22 juli 2025, 15:56:58

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Wat een prachtige foto's van je schatten!!!
Ik had er heel wat te kijken :)
Het was genieten hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Ann,

Wat een supergave foto's weer zeg
En wat leuk om jou ook even voorbij te zien komen.
Is altijd leuk als je ook een gezicht bij een naam hebt hé..

Groetjes Manon

Sally

Hallo Ann,

Ik heb weer mogen genieten van prachtige foto's van jou schatjes.
Echt geweldig weer, elke keer genieten!!!

En ook de foto van jou met het hondje is heel mooi hoor, je staat er leuk op!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik heb nu een groter formaat gedaan he ! Hopelijk is het nu niet te groot he ! Hihi ! Bedankt voor het compliment .....ze zijn wel niet altijd scherp he ! Maar ik haast me steeds zo omdat ik niet de tijd heb nu even , de voilere gaat gewoon beetje bij beetje goed komen denk ik ! Grtjs Ann

danielle

Hoi Ann,
Jij weet wat foto's plaatsen is. Ben ik een dagje niet op het forum, heb je weer heel veel mooie foto's geplaatst.
Vind ik helemaal niet erg hoor  :P, vind het erg vermakelijk om je valkjes zo bezig te zien elke keer.
Je verwent ze echt, met al die speeltjes. Ze hoeven zich echt niet te vervelen bij jou.

Groetjes Danielle

Dierenfreackske

Hoi hoi Danielle....vervelen doen ze zich niet , maar ik vind jouw douchebeurten ook heel leuk met je valkjes ! Ik vind het zo super dat iedereen hier op het forum haar of zijn valkjes zo verwend he ! Dat is toch echt heel leuk ook ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi ....even een avondupdate........mijn valkjes Suske en Wiske hebben deze avond nog eens naar de keuken verhuisd met de kooi om nog wat te genieten van het zonnetje en de tuin...ze vonden het heel gezellig en ze lieten het ook horen .Wat een gefluit ook!  ;D ;D Daarna zijn ze nog in de woonkamer een uurtje los geweest tot 21 u. waar ze nog wat aan de wilgentakken geknabbeld hebben en gespeeld ,daarna zijn ze met z'n tweeen bij mij komen zitten en daarna was het tijd om terug de kooi in te gaan , nu slapen ze , want ze zijn al van 7.30u wakker hier ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi iedereen , de grasjes en vakjes zijn nog eens samen uit de kooi , op dit moment zitten de grasjes op de valkjes kooi allemaal samen te rusten ,middagdutje....en de valkjes zitten gezellig een dutje te doen op de koekoek !Straks ga ik de kooien poetsen en vers zand in doen enzo ! Ik ga deze namiddag naar de manege naar het paard van mijn vriendin Katrien gaan kijken en foto's maken met Matthias met paard !
Ik ga dan ook nog eens met Lady naar de intratuin gaan kijken . En terwijl nog eens vogelmuur halen voor de birdies.
Straks is mijn zoon thuis dus ga dan spagetti maken ! Grtjs Ann
Wiske en Angel

Ha ...daar is Suske

Wie heeft de deur dichtgedaan ?

Even op de nagelslijter zitten hoor !

Ons lief koppeltje Sperrow en Tweety

En ons ander koppeltje Angel en Sunny

Even strekoefening doen

En Loveley...veilig op de slijtstok

Hier Suske

Wiske

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een gezellige foto' heb je weer geplaatst en het speelgoed is in ieder geval heel goed in de smaak gevallen, zo weet je ook gelijk dat ze er in volière in ieder geval heel erg veel plezier aan zullen beleven  :D

De zonnenspiegels en zonnenschommels zijn ook heel erg leuk, ... ook altijd leuk om zo tussendoor een foto van iemand voorbij te zien komen, wat Manon ook zegt, leuk om een gezicht bij een naam te hebben  :D

Ja, en de laatste foto's zijn ook weer erg snoepig, ....echt heel erg leuk om te lezen hoe stapel jij op de valkjes en grasjes bent, wat dat betreft herkennen we allemaal hetzelfde fijne gevoel die onze valkjes / grasjes ons geven !!

Ik heb weer genoten meid  :-*

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ja hoor , we zien onze valkjes allemaal zo graag dus we leggen ze dan ook af en toe eens in de watten he ! Hihi ! Grtjs Ann

BaUkJe

Hey hoi...
Ben alweer tijdje niet meer wezen kijken in je boekje, maar ben der weer!!! leuke foto's maar ja dat ben ik/zijn wij wel gewent van jou! ;)
gr Baukje en Arie'tje

Dierenfreackske

Hoi hoi...thx , maar niet overdrijven , want hier zijn heel veel mensen met hele mooie foto's , ik doe mijn best he ! En ik vind het altijd leuk om jullie mee te laten genieten ook ! Grtjs Ann

Mico

Hoi Ann,

We hadden weer heel wat mooie foto's te bekijken bij jou  ;)
zijn supermooie vogeltjes ook de grasjes  :D
We hadden wel al wat gekeken maar nog niet gereageerd...en de volieere bij jullie gaat ook goed zagen we, die krijgen straks een supermooi verblijf bij jullie.
Veel plezier met alles maar dat gaat wel lukken  ;)

Groetjes,
Miranda en Corine

*Manon*

De foto's zijn weer mooiiiiiiiii  ;D ;D ;D

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Miranda en Corine ...dank je hoor , ik denk het ook dat ze het naar hun zin zullen hebben in de voiliere , hopelijk geraakt ie snel af , want binnenkort komen hier valkjes bij !Grtjs Ann

Hoi Manon..leuk dat je weer hebt genoten he ! Grtjs Ann