21 juli 2025, 11:07:14

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik sluit me aan bij de rest  :D ;)

Dierenfreackske

Hoi Miranda en Corine ..dat vind ik ook hoor ! , grtjs

Baukje en Jeannine ...leuk dat jullie ook  weer hebben genoten !Grtjs Ann

Caroline

Hoi hoi Ann, ik ben hier ook weer helemaal bijgebladerd.  ;)

Ik zag superfoto´s en fijn nieuws over je vader, goed dat hij weer thuis is.  :)

Groetjesssss
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...thx hoor , gelukkig heb je weer internet en een nieuwe laptop he , leuk cadeautje hoor ! Grtjs Ann

hoi ....wiske en Suske zitten weer op de klok , te dutten ...ze zitten daar lekker hoog he ! Deze morgen al even bij me in de keuken gezet met hun kooi want het was nog wat schaduw in de woonkamer tot 11 u  en nu volop zon in de woonkamer maar toch af en toe ook schaduw want er komen regenwolken het weer verpesten , :P ::) ::)

Vandaag even naar de yoga geweest en heb me goed kunnen ontspannen het laatste half uur bij de relaxatie , ik was al in slaap gevallen ! Daarna de valkjes kattengras gegeven ze hebben dar de hele middag plezier aan gehad , ik ben terwijl ook met Lady gaan wandelen , en ze is doodmoe , ze slaapt lekker hier aan mijn pc op de grond . De valkjes slapen ook nu dus heb ik eindelijk wat tijd voor te forummen ! Ik heb zo'n dubbelrieten mandje , waar ze beneden en boven kunnen in slopen , en heb het kattengras er in gezet , ook foto's gemaakt van hen , het was echt een plezier om hen bezig te zien , het is steviger dan de gewone die ze krijgen om te slopen , die lichte mandjes he ....! Zondag een beetje aan de voiliere werken als het niet regent en anders volgende week 's avonds tijdens de week na het werk , jammer dat Eddy maar om 19 u thuis is in de week , meestal kan hij nog anderhalf uur werken maar als het regent ook al niet ...ik ga binnen kort ook valkjes hebben ...en die mogen nog niet komen want mijn voiliere is nog niet af ,   brrrrr.

Haha  lekker slopen

stevig takkie

Wat gaan we nu doen ?

Ja...

Anja

Hoi Ann,

wat een mooie foto's weer zeg. Zou je eens een foto kinnen maken van de dubbele mand?
Volgens mij is die erg leuk en mooi.

Je hebt ook een ring gemaakt en vinden ze het leuk?

Ik hoop voor je dat het in het weekend mooi weer is zodatze verder kunnen met de voliere.

Groetjes Anja

Anke

Hoi Ann,
Wat een super leuke foto's heb je gemaakt!!!
Wahaha op de koekoeksklok, om je te bescheuren ;D ;D ;D
Hebben ze nog niet aan de wijzers gehangen???
Ik heb dus weer met volle teugen genoten van je deugnieten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anja ....leuk dat je hebt genoten ....ik ga morgen een foto maken van die dubbele mand voor jou , en de ring is van treurwilgtakken , ze vinden het heel leuk trouwens .. ;D..bedankt Caroline ...ik had dit bij jou gezien ,,sorry dat ik ook zoiets geprobeerd heb maar ze vinden het super ! ;D ;D :P..
Ja ...die mand daar kunnen wel 10 valkjes tegelijk in , dat zou ook goed zijn voor jouw valkjes he ! En niet eens zo duur hier , in intratuin ga ik zo'n dingen halen in solden enzo ! Speciaal voor me valkjes he ! En grasjes ook hoor !

Morgen dus de foto , beloofd hoor !

Hoi Anke ...ja de wijzers zijn nog heel maar ik zal ze in de gaten moeten houden dat ze niet altijd aan de wijzers zitten , vooral Suske dan , een echte deugniet he ! Hihi! Vind het wel leuk hoor ! Grtjs Ann

Caroline

Geen sorry hoor .... andere jaren waren ook overal op het forum wilgenringen te vinden .... vind ik wel leuk.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...thx . Ik ook !  ;D ;D

Dierenfreackske

Hey Anja ....voor jou......... ;D ;D

Anke

Hoi Ann,
Hoera nog meer foto's  ;D ;D ;D
Wat leuk die manden zo boven elkaar, daar kunnen inderdaad veel valkjes in ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Ann,
Super hoor die foto's, echt geweldig mooie foto's van je deugnieten. Leuk dat je grasjes ook altijd uit de kooi gaan, die van mij blijven liever in hun kooi. Sjimmie is er nog nooit zelf uit gekomen, vind het buiten de kooi ook niets  ??? . Sammie opzich wel, maar die zit liever bij haar vriendje, dus zit ook in de kooi.
En die mandjes zijn echt leuk, ja dan kun je nog veel valkjes erbij hebben  ;D. Voel je je trouwens weer wat beter?

Groetjes Danielle

Anja

Hoi Ann,

Dank je wel. Je bent een schat hoor :-* :-* :-* :-*

Ik vind het een erg mooie mand hoor. Dat was ook wle wat voor hier.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ....je doet me blozen zeg !  ;D ;D Graag gedaan he !
Ik vind het ook wel leuk  ;D ;D grtjs Ann

Hoi Anke Ja , leuk he ! Grtjs Ann ;D ;D

Hoi Danielle...ja , hier gaan de grasjes direct uit hun kooi als ze het zien dat het deurtje open is hoor , en dan gaan ze bij de valkjes op de kooi en dan richting schommelplank en mandjes om te slopen he ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Het geeft niks van de teksten hoor, ook zonder teksten zijn de foto's heel erg leuk ! Ik heb weer erg moeten lachen om de foto's van je deugnieten ! Gave mand hoor, volgens mij beleven ze er een hoop lol aan als ik zo naar de foto's kijk  :D

Rick is op dit moment ook weer bezig met foto's maken, ik ga zo mijn toetsenbord eens bekijken want het typt niet lekker met die zaadjes onder de toetsen  ::)

Volgende keer dus een langere reactie  ;)

Fijne zondag nog !

Groetjes, Karin