26 juli 2025, 03:32:56

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Hermien

Kan ik hier nog iets aan toevoegen? Heel veel sterkte en onthoudt maar goed dat Hope de beste tijd van haar leventje bij JOU heeft gehad.
Zou het overigens mogelijk zijn dat zij die nare schimmel uit dat tuincentrum heeft meegenomen? Geen idee, hoor, ik roep ook maar wat. Je gaat je nl. toch afvragen hoe zoiets ineens komt, hè?

Dikke knuf van mijn 'Vliegtuig'.

Patries

hoi lyn!

wat een nare berichtjes allemaal!  :'(
Het is altijd zo vreselijk verschrikkelijk rot  om een maatje te verliezen  :'(

ik ga mijn duimen ook nog even overuren laten draaien, hopend dat het met je jonkies enz. allemaal reuze meevalt!

Mijn duimen gaan aan hetwerk voor je meid!

Heel veel succes!! en hou je taai! :-*

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

♥Debby♥

Zoveel woorden al gezegd..

rest mij nog je heel erg veel sterkte te wensen vanmiddag en de komende tijd.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

sandy

ik wens je heel veeeeeeeeeeel sterkte met afschijtnemen van hope ze heeft toch toch nog een paar mooie maanden bijn jou gehad

geef haar van mijn ook maar een knuffel hou je taai we denken hier aan je

lynette

Bedankt allemaal

Hope heeft nu rust  :'( ze zag er ook vreselijk uit  :'( veren vielen uit heel veel bloed in ontlasting die ze al liet lopen.
Ik ben er echt kapot van maar dit was voor haar echt de beste beslissing. Dhr bastiaanse heeft me de tijd gegeven om te kalmeren en afscheid te nemen van me lieverd. Ik heb ook namens jullie allemaal een knuffel gegeven. Die arme meid ze is nu bij Leyla en Cismo en bij alle andere valken vriendjes.
Nu heeft ze nergens meer last van en kan nu nog aleen maar gelukkig zijn en lekker vliegen.

Gelukkig zijn er bij alle vogels geen paresieten gevonden
De megabacterie was bij de 2 overleden vogels te vinden.
Bij Leyla was haar lever te groot. en Cismo had een darminfectie ook was bij haar veel onverteerde zaden te vinden in de maagdarmkanaal.
Dat Hope het aan haar niertjes heeft is al langere tijd. De megabacterie en de Antibiotica heeft dit proces aan de gang gezet.
De namen van haar mogelijke ziekte is volgens Dhr Bastiaanse een sterkte verdenking van Nefritis met mogelijk sepsis dit gezien ze zo benouwd was. Ik ga zo even Googlenen wat ik kan vinden.

Gelukkig zijn er geen aanwijzingen gevonden voor Polyoma of clamydia (papegaaienziekte) 

de sectiekosten vielen nog mee dit was voor 2 vogels 35 euro

Morgen moet als goed is de medicatie bij hun binnen komen  :-\ dit was niet op voorraad. dit sturen ze mee via de post dit is een behandeling voor alle vogels.

De jongen van Zorro en Crystal vind Dhr bastiaanse ook aan de kleine kant. Dit had ik zelf ook al lang door en ben met hun bezig met handvoeding wat ik liever niet heb maar wel op dit moment de beste remedie is om de jongen aan te laten sterken en in de gaten te houden.

Het jonkie van Diégo en Shila heeft iets in zijn krop. Dit zou mischien nog kunnen verdwijnen. Maar hij wilde nog even wachten met onderzoeken omdat de kleine nog erg jong is en zo een behandeling niet zal overleven. Gelukkig eet hij goed en is al behoorlijk alert. Hij moet om de 2 uur gevoed worden met snachts een tussenposen van ongeveer 5/6 uur.
de krop moet ook zachtjes gemaseerd worden. voordat de kleine zijn voeding krijg. Waarschijnlijk heeft hij problemen met slikken en krijgt lucht in zijn krop en kan zo niet voldoende voer binnen krijgen als ik dit niet doe.

Dus nu heb ik 4 zorgekindjes die ik met alle liefde verzorg.
Het zijn trouwens echte Beauty's
Als ik me wat beter voel zal ik snel eens wat foto's plaatsen van de kinders en de nieuwe verblijf.

Ik heb ook Probiotica poeder mee gekregen dit kan ik voor de jongen mengen in hun pap. was wel megaduur  :o   
De volwassen valkjes hebben pellets tot hun beschikking dit ook omdat het de darmflora bevorderd. Dit heb ik gemengd met hun eigen zaden en de pellets worden ook gegeten.

Ik ga nu even liggen ben helemaal op ben nu pas ook net thuis na een flinke filerit en medicijnen vergeten in te nemen door de spanning.

Ps. ik zal proberen nog iedereen nog te beandwoorden want moet nu toch even rust nemen.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

sandy

rust zacht lieve hope

doe onze vriendjes de groetjes daarboven

Sharon

Hoi Lynette

Hope heeft nu inderdaad rust gevonden. Het is heel erg om haar af te moeten staan, maar het was een juist besluit geweest. Ze zal altijd in onze gedachten blijven, die dappere, prachtige meid.

Hope, rust zacht lieverd. Doe je de groetjes aan mijn Gucci?  :'(

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Karin

Heel veel sterkte  :'( Wat vreselijk allemaal...

CitaatMorgen moet als goed is de medicatie bij hun binnen komen   dit was niet op voorraad. dit sturen ze mee via de post dit is een behandeling voor alle vogels.

Welke medicijnen zijn het ?
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Caroline

Meis, wat een hel ben jij in terecht gekomen en je doet het zo goed voor je beestjes.  :-*

EN iedereen proberen te beantwoorden .... maak je daarover maar niet druk .... ga jij maar lekker met je hondje wandelen en een dikke knuffel bij je moeder halen als je even niet voor je beestjes hoeft te zorgen.

Voor Hope heb je de juiste beslissing genomen, zij heeft eindelijk geen pijn meer.

Rust zacht, mooie witte engel.  :-*

En dan mijn kleine DIégo JR.  :-\ Ik weet dat je alles voor hem/haar doet, ik ga heel hard voor hem duimen.

Vecht lief kleintje.  :-*

Heel veel sterkte, kracht en een dikke knuffel.

Liefs Caroline :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Esther*

Sterkte, en denk inderdaad ook goed aan jezelf.
Hopelijk slaat de medicatie snel aan bij je valkjes!

gr Esther

lynette

Bedankt lieverds

wat een lieve en mooie berichtjes  :-*

De naam van de medicatie is : Fungiozone
Ik hoop dat het snel binnen is  :-\

:-* Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

♥Debby♥

:'( Dag lieve hope.. vlieg en geniet nu maar..

en nogmaals, sterkte en ik hoop dat met de medicatie al je valkjes er weer snel helemaal bovenop komen!

Hou je goed...

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

Karin

CitaatDe naam van de medicatie is : Fungiozone
Ik hoop dat het snel binnen is  

Iedere dierenarts kan het bestellen dus je zou ook bij een dierenarts in de buurt kunnen informeren. Overigens wordt het ook bij de apotheek verkocht ( is eigelijk voor mensen ), wel op recept, maar vaak kan een dierenarts ook een recept uitschrijven voor je. Ik heb het zelf standaard in de koelkast staan, ooit gekocht toen iemand op het forum het er over had. Ik heb het toen besteld bij de dierenarts voor het geval dat ik het ooit nodig heb.... Ik hoop het nooit nodig te hebben, want het is vreselijk om je valkjes zo te verliezen  :'(
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Sanna

Citaat van: LyNNy op  9 september 2008, 19:47:20
De naam van de medicatie is : Fungiozone

Ja, dat is inderdaad voor Megabacterie. Nou meid, ik hoop dat je snel en beetje verbetering ziet. Probeer maar een flinke nacht te pakken vannacht, nu kun je toch niet zo veel meer voor ze doen. Ik hoop dat het nou een keertje over is voor je.

Heel veel liefs en sterkte,
Sanna