19 juli 2025, 13:29:01

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

Mara

HoI Sharon

Ik had je gisteren nog op msn gesproken, maar het was echt superleuk om je te ontmoeten. Je bent een gezellige meid en het was echt heel erg leuk om je in het echt te ontmoeten.

Heb je het speelgoed al in Angels kooi hangen?

mara

Sharon

Hoi Silke,
ik denk dat ik je teleur moet gaan stellen.
Ik vrees dat ik vandaag nog niet de speelgoedjes erin zal hangen. Het zal waarschijnlijk voor morgenvroeg zijn.
Ik heb vandaag namelijk vanalles te doen nog.

Hoi Anja,
dat was heel erg graag gedaan hoor! Ik ben blij dat het in de smaak is gevallen (ook letterlijk dus  :P ;D).
Ik vond het ook echt heel leuk om jou te ontmoeten.
Je bent echt een toppertje Anja!!

Hoi Anke,
dat viel wel mee hoor.
Ik vond het ook heel leuk jou ontmoet te hebben!

Hoi Mara,
ik vond het ook super! Ik heb er echt van genoten.
Jij bent ook echt heel fijn gezelschap!

Ik heb helaas Angels speelgoed er nog niet ingehangen. Ik denk dat het voor morgenvroeg zal zijn.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sharon

Hallo allemaal,
hier weer even een update over hoe het gaat.
Sharon heeft me gisteren voor het eerst trosgierst aangeboden. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heb ik toch lekker uit haar hand gegeten! Ze moest wel een keer met haar hand naar boven omdat ik geen zin had om naar beneden te komen. Toen heb ik ook lekker gesmuld hoor. Ik vind het helemaal niet erg dat de trosgierst op haar hand ligt.
Vandaag heeft mijn bazinnetje me dus weer trosgierst aangeboden op haar hand. Maar deze keer bracht ze haar hand niet meer naar boven omdat ze vond dat ik maar naar beneden moest komen. Eigenwijs als ik ben, kwam ik lekker niet. Nou, dat heb ik geweten hoor, Sharon haalde gewoon haar hand weer uit de kooi!! Toen ze het later nog eens probeerde kwam ik er wel direct op af. Ik ben naar haar hand geklommen en ben na heeeel even te aarzelen lekker trosgierst gaan smullen bij haar. Ik vind dat zo ontzettend lekker! En om te bewijzen dat ik Sharon al steeds meer begin te vertrouwen heb ik heel voorzichtig mijn pootje half op haar hand gezet. Ik heb het verschillende keren weer teruggetrokken, maar ook altijd weer er terug opgezet. Ik durf mijn pootje er steeds langer op te laten staan.
Is dat niet ontzettend knap van mij?
Natuurlijk is Sharon weer trots op mij en heel erg blij dat het zo goed gaat allemaal. Ik denk dat wij dikke vriendjes gaan worden hoor!

Kroeltjes
~ Angel ~
Hun dagboekje

Mara

Hoi Angel

Het gaat goed met je als ik dit zo lees zeg. Doe maar goed je best!

Hoi Sharon

Jij bent ook gezellig gezelschap. Vond het echt heel erg gezellig. Zeker voor herhaling vatbaar.

mara

Silke *

Hoi Sharon en Angel natuurlijk  ;D,

Ik ben blij dat Angel en jij het zoo goed doen!!

En zoals je zei op msn, nadat je Angel hebt moeten nemen met je hand en in de kooi moest zetten, en daarna Angel weer kwam eten bij je, vind ik suuuuper knap!!

Echt waar  ;) ;D

Doe zo verder!

Groetjes
Silke

ps: ik wacht wel tot morgen voor de foto's   ;D

danielle

Hoi Sharon,
Wat super dat het zo goed vooruit gaat met Angel!
Ik vond het leuk je te hebben ontmoet gisteren. Was echt super gezellig, ik heb leuk met je gepraat.
Ben benieuwd hoe Angel op de nieuwe speeltjes reageerd, hopelijk niet zoals Tommie altijd deed, want dan wil Angel niet in de kooi blijven  ;D (ik vertelde gister dat Tommie altijd super bang was als er iets nieuws in z'n kooi opgehangen werd, dan kreeg ik hem echt niet meer de kooi in  ::) )

Groetjes Danielle.

*Yvon

Hoi hoi

Wat gaat het goed hier !!  ;D
Morgen gaan de valkjes dus kennis maken met hun nieuwe speeltjes.
Ben benieuwd wat ze ervan gaan vinden.
Enne doe je een woensdag wel je best ??
Heb je vandaag nog geoefend met file parkeren??  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sharon

Hoi Mara,
het gaat zeker goed, en mijn schatje doet zeker haar best!
Het is idd voor herhaling vatbaar!

Hoi Silke,
ik ben daar ook heel erg blij om!
Angel is echt een engeltje, en ze doet het zo ontzettend goed.
We zullen zeker zo verder doen.

Hoi Danielle,
ik vind het ook echt geweldig!
Vond het ook echt geslaagd gisteren hoor.
Ik ben ook heel erg benieuwd wat ze van de nieuwe speeltjes zal vinden, maar als ik haar al een beetje ken zal ze wel snel op verkenning gaan hoor. Ze is namelijk ontzettend nieuwsgierig en gaat graag op onderzoek uit.
Dat van Tommie herinner ik me nog ja, dat je dat hebt gezegd. Gekke valkjes  ;D ;D ;D

Hoi Yvonne,
het gaat heel erg goed hier!
En waarschijnlijk gaat Angel morgen met haar speelgoed kennismaken ja. Ben ook heel benieuwd. Maar het zal zeker goed komen.
Natuurlijk zal ik woensdag mijn best doen! En ja, ik heb vandaag nog geoefend, en het ging elke keer kei goed!!
Nu maar hopen dat dat woensdag ook zo is...

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sharon

Hallo allemaal,
ik weet dat ik net een update heb gegeven, maar hier ben ik nog een keertje!
Er zijn vandaag heel veel mensen bij ons thuis omdat de papa van mijn bazinnetje vandaag jarig is. Ik vind het wel heel erg gezellig allemaal. Ze zitten lekker dicht bij mij in de buurt, dus ik kan alles goed in de gaten houden.
Omdat ik het zo goed doe, en op aanraden van Bianca, heeft mijn baasje geprobeerd om mij op haar vinger te laten stappen. Ze hield haar vinger voor mijn pootjes en zei: "OP". Maar dat deed ik natuurlijk niet. Daarom drukte mijn bazinnetje haar vinger tegen mijn pootjes en zei nogmaals "OP". Toen ben ik maar op haar vinger gestapt. En ik ben blij dat ik dat heb gedaan, want ik kreeg lekker trosgierst als beloning!! Dus ondanks dat er zoveel lawaai en drukte was heb ik toch op Sharon haar vinger gestapt.
Is dat niet supergoed van mij?
En niet een keer, nee, maar liefst drie keer!!
Mijn baasje is zo blij en trots nu. Dit is echt een grote stap vooruit. Maar ik was er helemaal klaar voor hoor!

Kroeltjes
~ Angel ~
Hun dagboekje

Silke *

Waaaauw zeg!!  :o :o

Echt waar, Angel doet het niet goed, maar suuuuper !!

Ze leert wel érg rap aan vind ik, en dan nog met al die beweging en geluiden enzo erbij  :o

En het is idd een grote stap vooruit.

Wens je vader een gelukkige verjaardag van ons allen hier  ;)

Groetjes
Silke x

Anja

Hoi Sharon,

Wat een vooruitgang zeg met Angel. Nou die speeltjes verdient ze zeker wel.
Gefeliciteerd met je vader en voor woensdag heel veel succes.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Jullie doen het samen super goed hoor!
Volgens mij wordt Angel supertam.

Gefeliciteerd met de verjaardag van je vader.
En heel veel succes woensdag.

Groetjes,
Jeanine.

Mara

Hoi Sharon

Elke keer dat ik hier kom lezen is er al vooruitgang geboekt zeg. Gaat goed op deze manier.

Keep up the good work!

Mara

Anja

Hoi Sharon,

Voor morgen............

Groetjes Anja

Yvette

Heel veel succes morgen
En je bent hele toffe, gezellige en enthousiaste meid