De nieuwe voliere van mijn Bende - De voliere is klaar, op wat kleinigheden na.

Gestart door Mara, 29 augustus 2007, 21:10:07

« vorige - volgende »

Peggy

Hoi Mara,  er wordt hard gewerkt daar bij jullie.  en ja vervelend dat je toe moet kijken en niet mee kan helpen vanwege de pijn in je rug.
Maar af en toe ijs met slagroom trakteren,maakt veel goed!  ;D
Ben benieuwd hoe het gaat.
Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mara

Hoi Peggy

Het is frustrerend om alleen maar te mogen toekijken....Maar dat overleef ik ook wel. Doe dan maar kleine dingetjes en ga iets halen als ze iets nodig hebben....

mara

Dierenfreackske

Ik ben reuzebenieuwd hoor ! Gaat vast heel leuk worden !!
Grtjs van Ann , Susuke en Wiske

Anja

Hoi Mara,

hoe staat het met de voliere?

Groetjes Anja

Mara

HOi Anja

Vandaag heeft pap niet zo veel gedaan. We moesten even denken hoe we het met gaas moesten gaan doen....maar daar zijn de heren nu uit gekomen. Dus morgen wordt er verder gewerkt.... ;D Tenminste, dat is de bedoeling...Zaterdag ook, tenminste, zo goed en zo kwaad als mijn broer kan meehelpen met zijn arm.

Mara

Anja

Zorg je wel voor voldoende vocht en versnaperingen?

Mara

Hoi Anja

Ik ben van plan om zaterdag broodjes te gaan halen, lekker harde broodjes met kaas en ham. En dan 's middags iets lekkers bij de koffie. Is dat goed genoeg?  ;)

mara

Anke

En natuurlijk liters koffie en/of thee ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Dat lijkt me idd genoeg.
Wat extra lekkers kan misschien ook geen kwaad.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anke en Anja

En dan hebben we ook nog koekjes, dropjes, zuurtjes, appels, bananen, frisdrank, erwtensoep  ;D en nog veel meer lekkers....

Er wordt goed voor ons manvolk gezorgd.

mara

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Je moet ze nu ook niet te veel verwennen hè

Groetjes Anja

danielle

Wat leuk dat je in een aparte topic de vorderingen opschrijft.
Het ziet er allemaal goed uit.
Het is echt mijn droom om een voilere te hebben, maar ja dan moet je wel een tuin hebben, he  ;D.
Wel handig dat je vader zo handig is met alles.
Wanneer denken jullie het af te hebben?

Groetjes Danielle

En verwennen ja dat kan geen kwaad he, hoewel ze ook weer geen buikpijn moeten krijgen  ;D

Mara

Hoi hoi

Een update van een paar dagen.....

Zaterdag 22-09

Zondag 23-09

Maandag 24-09

En het resultaat van vandaag. Heb niet alles op de foto gezet want het begon te regenen en toen hebben pap en mijn broer toch maar het zeil gespannen. Dus nu zitten de birdies tijdelijk onder een zeil. Waarschijnlijk wordt in de loop van deze week het gaas op het dak gespannen, en dan is het afwachten wanneer de polycarbonaat platen geleverd worden....En dan kan het slopen verder gaan en het inrichten beginnen.

Groetjes

mara

Anja

Hoi Mara.

Klasse hoor. Ik ben erg benieuwd naar het eindresultaat.

Groetjes Anja