21 juli 2025, 13:49:25

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi hoi ...de valkjes hebben hun al eens goed uitgeleefd in hun badje vanmorgen , hier de foto's , maar ik stond in mijn keuken , en wou ze niet storen , dus zijn ze niet zo zuiver he !
Malou en Boy waren aan 't badderen  , en Chika was er ook bij !
Er is iets mety photobucket dus de foto's komen deze avond wel , ik geraak niet binnen , grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

ik ben benieuwd hoor naar de badderfoto's :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Romy

Hoi Ann

Waauw leuk zeg, badderfoto's  :D
Mooi om te zien hoor  :-*

groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Romy , ja , ik wou ze ook niet storen he , het was nog vroeg en ik stond nogal veraf , daarom zijn ze niet zo scherp , maar je ziet ze genieten he ! Dat is het belangrijkste , hihi ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat zijn je valkjes heerlijk aan het genieten ;D
Plons,spetter,spatter,splash :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Mooie foto's hoor! Altijd leuk om ze te zien badderen, alleen hier doen ze het altijd in het drinkbakje ipv het badje :P

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi hoi ,  ik ging deze vooravond het drinken en eten gaan verversen en Wiske vond ik stiller dan normaal , en ze had zo wat bruine vlekken , op haar koppie , en ik weet het niet maar ik zag dat zijn koppie niet echt zuiver was , ik heb wel water gekookt en laten afkoelen natuurlijk , zodat het lauw was , en wat op haar gedaan , ik hoop dat het geen kwaad kan , ik ga morgen de Da verwittigen en Va bellen om te komen , ik betrouw het niet he !
Ik heb de voiliere nog maar vorige week ontsmet en alles proper en elke dag 2 keer de poepjes oprapen en zo ! Ik zou echt niet weten wat ik misschien verkeerd heb .
Ik ga ook blij zijn als Anke en Yvon komen met mijn 3 kanjers  ! Grtjs Ann

Caroline

Jeetje meis, je Wiske niet lekker.  :-\

Ik duim dat ze snel weer beter is.

Gezellig, Anke en Yvon samen de valkjes brengen.  :D

Wanneer komen ze??

Voor straks welterusten.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Misschien verzorg je ze te goed ;) een beetje viezigheid kan geen kwaad, daar moeten ze in de natuur ook mee leven. Als alles heel schoon is enzo dan kan dat hun weerstand aantasten omdat dat helemaal niets te doen heeft. Met mensen werkt het precies zo ;) .

Laten we maar hopen dat wiske gewoon een beetje lui was en dat er niets aan de hand was, maar beter tevaak naar de da dan teweinig. :)

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Kimm

hoi ann,

hoe gaat het met wiske? ik hoop dat het goed gaat!

wat een leuke foto's van het badderen, genieten zeg.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Hey meis, hoe is het met WIske??

Hopelijk is ze weer helemaal de ouwe en zit ze lekker met haar vriendje op de stok.  :D

Groetjes en een fijne dag.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim.. met Wise gaat het niet zo goed , ze heeft waarschijnlijk beestjes , rond haar oogjes is het ook zo bruin vlekjes , of beestjes , schimmel ???Ik weet het nniet , de DA komt deze middag en vanavond is de va er pas , die is ergens in Limburg nu voor iets , dus is maar vanavond thuis , brr. Ik weet het niet , ik wil iets doen , wat he ???Ik ga direct al iets halen in intratuin om verenmijt te behandelen , en eens kijken wat ze daar nog hebben , grtjs Ann

:'( :'( :'( :'( :'(

arma Wies ,  :'(

Dierenfreackske

Hoi Carolin , Kim , Jasper , thx voor het medeleven , met Wiske zie je het op de foto , zo zit ze , ik hoop dat ik iets kan doen , en dat ik iets vind tegen verenmijt en vlooien en schimmel , dit ga ik alvast halen hoor!  Grtjs Ann

Caroline

:o klinkt niet best.

Wat ik zou doen in jou situatie:

In ieder geval Wiske uit de volière halen en apart in een kooi plaatsen, liefs binnen waar het toch warmer is.

Straks hebben de andere het ook en ben je verder van huis.

Verder zou ik nog even geen spray of zo halen, of je moet WIske goed hebben kunnen bekijken en weten welk beestje het is.

Als je niet zeker weet welk beetje op Wiske zit zou ik wachten op de da of va.

Geen haar desnoods wat druivensuiker voor extra energie, ze is duidelijk niet lekker.

Ik duim voor Wiske, sterkte meis.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.