20 juli 2025, 03:52:24

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,

MOOI,MOOI,MOOI,MOOI  ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Kim en Anke , thx...het was vooral leuk om in buitenvoiliere foto's te kunnen maken terwijl het buiten regent ! hihi  !

Hoi hoi , ik ben al een paar keer naar de voiliere geweest om effe bij de valkjes bezig te zijn ! Suske en Wiske hebben er niet al te veel last van het slechte weer , ze slopen en spelen erop los ! De andere valkjes doen het ook heel goed hoor ! De 5 kanjers die ik vorige week had gekocht blijven liever in de grasjesgedeelte hangen , want het is daar warm en droog en ook speelgoed en boompjes om te slopen he ! Vervelen doen ze zich hier vast niet hoor !
Gisteren had Sunny de kuif vast van Kenji   ze doet nogal vijandig naar de nieuwe he ! Maar het was ,niet zo erg hoor ! Gewoon effe aan getrokken waarschijnlijk . Ik heb geen foto's van dat , maar het was maar een klein incidentje he ! Ik hoop dat Sunny een beetje verdraagzamer wordt naar de valkjes toe , hihi ! Maar de valkjes zijn in de meerderheid he , dus , ..........???  ;D ;D  Het eten dat ik heb gemaakt heb ik mogen weggooien he ! Ze hebben er niet van gegeten , ik probeer nu eens als het weer mooi weertje is dan zitten ze buiten in de grote gedeelte en kan ik alles in de bakjes doen he ! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Het lijkt me heel gezellig om zo met je vogeltjes in de voliere bezig te zijn :)
De valkjes waarderen je kookkunst niet he :(
Het zijn net kinderen: wat een boer niet kent dat eet ie niet ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

ManjaV

Hoi Ann,

Wat fijn dat het zo goed gaat met de valkjes samen!
En je foto's zijn prachtig om te zien, Shadow is ook een schitterend valkje! :D

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Anja

Hoi Ann,

Schitterende foto's Ann.

Erg jammer dat ze je kookkunsten niet waarderen hè. Gewoon blijven aanbieden dan gaan ze het wel eten.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Manja ...ik vind Shadow ook een mooi valkje !
Bedankt hoor meid ! Grtjs Ann

Hoi Anke ...nee , van mijn kookkunst zijn ze niet zeker he  ??? ??? ik doe zeker iets verkeerd ? Grtjs Ann

Hoi Anja .....ik blijf het proberen en op een dag , gaan ze allemaal bezwijken voor mijn gerechtjes he !  :P ;D ;D
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Deze morgen in de voiliere lagen er allemaal poepjes in het drinkbakje , ik denk dat daar iemand op heeft geslapen , , want die was gisterenavond nog ververst he ! Deze morgen alweer vlug vers water in gedaan en uitgespoeld ! Ze zijn al lekker in de buitenvlucht aan het vliegen ! En Suske en Wiske en Shadow zijn al bij me geweest vanmorgen , Ayko zat lekker op de grond bij het kattengras te spelen en te slopen !
Loveley zat op de hoogste tak in de voiliere in de valkjesgedeelte , ik dacht dat ze er nooit kon op geraken , en plots zag ik ze daar op zitten en toen vloog ze recht naar de kooi van Suske en Wiske . Ze kan dus al veel beter vliegen dan hier toen ze binnen zat ! Raar maar leuk he !  ;D ;D
Anders is alles ok met de valkjes , Yellow is een heel kalm valkje , rustig maar de bangste van allemaal ! Maar het komt wel goed , ze moet mijn vertrouwen nog winnen ! Ze schrikt nog te vlug ! Straks maak ik wel foto's van de valkjes ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hallo , hier weer foto's , geniet er maar van hoor !  ;D ;D
(Kenji)

Leuk zo'n speelgoed ! (Angel)

Ha , ik sloop takjes (Mystery)

Dit is lekkerder (Shadow)

Nee  , takjes slopen is leuker

Mysterie en Suske op de achtergrond

Kimm

hoi ann,

wat een geweldige foto's! wat zijn kenji en shadow toch stukken ;D
ik heb genoten van je foto;s of komen er nog meer??? ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Ann,
Hi hi poepen in de waterbak... foei valkjes toch ;D
Wat fijn dat Lovely weer wat beter gaat vliegen!
Ik heb genoten van de foto's.
Wat heb je toch een knappe valkjes!
Groetjes Anke

Dierenfreackske

Hoi Kim, natuurlijk komen er nog meer ! Deze namiddag !! Nu ga ik eerst eten , hihi !

Hoi Anke ....jaja , het zijn maffe valkjes , zo poepen in de waterbak .
Maar daarboven hangt een stok en waarschijnlijk zat er daar net iemand op om te slapen he ! Alles is weer proper , gelukkig  !

Hoi .....
Nu heb ik deze voormiddag effe foto's gemaakt en wat deed Ayko ?
Die zat gewoon op een jong valkje Alix te wipwappen , de sexmaniak , , ik en mijn camera waren getuige , dus ik zet deze namiddag foto's  in mijn dagboek van Ayko !
Hij gaat bij ieder popje denk ik , de sexmaniak  !
Nu eerst eten he ! Tot deze nm.   Dan foto's !! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik verheug me al op de 18+ foto's ;D
Groetjes Anke

Mara

Hoi Ann

Prachtige foto's weer. Heb er van genoten!!!!

Groetjes

Mara

monica

Hoi Ann,

Mooie foto´s weer hoor :D!

Groetjes Monica.

Dierenfreackske

Fototijd
Mysterie

Op versiertoer

Even Mysterie testen(help me , ik krijg geen lucht !)

Moet je die sexmaniak zien

Ja zeg !

Loveley en Happy

Snowy

Hier is het tenminste rustig zonder Ayko

Loveley en Beauty

Hoog en nog droog