27 juli 2025, 13:25:47

.~*Stardust*~. ..Happy New Jear!!!!

Gestart door lynette, 18 september 2007, 19:44:45

« vorige - volgende »

Saar

Ach nee meissie :'( :'(
Heel erg veel sterkte :-* :-* :-*

Kimm

ach meis, wat een ellende :'(  :'(  :'(
ik vind dit echt ontzettend verschrikkelijk voor jou. ik hoop zo voor jou dat hope en de rest het allemaal redden en dat er snel duidelijk wordt wat er aan de hand is.

heel veel sterkte :-*  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Sterkte meiss voor morgen , ik hoop dat je snel weet wat het is ! Grtjs Ann

Kirsten

Hoi Lynette,

Wat verschrikkelijk bij je meid,. heel veel sterkte. Ik begrijp heel goed dat dit je wanhopig maakt.

Ik hoop dat morgen Bastiaanse je kan helpen, ik duim ontzettend voor je en hoop dat je vanacht nog een beetje kan slapen. Dit brengt gewoon veel spanning met zich mee, dat is logisch.

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Hermien

Wat een drama bij jou. Meid, het is logisch dat je slecht slaapt. Als ik maar dènk dat één van mijn 'Vliegtuig'onderdelen zich vreemd gedraagt, slaan de vlammen me werkelijk al in het gezicht. En jij zit er nu met een heel aantal die niet in orde zijn. Kaarsjes branden is niet mijn stijl, maar ik ben op een andere manier in gedachten bij je en wens je meer dan heel veel sterkte!

candy

Lynette,

Heel veel sterkte bij het verlies.
Laten we hopen dat er bij de sectie een duidelijke afwijking wordt geconstateerd en je niet moet wachten op langdurige laboratorium onderzoeken.
Wij waren van de winter blij dat er zulke duidelijke afwijkingen
in de lichaampjes gevonden werden dat bekent was waar onze valkjes aan gestorven zijn, omdat er toch verdere ziektes moesten worden uitgesloten was laboratorium onderzoek nodig waar de uitslag pas na 6 weken bekent was.

Nogmaals veel sterkte Henk

♥Debby♥

Heel veel sterkte met dit verdriet en de moeilijke dagen die nog komen gaan.

Ik hoop dat jullie er snel achter kunnen komen wat er mis is.

sterkte!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

lynette

Bedankt lieve mensen voor al jullie berichtjes.

Helaas ben ik nog wakker en gaat het nu echt heeeeel slecht met Hope ze heeft nu heeele zware ademhaling en kan haar draai niet vinden. Ze blijft heen en weer gaan en probeert nog te poetsen bij haar poeperd die ook vreemde bewegingen maak  :'( deze is ook heel rood en gezwollen lijkt me. Ook heeft ze bloed bij haar coacla.

Ik zie echt duidelijk aan haar dat ze het heel zwaar heeft en ze vecht totdat ze er letterlijk en figuurlijk   :'( bij nee gaat vallen. Ik denk dat ik niet optijd ben bij de VA voor haar  :'(
Ik had haar bij me genomen in een handoek en ik in oude kleding met rubbere handschoenen zoadat dat ik andere vogels niet kan besmetten. Hier lijkt ze wel rustiger te zijn.
Nu zit ze weer in haar ziekenkooi en zit zwaar te ademen ik hoor het ook vanaf een afstandje 

:'( arme meid vecht nog even en laten we hopen dat Bastiaanse een wondermiddeltje heeft en je nog een mooi lang en fijn leventje tegemoed ga  :-*

Echt dit heeft ze niet verdiend na die nare jaren in die barre omstandigheden waar ik haar uit gehaald heb.  :'( :'( :'(

Waarom?  :'(  waarom  :censuur

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette

Dit is echt een prachtig mooooooi gedicht  :'( komt vanuit het topic In memorian: The Rainbowbridge

*4 september*  :'(

*2 september*  :'(

Doen jullie alle vriendjes daar de groeten ze worden allemaal heel erg gemist.

♥Debby♥

Veel succes bij de dierenarts.. hoe is het met Hope? heeft ze de nacht gered?

lynette

Hoi Debby

Tot mijn verbazing zit ze nu op stok beetje te poetsen. Dit had ik niet verwacht vanacht lag ze echt naar adem te happen en nu is dit minder  ::) zo richting Prinsenbeek

Groetjes Lynette

Kaatje

Hoi Lynette,

Wat een droevige berichten hier in je boekje  :'( Ik wil je ontzettend veel sterkte wensen vandaag en ook met het verlies van je 2 lieve valkjes ! Gelukkig heeft Hope de nacht gehaald, ... er wordt sterk aan je gedacht vanaf hier !!

Groetjes, Karin

♥Debby♥

wat een sterke dame is dat!

hopelijk kan de DA ze straks goed helpen!

veel succes nogmaals.

Valerie

Hoi Lynette,

Ik zit hier met tranen in m'n ogen te lezen.
Ik wil je heel veel sterkte wensen, ook bij de DA. Ik hoop dat Hope weer opknapt.

Sanna

Heel veel succes zometeen Lynette!! Ik duim voor jullie!

Liefs, Sanna