21 juli 2025, 20:30:34

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Hele mooie foto's!!!!

Mara

p.s. sorry dat ik zo lang niet in je boekje ben geweest.

Dierenfreackske

Hoi Mara ...dat is niet erg hoor ! Ik heb alle begrip , dus zit daar maar niet mee hoor !Ik vind het trouwens zo erg voor je dat je lieve valkje nu ook gestorven is ,  :( :( :( sterkte hoor meid !

Grtjs Ann

Anja

Hoi Ann,

Dank je wel voor je mooie mailtje.

Ik heb weer genoten van je mooie foto's zeg. elke keer zo genieten hè.

Groetjes anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...ik dacht , dit moet ze hebben he , ik had het gisteren ook zelf van iemand gekregen he en vond het net iets voor jou , hihi !
Leuk dat je genoten hebt hoor !

Hoi hoi....
Suske en Wiske zijn gisteren de hele dag bijna uit de kooi geweest en ze hebben zowat vanalles gedaan , maar ik had wel geen kattengras meer , dus ga ik die vandaag halen in intratuin. Het eerste draadje hangt in de voiliere ..we doen eerst het grasjeskooi . Een deur in gemaakt om van de valkjes naar de grasjes binnen te gaan en om hun kooi te kunnen poetsen he ! Heel veel werk is er nog , ik ben bang dat ik straks valkjes heb en ze nog niet kan plaatsen , haha , minder goed nieuws heb ik ook van Silke...Ik heb gisteren niet zoveel tijd gehad om foto's te plaatsen maar zal het vandaag proberen goed maken hoor ! Vanavond moeten we naar een vergadering voor het vormsel ...om 19.30.u . dus vrees ik dat ik daarna ook weer geen tijd zal hebben , want ik moet nog zoveel doen , straks komt een collega van me langs om samen naar intratuin te gaan , en deze namiddag komt een goede vriendin ook langs. Even de foto's plaatsen nu he ...geniet er van hoor ! Grtjs Ann...de rest volgt nog vandaag
Suske ,

Even de koekoek opzoeken , er ligt een handdoek over omdat ze die niet mogen slopen he

Even de wijzers goed zetten

Ziezo

Kijk , ik ben zo vrij !

Eens kijken wat we nu geen doen

Kijk ik vlieg

natacha

Hahaha Ann, die fotos met de koekoek zijn de max

groetjes
Natacha

Mico

Hoi hoi Ann,

Wat heb je weer een leuke foto's geplaatst van je valkjes...mooi om te zien hoe dat ze zo lekker bezig kunnen zijn  ;D
En we hadden gespiekt in je boekje van je volieere maar dat word wel supermooi zeg en daar daar krijgen ze superveel ruimte in :o

Groetjes,
Miranda en Corine

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Ik liep weer een paar pagina's achter :-[
heb niet alles gelezen maar wel alle prachtige foto's bekeken.

Fijn dat je vader weer thuis is

En super het eerste eitje bij Silke ik duim voor je dat er de mutatie uitkomt die jij graag wilt hebben.

danielle

Hoi Ann,
Je hebt echt ondeugende valkjes volgens mij. Ik zie ze altijd in de weer op de foto's. EN doe je een doek over de koek koek, gaan ze er nog onder. Het zijn wederom prachtige foto's.

Groetjes Danielle

*Yvon

Hoi hoi

Ja ik weet het :herhalingggggstekst !  ;)

SCHITTERENDE FOTO'S !!!  ;D ;D

En je valkjes kunnen al klok kijken ook !!  :o  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hey Ann,

Ik had wee rheel wat mooie foto's te bekijken hier.
En heb dan ook weer van al die foto's genoten.
Die van de koekkoeks klok zijn echt wel heel erg leuk!
Kunnen ze ook klok lezen dan? :P

Groetjes Sally

Romy

Hoi Ann

Je hebt erg mooie foto's geplaatst. Vooral die met de koekoeksklok zijn super!
Foto's waarop valkjes met gespreide vleugels staan vind ik altijd heel bijzonder

Groetjes
Romy

Kaatje

Hoi Ann,

Wat heb jij Suske en Wiske weer lekker verwend met kattengras vandaag  :D Hele leuke en gezellige foto's weer, het blijft gewoon altijd leuk om in jouw boekje te kijken en te lezen en dan je deugenieten te zien  :D

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Sally , Yvon,Natascha en Danielle ...., ze kunnen jammer genoeg nog niet de klok lezen , want 's morgens zijn ze al vroeg wakker ! Terwijl ik nog even wil indutten , maar dat lukt me dan niet want ze willen eruit , eruit eruit ! Hihihi! Maar ik vind dat niet erg hoor ! Grtjs

Hoi Jeannine ...ik ben ook blij dat mijn  vader weer thuis is , maar hij mag niet zoveel werken.. ???  Hij moet hem veel kalmer houden op zijn 61 ste...ik wil hem echt nog niet kwijt hoor !  :'( :'(

Met de valkjes is alles ok !

Hoi ...ik hoop dat alles goed is met het eitje van Melanie ...
Ik ben een beetje bang dat het mis gaat ! Ik heb er al zo lang naar uitgekeken he , het zou heel jammer zijn natuurlijk , ik zal wel iets horen dit weekend , ik hou jullie op de hoogte he ! De voiliere gaat traag vooruit op het moment , want vandaag moesten we naar de vergadering , maar ik ben thuis gebleven , voelde me niet zo lekker dus....... ::) ::)

Op 1 mei is er een vogelbeurs in Belgie. Oost-Vlaanderen
.Ik kan er jammer genoeg niet heen gaan want het is net eerste communie  's morgens en ik heb al beloofd dat ik ging kijken met een collega van me ! Maar volgend jaar wil ik zeker gaan ! Vandaag zijn Suske en Wiske ook in de keuken geweest maar niet los daar want er was net bezoek , eeerst een collega , dan nog een andere vriendin en dan ben ik nog wat meegegaan naar daar zo'n tweetal uurtjes om in het zonnetje te zitten haha ...lekker weertje hoor ! Suske en Wiske stonden ook an de buitendeur in de keuken deze middag  en ze vonden het heerlijk ! Morgen krijgen ze weer een douche , vandaag niet , maar gisteren wel dus !  Normaal krijgen ze die elke dag maar vandaag was het al wat laat en nu zitten ze in hun kooi pas en rusten ze net ....Ze hebben weer flink gespeeld en gesloopt en een beetje gebekvecht ...maar dat is normaal met twee mannen he denk ik en nog zonder vrouwen bij hen !   Grtjs Ann

Hoi Karin ...helaas geen tekstjes want mijn hoofd draait als een gek ! Ik moet hier vanalles regelen en tussendoor vlug even boekjes kijken enzo ....amai hoor ! Leuk dat je genoten hebt , als de communie voorbij is na 4 mei kan ik weer volop tekstjes en foto's maken ....en aan de voiliere misschien al de grasjes op foto zetten ...grtjs Ann

BaUkJe

Hey hoi Ann, weer leuke foto's!!! super hoor!! geniet altijd bij je nieuwe foto's! ;)

Mico

Goede morgen Ann,je hebt weer mooie foto's geplaatst  :-* Mooi om te zien he dat ze zo gezellie bij elkaar zitten?!

Groetjes,
Miranda en Corine