21 juli 2025, 01:44:59

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Lauwers

♥Debby♥

Mooi foto's!! schitterend valkje hoor!! heel mooi! gave kooi ook

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Wilma1

Hoi Sharon,
Ik zie iets bekends in jouw kooi hangen  ;D maar het neemt idd véél plek in, in zo een kooi... je kunt het ook buiten de kooi hangen en ergens aan bevestigen, zodat Angel erop kan landen  :D OF al helemaal bovenin hangen zodat ze er geen "last" van heeft....

Ik heb dezelfde kooi hier en de ladder is daarin nét even te lang om hem strak te spannen.... je kunt de de ladder aan 1 kant gewoon vast zetten en de andere kant door de tralies heen trekken en het einde wat "over"is op een andere manier met touw vastzetten... het restant blijft dan aan de buitenkant hangen, waar ze aan kan hangen of wat ook  :D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Sharon

Hoi Silke,
ja hoor, met Angel en mij is alles heel goed hoor! We kroelen lekker samen en genieten daar alletwee van.
Ik heb nu ook lekker veel tijd voor haar nu ik vakantie heb.

Hoi Anja,
ik zal zeker van de vakantie genieten hoor!
En lekker veel tijd aan Angel besteden doe ik ook zeker. Dat is tenslotte ook een van mijn favoriete bezigheden  ;D

Hoi Lauwers,
dank je wel voor je complimentjes!
Leuk om weer eens een nieuw gezicht te zien in mijn boekje. Bevalt mijn dagboekje je een beetje?

Hoi Debbeltje,
heel erg bedankt voor je compliment!
En ja, Angel is echt een prachtig valkje hoor.
Ze is een cinnamon opaline (= geparelde) witmasker. Dezelfde mutatie als Krullebol van Mara.
En ze is ook nog eens echt een groot schatje. Ze is een echte kroelkont en echt hartstikke lief. Ben echt superblij met haar.
En de kooi is ook echt wel gaaf ja.

Hoi Wilma,
oh ja? Wat dan?  ;) ::)
Het komt zeker terug in de kooi te hangen hoor. Als ik de indeling ga veranderen als Angels vriendje erbij komt (wat nog een tijd gaat duren hoor), dan zal ik de kooi zo indelen dat de touwladder erin komt.
Nog bedankt voor je tip!

Liefs
Sharon

Kroeltjes van Angel
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

danielle

Hoi Sharon,
ZO ik had veel nieuws te lezen. Je krijgt een tweede valkje, wat leuk  :D. En Angel is een echte kroelerd, heerlijk is dat he! Ik kon daar ook altijd zo van genieten. Ik ben echt blij te lezen dat alles zo goed gaat. Je hebt ook echt een mooie ingerichte kooi met een heel mooi valkje erin.

Groetjes Danielle

Sharon

Hoi Danielle,
ja, Angel krijgt idd een vriendje of vriendinnetje erbij. (Ik hoop een vriendje, maar goed... een vriendinnetje zal ook leuk zijn. Heb ik een excuus om later nog twee mannetjes te kopen  :P :P :P ;D ;D ;D)
En Angel is een echte kroelkont ja. Ze geniet er echt heel erg van, en ik ook hoor. We vinden het alletwee heerlijk om te kroelen. Ik geniet er echt met volle teugen van hoor.
Het gaat ook echt heel goed hier ja.
Bedankt voor je compliment!

Liefs
Sharon

En kroeltjes van Angel
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Ben blij dat Angel zo goed haar best doet en jij ook natuurlijk.
Fijn dat jullie er alletwee van genieten, en dat het zo mag blijven natuurlijk!  ;) ;D

Je 2e valkje, wordt die dan ook tam gemaakt?

Groetjes
Silke x

Sharon

Hoi Silke,
zoals je op de vorige pagina's hebt kunnen zien en lezen wacht ik op eitjes die uitkomen van dat bonte koppel. Komen daar bonte jongen uit, dan reserveer ik die. Dan komt hij/ zij ook van Bianca vandaan, en zal dan dus ook al tam zijn als ik hem/ haar ga halen ja.
Komt er geen bontje uit dat koppel, dan zal ik toch nog kijken voor een ander jonkie van Bianca, want ze heeft nu meerdere koppels die aan het broeden zijn. Ik wil namelijk niet te lang wachten om een vriendje of vriendinnetje voor Angel te halen.

Liefs
Sharon

En je krijgt een kroel van Angel
Hun dagboekje

Silke *

Het valkenvirus is daar weer  ;D

Die is blijkbaar ook toegeslagen bij jou  ;)

Op mijn site heb ik ook eens op een rijtje gezet hoeveel valkjes ik al niet heb gehad, en ik verschoot er toch wel ff van hoor.

Elke keer als er eentje stierf, gingen we gewoon de VOLGENDE dag om (een) nieuwtje(s)  :D

Ik zal eens rondkijken op Bianca's site (als ze die heeft tenminste) en een keer de koppels bekijken  ;)

Groetjes
Silke x

Dierenfreackske

Ja ....ik weet het want Suske en Wiske zitten
ook in zo'n zelfde kooi he !! Grtjs Ann

*Petra*

Hoi Sharon,

Wat spannend is het voor jou!!
Ik houd persoonlijk ook erg van bonte valkjes!
Ik vind het heel fijn voor je, dat het goed gaat met Angel!
Ze is en blijft een plaatje en verdiend een heel lief vriendje!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Sharon

Hoi Silke,
dat virus is bij mij ook toegeslagen ja.
Dat is al een tijdje zo hoor, maar toch is er tot nu toe maar altijd eentje geweest. Hopelijk komt daar over een tijd verandering in. Want ik voel me best schuldig dat Angel alleen is.
Bianca heeft veel en veel meer vogels dan dat op haar site staat hoor! Ze had er volgens mij meer dan 100!!

Hoi Ann,
dat is ook toevallig zeg!  :D

Hoi Petra,
ja, het is zeker spannend voor mij nu! Maar ook voor Jeanine hoor! Want Jeanine wilt ook een bontje van datzelfde koppel  ;D Worden we misschien familie!
Ik ben ook echt heel blij dat het zo goed gaat met Angel.
En dat ze een beauty is, is algemeen geweten  ;) :P :P :P
Hahahaha.
Ok, misschien mag je dat van je eigen valkje niet zeggen, maar ik vind Angel ook echt zo ontzettend mooi.
En bovendien is ze ook nog eens een echt schatje. Ze is ontzettend lief. Een echt engeltje is ze hoor. En ze verdient zeker een heel lief en leuk vriendje. En daar ga ik dan ook voor zorgen hoor.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Silke *

Hoi Sharon,

Tuurlijk mag je zeggen dan Angel een engeltje is, anders zou ze die naam toch niet gekregen hebben??!  ;) ;D

En ze is toch echt wel een prachtig en lief valkje hoor!!

Groetjes
Silke x

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Waarom zou je niet van je eigen valkje mogen zeggen dat het een beauty is. Het is gewoon een super beauty en harstikke lief met dito baasje. En dat mag echt wel gezegd worden Sharon.
Wel spannend het wachten dat de valkjes uit de eitjes komen gekropen ;D
We zullen het wel van Bianca horen waneer het zo ver is ;)

Veel liefs Jeanine.
En kroeltjes van Zazou voor Angel.

Dierenfreackske

Ik vind Angel ook echt een engeltje op die foto van je handtekening en een mooie kleuren ie heeft !! Heel appart valkje
Grtjs Ann