19 juli 2025, 20:22:53

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

irma

Hoi Ann,
Wat heb jij toch een leuke speeltjes voor je valkjes.
Zelfs een tent :o
Mooie valkjes heb je.

groetjes Irma :)

Gloria en Lujo

Peggy

Hi Ann,  das echt wel lang geleden hè dat ik hier ''binnen'' ben geweest  ;)   wat maak je toch iedere keer weer mooie foto's.

Heb je nu nog steeds alle valkjes buiten zitten ? enne mis je het dan om geen valkjes meer binnen te hebben of heb je toch voldoende contact met ze ?   ben heel benieuwd...want mijn wens om ooit een buitenvoliere te hebben,blijft bestaan .  Nu komt er ook nog bij dat mijn moeder hevig allergisch reageerd wanneer ze bij mij is  :-\

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

I_Xyzyx_I

Hoi Ann

Wat een leuke foto's waren dat weer ;D. En die tentjes heb ik vaker gezien! :D

Maar elke 14 dagen verschonen is wel veel :o . Ik verschoon het hier 1x in de 6 maanden... maar wel elke week even doorharken. Ik heb wel een laag van 5 cm dik aan snippers liggen denk ik, en hier regent het meeste ook wel weg en dat heb je bij jou niet volgensmij :P .

Groetjes Jasper

Klik Hier voor mijn dagboekje met (hopenlijk snel) kweekverslagen van fallow valkparkieten.

Dierenfreackske

Hoi Peggy , ik heb genoeg contact met hen , iets meer als het mooi weer is buiten natuurlijk , maar probeer toch 4 keer per dag zo'n telkens een half uurtje met hen bezig te zijn . Dus ongeveer 2 uur per dag , soms meer soms minder , maar toch zo gemiddeld hoor ! Ik miste Suske en Wiske in het begin wel ja , maar ze hebben het naar hun zin daar , dus laat ik ze bij hun vriendjes ! Ze hebben ook een partner gevonden he ! Suske bij Ayko en Wiske bij Mysterie !

Wat jammer dat je moeder allergisch reageert als ze bij jou is , een buitenvoiliere is leuk vind ik , zeker voor hen dan , maar ook voor mij want ik zie ze vanuit mijn keuken en slaapkamer he !  Grtjs Ann

Hoi Irma...haha , thx hoor , ik praobeer ze bezig te houden he , grtjs Ann

Hoi iedereen fototijd nu

Crystal

Anke

Hoi Ann,
Hmmmmmmmmmm paardebloemblad ;D
Hmmmmmmmmmm foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ... de valkjes hebben weer gesnoept hoor , even zo 4 stokjes op gehangen ....foto's ook , grtjs Ann

WIJ WILLEN SNOEPEN .....

Anke

Hoi Ann,
Zie ze eens smikkelen ;D
Die stokjes zijn vast snel leeg ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ze zijn inderdaad heel snel leeg en ik heb er 4 in gehangen gisteren morgen , 4 euro voor 2 he !is 8 euro , en ze doen er een anderhalve dag mee , vandaag krijgen ze geen , wel kattengras weer en morgen krijgen ze weer verse groentjes en woensdag weer trosgierst, dus ze hebben niets te klagen he , hihi ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ze hebben bij jou zeker niks te klagen :)
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Anke .... ;D ;D ;D ;D

Hoi iedereen , de valkjes hebben ons nieuw puppie al gezien en zijn eerst gisteren een keer geschrokken en vanmorgen ook al eens omdat ze naar richting voiliere liep maar dat was omdat Matthias voor haar liep om te spelen he ! , Maar de valkjes worden het wel gewoon ,  ;D ;D ;D....Wiske heeft als eerste kennis gemaakt van achter de draad he , Hayley zag plots dat het iets was , hihi dat bewoog en als ze wegvloog wou ze dat ze terug kwam , maar nee hoor , Wiske bleeft rustig bij haar Vriendjes zitten , hihi !

Vandaag al twee keer bij de valkjes geweest en vanavond krijgen ze weer nieuw kattengras .

Hebben ze weer iets te doen .

Djonah kwam ook bij me op mijn arm zitten . Hier nog foto's van deze morgen

Anke

Hoi Ann,
Leuk dat de valkjes en Hayley al kennis hebben gemaakt :)
Van de foto's heb ik weer genoten, je ziet de valkjes ook genieten bij jou in de voliere :)
Groetjes Anke

Martha

Oh wat een leuke smikkel- en smulfoto's zeg!!!
Het kattegras is hier ook een grote hit!!!

Nog een fijne middag, groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ja , genieten , daar doe ik het voor , en als de valkjes genieten doe ik dat ook ! Grtjs Ann

Hoi Martha , ja he , kattengras is het lievelingssloopspeeltje voor de grasjes en valkjes !Ook wilgentakjes vinden ze te gek hoor! Leuk dat ze dat bij jou ook kennen , grtjs Ann

Hoi , hier nog even wat foto's van daarnet

Mysterie

Gerdy

Hoi Ann

Ik ga zo evebn bij andere dieren kijken..Haley bekijken..

ik hoef me bij jou boekje echt nooit te vervelen..je plaatst altijd heel veel en mooie foto s..die met het tentje vind ik super..gebruiken ze het tentje veel?

gr gerdy

Anke

Hoi Ann,
Je hebt een dametje met onvermoede talenten :)

;D ;D ;D ;D
Groetjes Anke