22 juli 2025, 01:38:51

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Lynette,

Jeetje wat behoorlijk balen allemaal zeg, .... ik kan me voorstellen dat zulke dingen je helemaal kriegel maken  :-\ Ik hoop dat de "schade" uiteindelijk toch een beetje mee blijkt te vallen.

Wat een pech zeg, ... gelukkig is je vriend er zonder kleerscheuren afgekomen !

Probeer de moed er een beetje in te houden !

Knuffie, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Wat heb je een pecht gehad de laatste tijd meid  :'( :'( :'(
Heel veel sterkte met het verlies van je 3 kanjers.
En hopelijk wordt de auto snel gemaakt.
Ik weet wat het is om tijdelijk zonder auto te zitten echt giga balen.

Ondanks dit heb ik wel super genoten van alle prachtige foto's die je hebt geplaatst.

Een dikke knuffel om je op te beuren  :-* :-* :-*

Saar

Dierenfreackske

Hoi Lynette , ach meid , wat sneu van je auto , maar wel gelukkig dat er geen gewonden zijn wel he ; Wat een pech wel he ! Ik zie het nu pas , ik hoop dat je een huurwagen hebt gevonden om mee te rijden vandaag zodat je niet met de trein hoeft he ! Hopelijk is alles goed daar met de valkjes nog ! Grtjs Ann

Kimm

hoi lynette,

ik las dat je je valkjes hebt opgehaald bij saar! leuk hoor!
nou wij zijn heel benieuwd hoor ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Lynette

en en en??? Wij zijn verder helemaal niet nieuwsgierig hoor  ;D ;D ;D :-X

Ik ben echt super benieuwd hoe je nieuwste aanwinsten eruit zien en of alles goed is verlopen.

Hoe is het nu eigenlijk bij jou in de volière? Heb je ondertussen weer de ziekte onder controle? Ik hoop het wel voor je meid.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Lynette,

Gefeliciteerd met je nieuwe valkjes ! Wat zal jij blij zijn  :D Geniet er maar lekker van, het is je heel erg gegund  :-*

Caroline

Hoi hoi!!

Allereerst wat een geluk dat je vriend niks heeft .... super balen van jullie auto.  :-\

Heerlijke foto heb je geplaatst .... van de valkjes bedoel ik hè.  :P

Ukkie een prima gewicht las ik en .... je 2 nieuwe lieverds zijn er, gefeliciteerd meis.

Dikke knuffel om je ene beetje op te peppen.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Hey hey hier zijn de foto'ssss

maar eerst iedereen beantwoorden  :P\

@Kimm en Sharon

Nieuwschierig  :P foto's komen er aan.
Helaas ja en ik hoop echt dat 2009 nou eindelijk wel eens een goed jaar word. Afgelopen jaar hoopte ik ook al dat 2008 een beter jaar werd. maar helaas nog een minder jaar als afgelopen jaar :-\ >:(

En gelukkig heeft me ventje niks alleen hoe vertel ik het me schoonmoeder. Gelukkig is me moeder de moeilijkste niet  ;D
Martin me vriend heeft het maar goed getroffen  ;D vind ik zelf.

@ Sharon
Gelukkig zijn alle valkjes weer lekker gezond volgens VA Dhr Bastiaanse. De antischimmelkuur heeft zijn werk gedaan.
De eitjes die bevrucht zijn en als deze allemaal uitgekomen zijn nog een keer de kuur doen van 5 dagen met die medicatie (door het water) Dit sluit de megabacterie helemaal uit en kan dit dan niet mee doorgeven met de jongen of andere valkparkieten. Ze hebben net een vitamine kuur achter de rug. en start nadat de laatste ei uitgekomen is en dat jong 5 dagen oud is.

En indd helaas de auto in de prak. Gelukkig word het gemaakt en heb ik een praatje kunnen maken met de herstelbedrijf die mij matst met extra onderdelen spuiten van de auto.

@Kaatje
Bedankt  :-*het zijn prachtige valkjes ben echt blij met ze.
Bedankt het is toch best heftig wat er dit jaar allemaal gebeurt is maar het maakt me uiteindelijk sterker.
De schade valt niet echt mee en het zit al op 2000,- en dit is zonder de ophanging van de wielen.

En de moed er in houden zeker wel ik laat me niet makkelijk kisten  8)

@Jeannine
Leuk om je weer in me boekje te zien zeg. Na dat je een lekkere vakantie en de Ramadan heb gehad. Ik heb je wel gemist hoor. Me 3 dametjes zijn nog steeds in me gedachte elke dag. Zeker me Albinomeissie Hope  :'( Het gemis is nogsteeds vreselijk en mis haar in de voliere.

De auto is als het mee zit over 2 of 3 weken klaar. pfff  :-\ gelukkig heb ik een leenauto kunnen regelen via hun. Maar heb lieven mijn eige scheurijzer  8) ;D Ik hecht me nogal aan me auto. En ik denk dat het voor jou nog minder leuk is zonder auto ivb je kinderen.
Bedankt voor de knuffel die doet me enorm goed  :-*

en van me foto's genieten  ;D mooi ik ga zo weer een hele reeks plaatsen ook van de nieuwelingen.

@Saar
Het was echt super om jou te leren kennen En je valkjes en je andere vogels in het echt te zien.
Je hebt een stel prachtige foto's Ik ben helemaal verliefd op jou cinnamon mannetje  :-* de kinders zitten lekker in hun kooi en zijn lekker aan het slapen.

@Ann
Tjah een ongeluk zit in een klein hoekje. En gelukkig aleen maar autoschade en geen mensen gewond oid.

De schuldige ree ruim 20km te hard en had de tijd niet om te remmen. De schadeherstelbedrijf zag het ook gelijk aan de schade dat die veel harder gereden had als 30. Me vriend en ik zijn vandaag de zelfde plek langs gereden. En hij ree en ik zei niks totdat we voorbij die kruizing waren en zag dat hij net onder de 20km per uur ree om die kruizing te paseren. harder is echt niet mogelijk omdat je dan niet normaal de zijstraat in kunnen kijken. En ze komen altijd daar uit met een flinke gang. Helaas zijn wij er het dupe van geworden  :-\

En indd een vervangende auto een Citroen c3 wij hebben zelf een Citroen c2 dus er is bijna geen verschil alleen een zee van ruimte in die auto. en de trein pff das niks voor mij  :-X heb een hekel aan openbaar vervoer.
Met de valkjes gaat het op en top  ;D en de mannen fluiten de sterren van de hemel  ;D

@Caroline
Bedankt Ze zijn echt geweldig mooi.
Helaas van de auto indd maar gelukkig is het maar een auto
En ja he wat een snoetjes  ;D Heb van de week bij jou ook erg genoten van jou foto's en de bijbehorende voorstelintro van jou nieuwe boekje. en Je prachtige kweekkamer  8)

Ukkie diet het echt super dat had ik echt niet verwacht met die vreemde krop in het begin. Ze heeft er nog af en toe last van maar met masseren gaat het weg. Ik moet het denk ik wel altijd in de gaten houden. Maar als ze helemaal zelfstandig is moest ik een afspraak maken met Bastiaanse indien de probleem er nog is. Dan kan hij haar onderzoeken ofdat dit problemen blijft geven.

En bedankt voor de knuffel die heeft echt geholpen  :-*'

En zo strakkie de FOTO'SSSS

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

Pepper en Lee met 4 eitjes

Lee

Diego met zijn 4 bevruchte eitjes (samen met sunny)

Shila met 3 bevruchte eitjes (samen met prince)
Ook diego zag ik op dit nest  :-\ >:( gekke kip

Beautje op een pleegdonsje van Zorro en Crystal

Ukkie

gekke ANGEL SPECIAL

En morgenochtend de foto's van die 3 nieuwe  ;)

lynette

Kaatje

Hoi Lynette,

De schade valt zeker niet mee, poeh  ::)

Wat een lieve foto's heb je geplaatst !! Het zijn echt schatjes  :-* Leuk ook de ouders in het blok te zien, wat zitten ze er altijd bijzonder beschermend bij  :D

Echt sweet  :-*

Groetjes, Karin

Kimm

prachtige foto;s lynette...

en ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe valkjes!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Lynette

jeej... die kosten aan je auto lopen behoorlijk op zeg  :-\ Dat is niet niks. Gelukkig maar dat de verzekering van die andere mobilist moet betalen, en dat jullie (toch niet volledig) voor de kosten op hoeven te draaien. Fijn dat je toch een leenauto hebt nu. Ik ben toch echt wel blij dat jullie verder niets hebben hoor meid! Ik zou er niet aan moeten denken...  :-*

Ook van mij krijg jij een hele stevige knuffel  :-*

En dan de foto's... zoals altijd zijn ze weer prachtig! En dat koppeltje op de eerste twee foto's kende ik nog niet. Wel een prachtig stel hoor!

Ontzettend leuk dat je nu weer eitjes hebt. Hopelijk gaat alles goed en ik ben super blij om te horen dat de ziekte onder controle is  :D Veel succes weer met de jonkies!

Je andere jonkies zijn ondertussen al hele valkjes geworden zeg. Wat zien ze er lief uit  :-* Vooraal Ukkie (waar ik toch ook een zwak voor heb  ;)). Ik ben erg blij dat alles zo goed gaat met haar.

En dan die gekkie Angel... haha, ik heb echt moeten lachen hoor. Wat is ze toch een heerlijk gek kippie  :-*

Ik kijk uit naar de volgende fotoreeks hoor!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Wat een prachtige foto's heb je geplaatst.
Ik heb een zwak voor Diego.

Wat is dat toch een lekker gek ventje.
In een ander blok ook nog even gaan broeden ;D
En hij is ook geweldig mooi.
Trouwens hij is de grote broer van mijn Feline ;D

Ha we zijn valkjesfamilie ;)

Ik kijk uit naar de volgende reeks foto's.

p.s: Ik heb inmiddels een andere auto maar moet wachten op het nederlands kenteken :-\

Groetjes