29 juli 2025, 21:40:59

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Caroline

Och  meis, wat spannend allemaal.  :-\

Ik hoop dat het berichtje van Sanna je een beetje heeft kunnen gerust stellen. En ik duim op een goeie uitslag van de lieve Angel.

Fijn dat Coco aan de betere hand is.

En goed op jezelf passen hoor, neem goed de rust en ontspanning voor jezelf.

Sterkte, beterschap en succes voor jou en je lieverds.  :-*

PS. ik lees nog wat over Appelciderazijn .... dit mogen onze valkjes 23 x per week en wel de dosering:

15 ml. op 1 liter water

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Oh jee wat een naar bericht  :(
Ik ga keihard duimen dat het achteraf toch meevalt zoals Sanna ook zei.

Sterkte hoor  :-*

Groetjes Manon

lynette

Hoi lieve mensen

Bednkt voor jullie posetieve berichtjes dat doet me ontzettend goed.  :-*

@ Sandy
Bedankt  :-*

@Anke
Coco begint weer echt zichzelf te zijn echt geweldig.
En mijn duimen zijn hier inmiddels blauw van het duimdraaien.  ::)
En met mijzelf komt het wel goed het zit nu even allemaal tegen net zoals Sanna zei Elende komt nooit alleen.
Goh is zou die "vent" ELENDE met zijn vriendjes de deur uit willen shoppen van hey ik heb het nu al druk zat :P kan jullie er nu niet bij hebben.

@ Sanna
Ik hoop het ook dat die nare test negatief is in de hoop van dat me andere valkjes het niet overgenomenkunnen hebben en dit is haast niet te behandelen.

Toch maak ik me erg zorgen hihi dat blijven malen in me hoofd (ADHD kwaaltje)  ;D de gedahte kan ik niet stoppen. Maar ik hoop ook echt dat het wat anders is (goed te behendelen) ookal klinkt het hard Maar ze toch PBFD heb ziet het er niet best uit voor Angel en me andere lieverds  :'(

Als ik de uitslag heb en het een negatieve test is vraag ik dat gelijk aan de vogelarts. Wat naar dat je dit ook mee gemaakt heb.

En ik ga momenteel van het ergste uit zeker omdat de veerfolikels er niet goed uit zagen en de Vogelarts heeft ook zo zijn vermoedens. Dus het blijft door mijn hoofd spoken.
maar me vriend zorgt goed voor me  ;D en van hem mot ik af en toe rust houden want momenteel kan ik echt niet stilzitten.
Ook moet alles in de voliere helemaal schoon gemakt worden om daar van alles uit te gaan sluiten en dalijk alle valkjes in een brandschoon verblijf terug kunnen keren.
Bedankt voor je geruststelling het geeft me toch enige hoop dat het mischien wel ergens anders van komt :-*

@ Hermien
en de knuffel is ontvangen  ;D

@ Caroline
Hihi die gekke kip Coco zijn oogjes staan nu ook al weer helder en de handvoeding vind hij geweldig lekker en inmiddels eet hij ook weer zaadjes. En nogmaals bedankt voor je PM berichtjes  :-*

Ikzelf ga het na dit weekend wat rustiger aan doen eerst moet de voliere nog schoon. Vanavond lekker er even uit en naar me moeders toe filmpje kijken. en eve alles van m af zetten.

En de appelciderazijn doe ik altijd op een 1,5 liter water (fles) een dopje (zo een hoestdrank bekertje) van de appelcider 20ml. dit adviseerde de dierenwinkel hier in de buurt.
Bedankt dat je me hier nog eens op wees. Maar dit mogen ze nu niet hebben ivb de AB.
Ik weet niet of de nu die Yakult wel mag? das toch probiotica?

@ Manon
Ik hoop het ook maar toch bereid ik me voor op het ergste dan kan het aleen maarmee vallen  :-\ en bedankt voor ke knuffel  :-*

Groetjes Lynette

Iedereen bedankt en nu maar hopen op een goede afloop  :D

Jullie zijn toppertjes  :-*

Nu duik ik de voliere in en ga ik met de stoomreiniger aan de gang. De valkjes zitten nu even in de andere schuur.

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Caroline

:D   Diégo is papa!!!!   :D

:D   Gaaf!!!!   :D

:D   Gefeliciteerd!!!!   :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

lynette

Jaaa :D:D:D Super he en het donsje heeft rode lensjes  ;D dus een bont cinnamonneke

Kimm

hoi hoi,

ik wil je heel veel sterkte wensen en mijn duimen draaien voor jou hoor ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Bedankt Kimm  :-*

Heel de morgen al met lood in me schoenen gelopen te hebben heb ik heb net gebeld naar de dierenkliniek De Baronie en de testresultaten zijn allemaal negatief.
Dhr. Bastiaansen belt me vanmiddag zelf nog terug om te bespreken ofdat ze verder nog onderzocht kan worden ivb. de slechte verdergroei in de slagpennen. Ze heeft hier alle voedingsstoffen tot haar beschikking. Dus het zou toch ergens aan moeten liggen.

Bedankt allemaal voor de lieve berichtjes  :-*

Groetjes een HEEEEELE blije Lynette

Caroline

Oohhhh, wat een heerlijk nieuws!!!!  :D

Gefeliciteerd meis.  :-*

Enne .... even hier ook "mijn kleinkind" neer plaatsen hoor.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Ik wist het wel, geen PBFD of Polyoma!! Dat zal wel een pak van je hart zijn .

Nou maar hopen dat je snel meer duidelijkheid krijgt over wat Angel mankeert. Er moet toch iets zijn waarom ze niet genoeg voedingsstoffen binnenkrijgt. Het zou best haar nieren kunnen zijn.

Groetjes, Sanna

lynette

@Caroline
Haha bedankt Ik was er nog niet aan toegekomen om de prachtige foto's van je kleinkind te plaatsen  ;D

vandaag maak ik nog een paar foto's van het lieve donzige donsje  :P

@ Sanna
Zeg dat wel echt en nu maar hopen dat we het kunnen vinden. Die gekke kip kan wel weer "vliegen" ook al is het nog stuntend, bungelend en vallend. Maar vliegen kan je het nog niet noemen maar het lijkt ergens op  8) hihih

Echt mijn kamikaze pilootje Angelina  :o  :P  :-*

Ik zal het straks vragen aan VA Dhr. benevenzijnnaamkwijd  ;D

Groetjes Lynette

*Manon*

Hoi Lynette,

Wat een fijn nieuws meid  ;D ;D ;D
Tja en waar kan het dan aan liggen hé  ???
Hoe was je gesprekje met de vogelarts gistermiddag??

Anke

Hoi,
Fijn dat de testen allemaal negatief waren :)
Dat is toch weer een hele zorg minder.
Ik ben wel benieuwd wat de Va verder nog te melden heeft.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

lynette

Hoi Hoi allemaal

Het mag hier ook echt niet meezitten.
Zojuist is Cismo overleden  :'( Ze zat al 4 dagen in de ziekenkooi met extra medicatie. en dwangvoeding want ze was best mager en at en dronk niet zelf.
Deze dame was hier nog maar 4 maandjes. En is net in mijn schoot overleden  :'(

Nu wil ik op haar sektie laten verichten. Momenteel kan ik niet bellen mijn mobiele telefoon is ook nog eens kapot  :censuur Ik kan pas vanavond als me vriend weer thuis is bellen.

Ook heb ik de VA ook nog niet gesproken denk doordat me mobliel geen gesprekken kan ontvangen en zenden. Echt heel vreemd. Straks naar de telefoonwinkel  :censuur

Echt ik hoop dat dit de laatste tegenslag is  :-\

Groetjes Lynette  :'(

Lieve Cismo

Je was nog maar kort bij me
Ik heb de laatste daagjes voor je gevochten.
Helaas mocht dit niet helpen

Coco floot gisteren de sterren van de hemel voor je kooitje en ik zag dat je dit erg leuk vond.

Lieve Cismo je hebt een speciaal plekje in me hartje

Rust Zacht lieverd
:'( :'( :'(

Kimm

hoi

heel erg verdrietig meid.  :censuur

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Ach Lynette, wat erg :'(.
Ik hoop dat het nou eens over is hoor. Veel sterkte!

Liefs, Sanna