20 juli 2025, 14:21:01

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Bianca,
nou, ik krijg steeds meer informatie  ;D ;D ;D
Wat fijn zeg.
Ik ben echt blij dat Angel bij een goede kweekster vandaan komt.
Wat gezellig dat ze binnenkort naar binnen mag verhuizen. Ik kan me voorstellen dat het leuker en beter haar is als er een paar meer mee verhuizen.

Ik denk trouwens dat ik Angel nog op mij moet laten wachten. Ik denk namelijk dat het het beste is als ik Angel het eerste weekend, of toch het begin, van de herfstvakantie op kom halen. Dan heb ik namelijk volledig de tijd voor haar in de eerste week dat ze bij mij is. Maar mijn herfstvakantie begint dus pas het laatste weekend van oktober...
Ik zal je nog wel een keer mailen om een preciese afspraak te maken.

Ik ben blij dat je me zo goed op de hoogte houdt.
En je weet dat ik geen nee zeg tegen foto's  ;D

Groejes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

b

Hoi Sharon,

Dat zou juist prima uitkomen, want de eerste week na de verhuizing adviseer ik wel altijd om het beroemde stappenplan door te lopen.
Met dit plan ben je ongeveer een weekje zoet, daarna mag je haar eruit gaan halen en echt met haar gaan werken.

Maar we spreken elkaar vast snel, dan kunnen we alles even goed doorspreken.
Ennuhh.......niet teveel lovende woorden, want anders ga ik nog langs mijn schoenen lopen  :-[ :-[
Ik houdt gewoon net als jij en vele anderen van mijn kleintjes en wil alleen maar het allerbeste voor hun.

Groetjes en tot snel

Bianca

Sharon

Hoi Bianca,
fijn om te horen dat dan zo goed uitkomt! Ik zal zeker je stappenplan met haar doornemen hoor.

En ja, we zullen elkaar idd wel weer snel spreken.

Tja, over die lovende woorden...
Ik vind toch echt dat het gezegd mag worden hoor. Ik ben echt heel blij dat Angel bij jullie vandaan komt.
Ik vertrouw jullie echt.
Een compliment mag best gegeven worden.

Ik weet dat jij ook heel veel van je schatjes houdt, en dat je alleen het allerbeste voor ze wilt.
Daarom doet het me ook heel goed dat je Angel aan mij toevertrouwdt. Dat betekent veel voor me.

Tot snel!

Groetjes
Sharon
Hun dagboekje

danielle

Hoi Sharon,
Ik ben wel benieuwd hoe het met jou en Levi gaat!
Echt fijn dat je zoveel advies krijgt van Bianca en je zo op de hoogte gehouden wordt. 
Kun je nog wachten op Angel, moeilijk he!

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Sharon,

Hoe gaat het met je? En met Levi?

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Danielle,
met Levi en mij gaat het heel goed hoor.
En het is idd heel erg fijn dat ik zoveel advies krijg van Bianca en dat ze me zo goed op de hoogte houdt.
Het wachten op Angel wordt wel steeds moeilijker hoor  ;D

Hoi Anja,
met mij en met Levi gaat alles goed hoor.
We zijn weer lekker met het stappenplan begonnen, en het gaat goed. Ik ga hem morgen weer voor het eerst uit mijn handen laten eten.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anke

Hoi Sharon,
Fijn dat het goed gaat met jou en Levi :)
De herfstvakantie komt al snel dichterbij ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hallo allemaal,
verrassing!!
Hier zijn nieuwe foto's van Angel, met ook gelijk even een update.
Angel is gisteren naar binnen toe verhuisd bij Bianca, en ze doet het boven verwachting goed!
Ze gaat probleemloos op de vinger zitten, terwijl dat normaal gezien een paar daagjes duurt. Maar dus niet bij mijn schatje  ;D Daarom is ze volgens Bianca speciaal  ;) Maar dat wisten wij al, dat ze speciaal is  ;D
Ze gaan nu goed in de gaten houden dat ze goed zelf eet, en doet ze dat niet, dan kunnen ze tijdig ingrijpen.

Geniet van de mooie foto's!

Liefs
Sharon

Hun dagboekje

Anke

Hoi Sharon,
Die Angel... al keurig opstappen ;D
Wat heb je weer een leuke foto's gekregen!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Wat een lieve foto's Sharon !!  Het zijn toch zo'n schatjes !!
Leuk dat het zo goed gaat met je stappenplan en dat je zo goede raad heb gekregen van Bianca !! Het gaat best goed
met je valkjes he !!! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat fijn dat het goed gaat met jou en Levi ... Ik ben benieuwd of Levi weer gewoon lekker uit je hand gaat eten ...  :D Fijn dat je zo een goed contact met Bianca hebt en ze je over van alles op de hoogte houd !! Fijn hoor en inderdaad het is al bijna herfstvakantie  ;D ;D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Sharon,

Wat een mooie en kleurige foto's zeg. Wat gaat het goed zeg.
Nog even en dan is het herfstvacantie.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Anke,
dank je wel voor je compliment!

Hoi Ann,
dank je voor je compliment. Ja, het zijn zeker schatjes hoor.
Het is echt heel fijn dat ik Bianca om raad kon vragen.
En met mijn valkjes gaat het idd goed.

Hoi Karin,
ik ben ook blij dat alles goed gaat hier. Zelf ben ik ook heel benieuwd of hij uit mijn handen zal eten, maar ik denk van wel hoor. Ik leg gewoon een stengel trosgierst over mijn hand, en dan zien we wel. Maar ik heb vertrouwen in hem.
Bianca is idd echt super. Het is kei fijn dat ze me goed op de hoogte houdt, echt waar.
En ik moet nog wel even wachten voor het herftsvakantie is hoor. Ik heb pas over drie weken vakantie.

Hoi Anja,
ja, de foto's zijn echt heel mooi. Dank je voor je compliment. Het gaat echt heel goed ja.
En de herfstvakantie... Nog 3 weekjes wachten, en dan ga ik haar ophalen...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Mara

Hoi Sharon

Je hebt hele mooie foto's van Angel geplaatst. Wat is het toch een scheetje.

mara

Sally

Hallo Sharon,
Wat leuk dat Angel naar binnen is verhuist bij Bianca. En gaat dit goed? Qua eten enzo?
Leuk dat hij nu al op haar vinger stapt! wat een schatje!.
En ze heeft weer leuke foto's naar je gestuurd zie ik. Wat een prachtig vogeltje is Angel toch!

Hoe gaat het nu met Levi en jou? Eet hij lekker terug trostgierst uit je handen? Gaat het goed met het tam maken?

Groetjes Sally