De nieuwe voliere van mijn Bende - De voliere is klaar, op wat kleinigheden na.

Gestart door Mara, 29 augustus 2007, 21:10:07

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Anke, hoi Free2Fantasise,

We hebben een oplossing.  ;D Niemand had het gecontroleerd, stom natuurlijk zou je zeggen....maar ach, we vinden wel een oplossing... ;D

Hoi iedereen

En nu over de voliere. We zijn er uit. De bloemenbak gaat naar voren toe. Het muurtje wordt gesloopt en er wordt een nieuwe fundering gestort. Daarna wordt het muurtje weer opgemetseld. Goed, een tegenslag maar ach, ook dat komt ook weer goed.

Mara

Anja

Hoi Mara,

Jammer dat de voliere niet pas. Nu dus weer overnieuw beginnen. Hoe meer werk en tijd je er in steekt hoe groter straks het genot is moet je maar denken.

Groetjes Anja

Mara

14 september 2007, 10:57:02 #32 Last Edit: 14 september 2007, 16:42:57 by Mara
Hoi Anja

Dat is waar.

Maar de oplossing is er. Pap is de bloemenbak al aan het uitgraven.  ;D

Hoi iedereen

Het mooie, gemetselde muurtje ligt om.....

Mara

Anja

Hoi Mara,

Daar gaat het muurtje waar zo hard aan gewerkt is.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Ja inderdaad. Ik vind het voor pap ook heel sneu hoor. Maar goed, hij neemt het lachoniek op en zegt, ach ja, hadden we het maar moeten controleren.  ;D

Mara

Free2fantasise

Knap van je paps!! Ik zou denk ik een aantal bakstenen van het desbetreffende muurtje door de tuin heen keilen... ;D

Anke

Hoi Mara,
Voor elk probleem is er een oplossing ;D
Je arme vader, nu moet hij zijn eigen werk weer slopen.
Maar... het gaat vast mooi worden!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Citaat van: Mara op 14 september 2007, 18:05:08
Hoi Anja

Ja inderdaad. Ik vind het voor pap ook heel sneu hoor. Maar goed, hij neemt het lachoniek op en zegt, ach ja, hadden we het maar moeten controleren.  ;D

Mara

Hoi Mara,

Fijn dat je vader er zo over denkt. Dat maakt het weer een stuk makkelijker.

Groetjes Anja

Mara

Hoi iedereen

Het resultaat van de arbeid van gisteren. Vandaag zijn ze verder gegaan, de foto's komen daarvan vandaag of morgen.

Mara

Mara

Hoi hoi

En dan nu nog wat foto's van de voortgang. De heren hebben vandaag hard gewerkt.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ziet er goed uit hoor. De mannen hebben zeker hard gewerkt!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

En daarom had ik ze getrakteerd op een ijs met slagroom.

mara

Anke

Kijk dat is nog eens een goed idee ;D
Dat heeft de mannen vast gesmaakt!
Groetjes Anke

irma

Hoi Mara,

Mmmm... jij gaat sneller als ik, maar je hebt daar ook de benodigde hulp.
Ik heb momenteel alleen nog maar een beton plateau waar de tweede voliere op moet komen te staan, maar ik heb geduld ;D
Vandaag is mijn sluis wel dicht gemaakt dus er kunnen geen valkjes meer weg vliegen. ;)
succes met de bouw van je voliere zonder tegenslagen :P

gr Irma

Gloria en Lujo

Mara

Hoi Anke

Dat smaakte hun heel erg goed.

Hoi Irma

Maar ik kan helemaal niets doen om ze te helpen vanwege mijn rug. Ik mag gewoonweg niets....dus dat is ook niet ideaal. We hebben ook nog niet veel staan hoor....Hopelijk hebben we gauw alles staan en kunnen ze weer lekker vliegen.

Mara