22 juli 2025, 23:00:57

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

*Manon*

Hoi Ann,

Wat een mooie foto's weer zeg!
Jij bent ook wel vindingrijk in dingetjes bedenken waar je valkjes mee kunnen spelen hé!
Elke keer als er weer foto's zijn, komt er weer wat nieuws voorbij gefloept...
Leuk hoor en zo te zien vinden je valkjes het helemaal geweldig  ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Karin ...hhihi  ja , zaadjes op het toetsenbord he , dat loopt niet goed af he ! Ik ben gisteren inkopen moeten gaan doen en was te laat thuis om nog te forummen he , maar vandaag heb ik nu even tijd , dus maak ik er werk van he !
Ik ga straks ook in je boekje kijken hoor ! Ben al benieuwd , maar eerst even naar buiten  want ze hebben me daar weer nodig hoor ! Grtjs Ann

Hoi Manon ...bedankt he ! Hihi...jja , leuk vinden ze het he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ...hier de foto's  van vandaag !

Annelies

Hoi Ann

Super foto´s weer zeg.
Ik kom ook eens even kijken hoe het met jouw uitbreiding is ???
Hoe ver staan we er mee ???
Of is dit nou een domme vraag heb ik weer niet goed bijgelezen  :-[   :-[

Groetjes Annelies

Dierenfreackske

Hoi Annelies , dank je ! Ik ga straks mijn boekje over de voiliere bijwerken hoor ! Grtjs Ann , douchefoto's

Kaatje

Hoi Ann,

Jouw foto's zijn ook altijd weer een genot om naar te kijken, Suske en Wiske hebben het heerlijk naar hun zin zo met de wilgentakken, .... ik denk dat ik van de week ook maar even het bos in schiet hier  ;)

Ook heb je ze weer lekker gesproeid zie ik ! Hier vinden ze de echte douche lekkerder dan de sproeier want daar willen ze eigenlijk niet veel van weten maar bij jou zie je ze echt genieten !

Ik ga zo eens kijken of er al een update staat bij je volière  :D

Fijne en zonnige dag gewenst vandaag !!

Groetjes, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Wat staan er weer super gezellige foto's hier.
Het is iedere keer weer een genot om naar te kijken.

Mara

Hoi Ann

Ik heb genoten van de mooie foto's.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Karin ...bedankt voor het compliment hoor , straks ga ik nog blozen ook ! Ja ...die wilgentakken vinden ze heerlijk he !
Grtjs Ann

Hoi Jeannine ...euch ...bedankt he ! Grtjs Ann

Hoi iedereen ....ik heb vandaag eindelijk de eerste levering gekregen...die ik al een paar weken geleden had betaald in de post! Hier voor mijn grasjes ! En ook voor de valkjes
het kleine pakje is een bloemenspiegel voor de grasjes 2 keer en de grote zijn bloemen schommels voor de gras-en valkjes
heb ik 6 keer ! Voor binnen en buiten he ! Grtjs Ann
Hier het eerste speelgoed , schommel met spiegels 6 keer en spiegels 3 keer  voor de grasjes

Ik heb deze namiddag ook bij mijn beste vriendin geweest en een pannenkoek gaan eten en foto's gemaakt van haar kunstwerkjes ! Daarna is ze ook nog eens naar hier geweest en heb ik wat foto's gemaakt met Suske ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi , dit is ook voor de grasjes in de voiliere maar voorlopig hangt het hier

Ikke

natacha

Hallo Ann,

Wat moet ik nog zeggen, wat een mooie fotos, ik heb ervan genoten. En die foto met je hondje, echt schattig zeg.

Groetjes
Natacha

Kimm

hoi ann,

wat een leuke foto;s. ik heb er weer van genoten hoor!
en de foto van jou is ook erg leuk!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi , Suske onderaan in het mandje en Wiske bovenaan , hihi , grappig gewoon om te zien vind ik , en je ziet ze niet , af en toe steekt daar zo'n geel of wit koppie boven , hihi !
En nu zijn ze alweer weg richting mandje slopen , haha ,  vlug wat foto's nemen , haha ! Hebbes ! Ziezo ,een appeltje en stukje brood , en dan even gaan zaadjes pikken . Nu zitten ze lekker te eten in hun kooi en straks gaan ze weer spelen denk ik ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...ja , dat ben ik maar het hondje is Pruts van mijn goede vriendin Katrien !

Leuk dat je genoten hebt hoor !

Hoi Kim , zeg , straks ga ik nog blozen hoor !

Dierenfreackske

Hoi ...Suske en Wiske hebben deze namiddag hun nieuwe speeltje ontdekt , kijk maar !

Wiske zat lekker te poetsen en Suske zat gewoon te kijken ,hihi