20 juli 2025, 15:14:15

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat een mooie foto's!
Die Ayko toch,  :o :o
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Ann,

Geweldig weer meid. Wat een schitterende foto's. Ik blijf wel in herhaling vallen.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anke en Anja , thx he , grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi , vandaag alvast gewandeld met Lady en terwijl takken wilg meegebracht voor de valkjes , ze kunnen weer blaadjes slopen he ! Wiske heeft al mooi gefloten dseze morgen bij mij ! De anderen waren in het gedeelte van de grasjes terwijl Wiske gewoon gezellig in de valkjesgedeelte zat met mij !
Ik heb ook de valkjes en grasjes een bakje gezet met daarin schelpenzand en houtsnip met een tweetal knabbelstokjes voor papegaaien , maar dat gaan ze ook wel leuk vinden denk ik ! Deze namiddag maak ik foto's hoor !
Hier nog een paar van gisteren , grtjs Ann
Lady effe mee in de voiliere

He , er zitten geen zaadjes in !

Ach Kenji , ik ben zo moe nog

Jes ...ik vlieg lekker vrij

Hey Suske ...alles kids ?

Ja hoor Sunny

Ik ben Lola....

En ik Mysterie

Suske

Wiske

Ayko

Zeg, ik was hier eerst

Kimm

hoi ann,

;D  ;D  ;D  ;D
hihi ik moest wel weer lachen hoor om je tekst erbij. super!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat is het toch zalig om die valkjes erbij te hebben ....ik heb namelijk Nala mogen kroelen en ze genoot er echt van met zo'n piepgeluidjes he ! Ik vond het zalig om te zien hoe Nala er van genoot !  ;D ;D. Grtjs.Ann

De valkjes zijn bijna allemaal in het gedeelte van de grasjes maar het is er wat warmer he ! Ze weten het wel , alleen Wiske zit in het grote gedeelte , maar ook net aan het gedeelte van de grasjes  !Op de grote wilgenstok !
Ze slaapt en Suske slaapt ook ! Nala ,Kenji en Shadow zijn nu ook aan het slapen , Nala nog net niet maar ze zal binnenkort ook wel indutten ! Net nog foto's gemaakt van Nala toen ze aan het poetsen was en een beetje aan de talkjes aan het spelen was , en de anderen die lekker aan het dutten zijn of toch bijna (half).   Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

lief is dat he als ze een geluidje maken bij het kroelen. mijn beauty die ik eerder had, deed dat ook. happy en bemmie geven geen kik ;D

wat heerlijk toch dat je ze in de voliere zo ziet genieten!
er komen nog meer foto's begrijp ik ;D  ;D  ;D
laat maar zien! :D

groetjes kim

Mara

Hoi Ann

Het zijn prachtige foto's zeg. Heb er wederom van genoten.

Mara

Dierenfreackske

Thx Mara ...daar doen we het voor he !  ;D ;D

Hier nog meer foto's van vandaag !

Even aan het snoepgoed van de grasjes zitten , haha !

En dit is leuker hoor , speciaal voor ons ,,,krulwilgtakjes en vers van de boom

Kimm

MOOI HOOR! GEWELDIG!

groetjes kim

danielle

Hoi Ann,
Ik loop gigantisch achter in je dagboekje  :-[ .
Ik heb nog niet alles bijgelezen, maar wel naar de mooie foto's gekeken. Dus ik kan je in ieder geval al vertellen, dat je er prachtige valkjes en grasjes bij hebt. Je hebt wel smaak hoor! En ze genieten ook allemaal, dat kun je goed zien. En de voilere is prachtig geworden.
Ben wel een beetje jalours hoor, mijn toekomst droom is ook om een mooie voilere te hebben met valkjes en grasjes.

Groetjes van Danielle

Dierenfreackske

Hoi Kim , tof dat je de foto's leuk vind , thx voor het compliment hoor ! !Grtjs Ann

Hoi Danielle , ja het zijn er inneen een heleboel valkjes he , ik heb soms moeite om ze te herkennen uit elkaar vooral de 3 witmaskers lijken zo heel erg op elkaar . Thx voor het compliment hoor , ...ik hoop dat je droom ook mag uitkomen , ik gun het je echt hoor ! Ik kom straks ook even piepen bij jouw boekje van je 2 lieve valkjes hoor ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik had weer wat foto's in te halen hier :)
Het was zoals gewoonlijk weer genieten!
ik vind het zo'n mooi gezicht om de valkjes lekker in het zonnetje te zien zitten.
Ga vooral lekker door met foto's maken ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi ann,

heb je vanacht wel geslapen?? ;D  ;D  ;D

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Anke en Kim ,   ik heb goed geslapen tot 3.30 u ongeveer , en dan was ik uitgeslapen en wakker , dus ben ik maar opgestaan en een beetje op het forum en koffie gezet enzo !

De valkjes zijn aan hun voormiddagdutje rustpauze begonnen voor een half uurtje , ik heb net water ververst enzo ! En ga straks eens binnen om de poepjes weg te doen enzo ! Beetje proper houden

Yellow poept gele-witte poepjes ....maar is nu toch al een beetje naar de groene kant aan het gaan ,,...nog veel te gelig wel ! Ik geef 3 a 4 keer daags vers water en eten nu !

Ik den k dat het de ontwenteling een beetje is ! Waarschijnlijk heeft ze nooit gevlogen ervoor !
Ze zaten allemaal in kleine ruimtes ,  tam ?  Nou een beetje maar als ze weg kunnen zijn  ze weg hoor !

Soms laten ze zich wel kroelen en vinden ze het fijn
Dus blijven oefenen he !

Suske heeft ook al kennis gemaakt met Snowy , en vinden het wel leuk zo saampjes in de voiliere , Snowy zat gisteren op Shadow ,  het was net een verliefd koppel , de foto 's komen nog maar eerst wil Matthias er eentje in zijn verhalen zetten , hihi ! Ik heb hier ook nog leuke van Suske met Snowy

ETENSTIJD ...