21 juli 2025, 22:40:02

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke ....hihi , is dat Luna die dat geluid maakt ? Wat mooi zeg ! En wat een leuk filmpje , heel erg bedankt hoor meid ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
hihi Luna kan mooi fluiten :)
Ik dacht eerst ook dat het een ander valkje was, maar nee hoor, Luna doet stemoefeningen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Gaaf een fluitend popje .... ik heb er ook ééntje, Rocky mijn lutinootje.

Erg lief filmpje, Anke.  :D

Nou kan je zeker helemaal niet wachten tot ze thuis is, Ann??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Wat een mooie foto's ;D dat was weer genieten!

En wat een goed idee om paardenbloem blad te geven, ga het hier ook maar eens proberen want we hebben er genoeg van :D.

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi Anke ....ja , heel leuk vind ik dat dat Luna fluit , Suske is ook een popje denk ik en fluit ook ! Wiske deed dat en Suske deed hem na , en nu heb ik 3 fluitende popjes Suske , Luna en Nala ..
.hhihi...vind dat wel leuk zo ! Grtjs Ann

Hoi Caroline , jaaaa leuk he zo'n fluitende popjes , Jij hebt ook zo eentje ?  Gaaf he !  grtjs Ann

Hoi Jasper , thx hoor , ja. paardebloembladen vinden ze heerlijk hoor ! Probeer maar , Als je dat 's morgens geeft is het 's avonds wel allemaal op en gesloopt . Grtjs Ann

Hoi iedereen , vanmorgen de voiliere proper gemaakt , poepjes opgeruimds , vers water en eten gegeven , nieuw
kattengras gegeven , en hun badje ververst ! Hayley is doodop , er hebben hier al veel menbsen en kindjes komen kijken naar haar en ook een vriendin met Jazz , deze namiddag komen er nog 2 vriendinnen , met hondje Pruts en 3 kindjes , amai hoor , mijn arme Hayley , maar ze laten haar doen he ! Alix is al geweest ook , maar ze komt nog eens deze namiddag met haar broers en Katrien .
Mijn buren gingen ook komen ,maar heb hun gevraagt een ander keertje te komen , en mijn schoonpa ook want die heeft al 2 dagen geweest , en hij wil zelf geen ho,d , maar komt wel graag naar hier ....,ik belde om een dagje te wachten en weet je wat mijn schoonma zei ?  Jij hebt veel blabla .....hoor ! Hihihi ! Dat moet ze dan maar denken he , ik denk aan mijn  beestjes ! Ik wil ook nog eens in de voiliere hoor bij mijn valkjes en anders gaat dat niet meer voor deze avond . Ze zijn het gewoon he ! Hayley slaap nu , en ik heb al wat gedweild enzo , dus ga ik nu weer snel naar de voiliere en foto's maken . Deze middag nog veel te doen , ik plaats de andere foto's bij Mijn boekje bij andere dieren en buurthuis! Grtjs Ann

Suske en Nala

Ayko Suske en Nala

Suske  -Flits gng niet meer , jammer , batterij op !

Ayko en Suske

Yellow Ayko

Alix , Ayko, Suske en Nala

Fleur

Yellow Suske en Nala

Ayko -Yellow

Yellow - Suske

Yellow Ayko en Suske

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

;D had er gister een bosje in gehangen, alleen was het meer de blaadjes los trekken en er dan mee over de bodem gaan rennen. Het zijn net hondjes ;D.

Die foto's waar ze "vechten" zijn zo goed gelukt :D, echt mooi! Alleen moet het niet erger worden dan even van het plekje wegjagen ;).

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie actiefoto's :)
Ik ben al benieuwd naar je foto's bij andere dieren :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Een late reactie maar ik vind je foto's prachtig. Daar krijgt een mens goede zin van!!

Mara

Dierenfreackske

Hoi Anke , thx hoor !  Het was een zware dag vandaag , ik ga morgen zeker forummen ,  en foto's plaatsen , en nieuws vertellen , grtjss Ann

Hoi Jasper , ja he , het is meer al spelend hoor denk ik ! Grtjs Ann

HoiMara , hihi ....ja .. thx hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

mooie foto's hoor! wat leuk dat je haley hebt. geweldig meid.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hoi meis, je wordt echt gemist hoor.  :-\

Voel je je vandaag een beetje beter??

Kan me wel voorstellen dat zo een puppie in huis is erg zwaar voor je is, zeker de eerste periode.

sterkte ermee, en lekker proberen ervan te genieten hoor, ze is zo groot.  :D

Groetjessssssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hey hey....alles goed hoor hier , ik ben deze ùorgen al een paar keer de voiliere in geweest  , poepjes op kuisen , verse drinken en eten , deze middag ook spagetti voor de valkjes , worteltjes,.... ze zaten er al direct met een zes tal valkjes op , hihi ! Zoooo gezellig was het daar . ik kan er zo blijven naar kijken .
Hayley sliep , dus had ik 2 uurtjes voor de valkjes  , Wiske is weer in de rui  , , Djonah kwam ook bij me zitten toen ik Nala aan 't kroele, was, echt zoooo lief , hij ging ook meehelpen kroelen , hhii !
De valkjes hebben goed gegeten , want nu slapen ze even , hun middagdutje he ! Grtjs Ann

Yes ....eten
Nala Fleur  en , Kenji

Fleur en Suske

Nala en Suske

Suske

Nala

Nala

Pearl

Chika

Felix

Yellow

Yellow en Shadow

Shadow

Ice Tea

Ayko

Kenji

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Mooie foto's! Ze vinden het zo te zien erg lekker! :P Volgensmij moet ik maar eens kookles bij jou gaan nemen ;D

Groetjes Jasper

Dierenfreackske

Hoi Jasper , het is niet moeilijk , gewoon rijst of spagetti , maccaroni en verse groentjes en fruit erbij , voila ! Ja een beetje uitproberen he ! Grtjs Ann

Martha

Hey hoi Ann,

Wat een mooie foto's weer zeg, ik snap helemaal wat je bedoeld met bij je valkjes zitten, ik moet ook altijd minimaal een uur per dag aan mijn "kindjes" besteden anders voel ik me schuldig en mis ik ze.
's winters zitten ze al op stok als ik thuis kom dus dat is helemaal een rare tijd....al worden ze wel wakker als ik het licht aan doe...

Nou, fijne avond nog en succes met Hayley....
Groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008