maar raar dan zeggen ze laat de natuur zijn gang gaan. En ik dan weer het is een leefsituatie gecreeerd door de mens we kunnen dan niet meer spreken van laat de natuur zijn gang gaan. Want ze zijn afhankelijk van de mens.
Maar zo zijn er veel dingen maar voornamelijk met het werken vinden ze maar vreemd. Ik zit niet voor me lol thuis en wil werken maar mag het nu nog niet anders zit ik binnen een paar weken weer in de zietewet. Eerst leven op orde en dan er weer lekker tegenaan.Ik begrijp best dat ze het beste willen voor hun zoon maar dit slaat soms echt alles  :'( :censuur

ohh beetje veel offtopic  :-\ sorry  :'(

Net de jonge Ukkie gewogen hij weegt 77 gram en is nu 4 weken oud WAUW wat een kanjer!!!! ;D

Groetjes Lynette

lynette

29 september 2008, 15:05:10 #1084 Last Edit: 29 september 2008, 19:51:05 by lynette
FOTO'S

Punkie

Punkie

Punkie

Perley

Perley

Angel

Bullit en Angel

Bullit

Bullit

Parelsss...... Angel, Bullit, Perley, Indy en Ashka

Indy

Speelbrug

Coco toen hij heel ziek was

Coco 2 weken later gelukkig helemaal weer beter.

Pinnetje Ashka

Beautje en Krummel en me albinomeissie Hope op de achtergrond Ohh ik mis haar  :'(

Indy

Punkie

Angel

Ashka

Bullit

Perley

Ashka

Vreetzakkie Punkie

Sharon

Hoi Lynette

wouw, wat een prachtige foto's meid! Maarre... ik mis wel de 18+ foto's hoor  ;)

Zeg, ligt dat nu aan mij of heeft youw Ashka gele wangetjes? Heb je nou een zelfgekweekte geelwang? Dat zou wel ontzettend gaaf zijn zeg! Ze is prachtig.

Hetzelfde geldt trouwens voor Perley, wat een ontzettend prachtige parels heeft ze zeg! Echt super mooi!

Al je beestjes zijn trouwens ontzettend mooi.

En Hope... we denken nog steeds aan d'r...

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

lynette

Hoi Sharon

die 18+ heb ik indd nog allemaal geplaatst  ;D die komen nog.

En ashka heeft geen gele wangen maar meer naar de oranja kant op. Ze zijn vele malen lichter als pappa Bullit.

Ik weet niet wat het zou kunnen zijn het zou mischien met de cinnamon te maken kunnen hebben waardoor ze lichter lijken.
Als ik naar de valkparkieten dag had gekunnen dan had zij mee gegaan. Ik vind haar wangetjes heel apart. Bullit en Angel hebben een blok gekregen en ben heel benieuwd wat we gaat komen.
Mischien heeft Bullit of Angel wel een mooie split voor iets  ;D

en dankje dankje dankje  ;D hihi wat een lieve complimentjes  ;D

En mijn Meissie  :'( ik mis haar zoooo

Groetjes Lynette :-*

Kaatje

Hoi Lynette,

Wat vervelend dat je schoonouders geen begrip hebben voor de situatie, natuurlijk heb ik makkelijk praten maar probeer het je niet aan te trekken en geniet maar lekker van je prachtige valkjes !!

Jij weet zelf wat het beste voor de situatie is, en dat is niet nu even snel gaan werken om je vervolgens weer ziek te moeten melden, ... bah, waar bemoeien sommige mensen zich toch altijd mee !

Zolang je partner en jij het maar weten dan is goed, wat een ander dan denkt daar moet je echt maling aan hebben !

Dikke knuffel .... hmmm gezellig hoor in Januari  :D

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Lynette

Leuke foto's geplaatst zeg. Heb er van genoten.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!

Dikke knuffel voor jou lieve meid.

Groetjes

mara

Dierenfreackske

Hey Lynette , wat een super super mooie en heerlijke foto's weer hoor ! Wat kunnen je valkjes daar lekker buiten , ze zijn ook kortgewiekt dan ? Of blijven die zitten ,nee toch ? Hihihi ! Gewoon nieuwsgierig he !   PRACHTIG DIE FOTO'S EN VALKJES !! Grtjs Ann

lynette

Hey Hey

Ik zal straks even iedereen terug beantwoorden maar moet even wat kwijd.

Gisteravond is onze auto in de prak gereden  :-\ Zucht de schade lijkt erg mee te vallen maar de stuurinrichting is kapot en de auto maakt hele vreemde geluiden. Rijden zat er niet meer in  :'( Gohh heb ik weer. net dat ik me auto nodig heb. moet om 9:30 in dordrecht staan bij de zieleknijpers van UWV  :-X Nu moet ik met het OV. met de trein dat is iets wat ik heel lang niet gedaan heb omdat ik nogal een angst had voor de trein. Pfff hopen dat ik vanmiddag een leenauto kan regelen want wil toch kunnen rijden als dit nodig is.

Bij de aanrijding zijn geen mensen gewond geraakt en ikzelf was er niet bij. Me vriend was even naar het tankstadsion gereden om wat op te halen bij een vriend die daar aan het wachten was. En gelijk om te tanken dan hoefde ik dat in de ochtend niet te doen. Helaas toen hij net bijna thuis was en lekker op zijn gemak ree en bij een kruising kwam waar me vriend voorhang had. En deze ook nam kwam er een auto aan die echt helemaal hem niet had gezien (zei ze zelf) Ik werd door heb gebeld van schat ik heb een probleem. Ik wist het gelijk al  :'( auto in de prak. Dus ik snel een jas aangetrokken er er naar toe gegaan. auto was echt niet van zijn plek te krijgen.

Het is echt niet leuk  :-\ :'(

de schade aan de auto is behoorlijk
bumper
zijscherm
deur
skirt
velg
wielophanging
stuuririchting

:-\
Tjah dit is echt een heerlijk jaar :-\

Ik zal vanmiddag een foto plaatsen.

Groetjes Lynette

Kirsten

Oh Lynette, wat balen!
En tuurlijk is schade te maken, maar er komt wel een hoop ellende bij kijken.
Eis een huurauto hoor! De kosten kunnen ze van het garagebedrijf gewoon incl de schade aan jullie auto declareren bij de tegenpartij.

Heb genoten van je foto's dat vergat ik na dit  :censuur bericht bijna te vertellen.
En hope, het is logisch dat je haar mist. Wij hebben Coco een tijd geleden verloren en onze dochter had toen een tekening gemaakt waar ze samen met haar mannetje op stond. Een hartje ertussen enzo, erg lief. Elke keer als ik hem zie besef ik weer dat ik haar nog steeds erg mis.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

lynette

De schade op het eerste zicht valt vreselijk mee maar de hele ophanging en stuurinrichting is krom en kapot  :-\ :'( :censuur

Ahh het zal vast helemaal goed komen maar indd hoelang zou het duren?

@ Kirsten
Als het goed is hebben we vanavond een leenauto  :)
En de kosten indd voor de tegepartij. Als me moeder thuis was geweest en niet op vakantie was. Had ik vast haar auto kunnen lenen. (auto is gloednieuw en staat in een garagebox waar ik niet in kan)
En wil me moeder dit nare nieuws niet vertellen als ze nog op vakantie is.

Maar altijd als me moeder op vakantie gaat gebeurt er altijd wat  :-\ heel toevallig altijd.

wat lief dat je dochter een tekening gemaakt heeft.
Ik heb een foto van Hope op mijn telefoon staan en ze heeft echt een speciaal plekje in me hard veroverd vanaf het moment dat ze hier in huis kwam.

Die gekke meid ohh wat doet het verlies van een valkje toch pijn  :-\  :'(
Gelukkig heeft ze nu alle rust zonder pijn en andere ongemakken. Ze zijn nu vast lekker samen aan het kletsen over ons dat we zo hard voor hun hebben gevochten en  zo goed voor hun hebben gezorgd.

En bedankt voor je compliment  ;D enne Indy staat er echt prachtig op he  ;D echt mijn mooie meid hoor  ;D

Groetjes Lynette

Kimm

jeetje meis, dat is wat zeg.

gelukkig is het met je vriend wel goed. dat is erg belangrijk.
sterkte en ik hoop dat het geluk je een keer mee mag gaan zitten.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hè meid toch, dat hebben jullie weer  :-\ :-\

Ik vind het echt erg voor jullie dat dit is gebeurd. Het zit echt niet mee dit jaar hè. Ik hoop en ga duimen dat 2009 een heel stuk beter wordt en dat voor dit jaar (en de volgende jaren) de ellende voor jou eindelijk eens voorbij is  :-\
Gelukkig maar dat er geen gewonden zijn en dat je vriend niets heeft.

Sterkte meid!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1