29 juli 2025, 08:44:44

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Kirsten

Hoi Lynette,

Wat een verdrietig nieuws. Je hebt zo je best gedaan. :'(
Het zit je allemaal even niet mee. Ik hoop dat het nu even rustig wordt en je weer wat energie krijgt om bij te komen.

Ik denk aan je,

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Anja

Hoi Lynette,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Cismo.

Rust zacht lieve Cismo.

Liefs Anja

Dierenfreackske

Hoi Lynette , ik zie het nu pas van Chisma , wat verschrikkelijk meid , veel sterkte hoor ! Grtjs Ann

Saar

Anke

Hoi,
Ach wat verdrietig dat Cismo is overleden :'(
Ik wens je heel veel sterkte!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Lynette,

leek het net allemaal zo goed te gaan.... is je arme Cismo overleden.
Ik wil je heel veel sterkte wensen  :-*

Groetjes Manon

Caroline

Agossie, wat een triest nieuws.  :'(

Heel veel sterkte met het verlies van een vriendje.

Rust zacht, lieve Cismo.

Ik duim dat het niks besmettelijks is geweest.

PS. als je sectie wil laten verrrichten, Cismo in de koelkast bewaren, niet in de diepvries.  ;)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Lynette

Door omstandigheden ben ik nu pas weer online en lees ik dat Cismo is overleden. Heel veel sterkte met dit verlies.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Lynette ...wat lees ik nu , Cissmo overleden , ach gossie meiss , wat erg . Het heeft niet mogen baten he meiss. Heel veel sterkte he ! Grtjs Ann

lynette

Hey hey

Bedankt voor jullie berichtjes  :-*
Helaas kan ik jullie geen goed nieuws melden. Ik ben zelf er echt helemaal kapot van.
Donderdag nacht is Leyla overleden ze zat ook ineens ziek in haar kooitje. en heb haar in de ziekenkooi geplaatst met extra warmte. Helaas is ze nog die nacht in me armen gestorven tijdens een stoombehandeling in de badkamer  :'( :'( :'(
Ook gaat het niet goed met de jongen van Crystal en Zorro
deze moet ik zelf voeden omdat dit koppel hun niet goed voer en zelf iedere keer met wipwappen bezig zijn.
Een jong word wel gevoerd en de andere heel slecht.

Inmiddels is de voliere helemaal af en echt prachtig. Ik ben daar helemaal trots op en de valkjes zitten er ook al in.
Helaas zie ik daar ook al vreemd gedrag bij de pietjes  :'(
Morgen ga ik met 2 dode vogels voor sectie en de jongen Hope me albinotje die nu ook echt de zelfde symptomen heeft als Leyla. Ik verwacht dat ze de morgen niet haal :'(
Ze ademt zwaar en niest en proest.  :'( :'( :censuur :censuur

Ik weet het gewoon niet meer  :'(
Inmiddels al 250 euro kwijt aan dierenarts kosten dit zeker met alle liefde voor al me kindjes. Maar ook nieuwe voliere panelen moeten kopen Gelijk van aluminium , dit omdat in de oude houte volierepanelen de ziektekiemen konden zitten. En diverse andere vogelbenodigdheden. De hele schuur en verblijven zijn behandeld met Halamid en daarna met voorstrijkmiddel behandeld en helemaal geverft. Daarna is de vloer nog een keer behandeld met Halamid en daarna schoon geschrobt. (vogels in een andere schuur) Ook heb ik speciaal schoenen voor alleen in de voliere en ook aparte kleding. en daarna weer alle handen ed. wassen.

Morgen gaan er 4 jonkies mee
dit zijn 3 jongen van Crystal en Zorro
en een jong van Diego en Shila  :'(
Angel gaat mee voor verder onderzoek en Hope gaat mee als ze de nacht doorkomt.
En morgenochtend moet ik alle vogels opserveren en die afwijkend gedrag vertonen ook meenemen  :censuur.
Ik denk dat er een aantal daar moeten blijven.

Gelukkig en dat is ook me enige lichtpuntje die ik nu nog heb is dat de vogels die in huis zitten geen vreemde symptomen of gedragsveranderingen tonen. Maar echt ik slaap nouwelijks en ben echt gespannen en zit nu echt shakend en huilend dit bericht te schrijven. Ik ben net terug van een BBQ en trof zojuist Hope aan met dezelfde symptomen zoals Leyla en Cismo.

Helaas kon ik niet eerder bij Dhr. Bastiaansen
Anders had ik er nu al gestaan  :censuur :'( :censuur :'( :censuur

Ik hoop echt dat de elende snel voorbij is  :'( :'( :'(

Groetjes Lynette  :'(  :censuur

@ Caroline
Ze liggen in de koelkast ik vind het echt een vreselijk gevoel als ik de koelkast opentrek om wat te drinken halen oid.
Dan iedere keer weer in tranen  :'(

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Annelies

Hoi Lynette

Jeetje meis wat een elende moet je doormaken.

Heel veel succes en ik voor je duimen morgen dat het toch nog mee mag vallen en dat je niet nog meer valkjes gaat verliezen.

Heel veel sterkte meisje

Gr. Annelies

Caroline

Meis, wat ontzettend verschrikkelijk nieuws.  :'( :'(

Ik ga heel hard voor je duimen, sterkte.  :-*

PS. misschien egoïstisch maar hoe is het met Diégo??  :-[
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Hoi Lynette

Jeetje wat een verhaal dan is het nogal heel logisch dat je gespannen bent en moet huilen.

Dan hoop ik dat Hope de morgen wel mag halen en mee kan naar de dierenarts.

Heel veel sterkte

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Lynette ...wat erg meis van Leyla nu ook en ik hoop dat je snel weet wat er is met je valkjes , jeetje meid , ik bibber er van hoor !
Ik steek snel ook voor je een kaarsje en hoop dat je albinootje het haalt en je haar snel kan helpen , ik weet het da 's kosten verschrikkelijk veel geld , en ik begrijp echt dat je zo gespannen bent en bang meid . Ik vind het zo erg voor je ! Ik hoop dat je snel weet wat het is , dat je ze kan helpen he !
Ik duim heel erg voor je
Grtjs Ann

Sanna

Ach Lynette, wat erg toch allemaal!! Jeetje zeg, het is toch niet te geloven. Ik weet niet wat voor zinnigs ik er nou op moet zeggen. Ik hoop dat Hope morgen haalt en dat de dierenarts in ieder geval kan ontdekken wat het nou toch is wat je in huis hebt. Héél, héél veel sterkte!

Liefs, Sanna