20 juli 2025, 14:36:30

Sharons (b)engeltje Angel (1)

Gestart door Sharon, 25 augustus 2007, 20:01:57

« vorige - volgende »

*Petra*

Hoi Sharon,

Geweldig dat Milo bij je is!
En de eerste nacht al goed doorgekomen.
Wat zal het ook gezellig voor Angel zijn, super!!

Groetjes Petra 

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Kaatje

Hoi Sharon,

Wat heerlijk om te lezen dat Milo een goede nacht heeft gehad, ... dat is altijd wel weer een hele geruststelling hè !?

Leuk ook, dat het op het eerste gezicht lijkt, dat ze wel heel erg geïnteresseerd in elkaar lijken te zijn, dan klikt het in ieder geval tussen die twee en dat is heel fijn om nu al te weten !!

Jij gaat gewoon enorm genieten van je 2 valkjes, dat vind ik echt heel erg fijn voor je !!!

Liefs Karin

Sharon

Hoi Petra,
ik vind het ook geweldig dat Milo nu bij mij is hoor. En ik ben ook echt blij dat hij de nacht goed is doorgekomen. Maar eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht.
Het zal zeker gezellig zijn voor Angel, maar ook voor mij en mijn moeder, die Milo toch ook wel erg leuk vindt  :P

Hoi Karin,
het is echt heel fijn dat Milo de nacht goed is doorgekomen. Maar ik had me daar ook niet echt zorgen om gemaakt hoor. De valkjes die bij Bianca vandaan komen zijn heel wat gewend hoor.

Het is ontzettend leuk dat ze echt geïnteresseerd in elkaar zijn. Ik denk wel dat dan ook klikt tussen hun.

Ik ga zeker heel erg genieten van mijn twee schatten!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Lauwers

Hoi Sharon,

Leuk dat Milo er is :) en zulke leuke foto's zeg!
Ik ga nu verder doen thuis, zijn net keukenkasten aan het leeghalen om de kast nadien te verplaatsen... veel werk allemaal en heb ik een dagje vrij, moet ik thuis helpen :p

Hopelijk blijft het goed gaan tussen die 2 schatjes van jou he

groetjes,
Davina

Dierenfreackske

Hoi Sharon ...he wat een leuke foto's heb je gemaakt van Angel en Milo !! Wat leuk dat ze elkaar zo accepteren he !!!
Wat een leuke valkjes zo samen he !!Grtjs Ann

Annelies

Hoi Sharon,

Ik wil me even voorstellen ik ban annelies en ik heb (had) ook 2 valkjes van Bianca. (De oudste  pino is helaas al overleden)
Wat zijn ze weer gaaf joh die van jouw, ik hoop dat je er veel plezier mee gaat beleven maar zoals we weten moet dat lukken met vogels van bianca.
Ik heb een nieuwe bij haar besteld en ik wacht vol bewondering af.
Succes en geniet van de kids.

Gr. Annelies

Sally

hallo Sharon,
wat een goed nieuws is dit allemaal zeg, wat leuk dat je Milo gisteren bent gaan ophalen, en dat de reis zo goed verlopen is, en wat leuk dat Angel en Milo al zo nieuwsgiering naar elkaar toe zijn.
Dit gaat helemaal goed komen meid!

Je hebt ook hele mooie en leuke foto's geplaatst van Milo en Angel.
En van jou ook  :D. Ik heb ervan genoten!

En ook zo goed dat Milo zijn eerste nacht goed is doorgekomen en direkt lekker op de bovenste stok zat te slapen.
Echt allemaal goed nieuws! Super is dit!

Groetjes Sally

danielle

Hoi Sharon,

Gefeliciteerd met je nieuw vriendje  :) .
Volgens mij is het echt super leuk lief valkje.
En fijn dat Angel en milo al zo op elkaar reageren, dat ziet er toch wel veelbelovend uit. Milo is een mooi vogeltje. Je hebt nu echt twee hele mooie vogeltjes.
Geniet lekker van je nieuw vriendje.

Groeten van Danielle

Sharon

Hoi Davina,
het is echt heel erg leuk dat Milo er nu is. Dank je wel voor je compliment.
Veel succes met de werken bij je thuis!

Ik denk wel dat het goed blijft gaan tussen die twee hoor.

Hoi Ann,
dank je wel voor je compliment!
Het is zeker heel erg leuk en fijn dat ze elkaar zo goed accepteren. En het is idd een heel leuk stel samen.

Hoi Annelies,
wat leuk dat jij ook valkjes van Bianca hebt! Wel heel erg voor je dat Pino is overleden.
Dank je wel voor je compliment! Angel en Milo zijn echt twee prachtige valkjes! Ze zijn echt zo ontzettend mooi, en ook nog eens heel erg lief.
Ik weet nu al zeker dat ik heel erg van die twee zal genieten, dat doe ik tenslotte nu al!
Wat leuk dat je al een nieuw valkje bij Bianca hebt gereserveerd. Houd je me op de hoogte?

Hoi Sally,
het is zeker allemaal goed nieuws nu!
Ik ben echt heel erg blij dat we Milo gisteren konden halen, en dat hij nu bij ons is en dat de reis goed is verlopen.

Het is echt super dat Angel en Milo elkaar zo goed accepteren en nieuwsgierig naar elkaar zijn.
Ik ben er dan ook van overuigd dat het helemaal goed gaat komen tussen die twee.

Dank je wel voor je compliment!

Het is zeker fijn dat Milo het zo goed doet hier.

Hoi Danielle,
dank je wel hoor!
Milo is echt een heel erg leuk en lief valkje! En heel erg mooi ook!
Ik vind het ook hartstikke fijn dat Angel en Milo zo goed op elkaar reageren en ik vind dat ook zeer veelbelovend.
Ik heb nu echt twee prachtige vogeltjes ja, dat klopt. En genieten doe ik zeker!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Sharon,

Wat leuk dat Angel en Milo zo nieuwsgierig naar elkaar zijn. Dat gaat vast helemaal goed komen.
Je hebt ook hele leuke foto's geplaatst.

Groetjes,
Jeanine

Dierenfreackske

Nu heb je eindelijk je Milo bij je he !!!
Ik vind het super want je hebt zo lang moeten wachten
he !! En eindelijk  is ie daar he !!! Beginnen ze elkaar al
een beetje te kennen ? Grtjs Ann

Gerda

Hoi Sharon,

Wat fijn dat Milo bij jullie is en dat het zo goed gaat!
Je hebt nog lekker even het weekend om van het tweetal te genieten voordat je weer naar school moet!

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Sharon,

Ben je foto's aan het nemen  ;D ;D Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor  ::) Maar ik vind ze zo leuk !!  :-* :-*

Liefs Karin

Anja

Hoi Sharon,

Wat fijn dat de eerste nacht goed verlopen is.

En ze lijken al intresse voor elkaar te hebben.

Dat gaat helemaal goed komen hoor.

Geniet maar lekker van je 2 schatten.

Je hebt je titel veranderd. Heel mooi hoor.

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Jeanine,
het is echt heel erg leuk om te zien dat ze zo lekker nieuwsgierig naar elkaar zijn. Ik ben er dan ook echt van overtuigd dat het helemaal goed gaat komen tussen die twee.
Dank je wel voor je compliment.

Hoi Ann,
jaja, ik heb nu eindelijk Milo bij me  ;D
Ik vind het ook echt geweldig.
En Angel en Milo beginnen elkaar idd al een beetje te leren kennen hoor.

Hoi Gerda,
het is echt ontzettend fijn ja!
Ik heb idd nog een lekker weekend om van ze te genieten, en zal dat ook zeker doen!

Hoi Karin,
hahaha... nee, ik ben geen foto's aan het nemen. Sorry.
Maar er komen echt nog wel foto's hoor!

Hoi Anja,
het is echt fijn dat Milo de nacht goed is doorgekomen ja. En ze lijken idd al interesse in elkaar te tonen. Ik denk ook echt dat het helemaal goedkomt.
Ik geniet echt met volle teugen van ze hoor!
Dank je wel voor je compliment.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje