20 juli 2025, 12:49:59

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kimm.   leuk dat je genoten hebt van de foto's !
Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Ik heb gemerkt dat als je er met je cursor op gaat staan dat je er dan op kunt klikken en dan wordt de foto iets groter !! Wat een grapjas is je zoon zeg maar als ik je teksten soms lees lig ik hier dus ook echt krom van het lachen, ... geweldig !!!

Zoals ik de laatste keer ook schreef met dat grasje tegen Suske of Wiske ... zo van hee bazig valkje ... nou toen kwam ik dus werkelijk niet meer bij !!! Ja wat dat betreft doe je het ontzettend leuk en mag je van mij nog meer stripjes maken  ;D

Groetjes Karin

Yvette

En ik blijf heel erg veel genieten van je foto's
Ik blijf  steeds zeggen dat het genot is om naar jouw foto's te bekijken

Anja

Hoi Ann,

Jij kan je eigen Suske en Wiske boek beginnen ;D ;D ;D

Genieten was het hoor. Geweldig ......ga zo door................maarre......................ook slapen 's naachts hè ;) ;) ;)

Groetjes Anja

Kaatje

5 februari 2008, 21:24:35 #1129 Last Edit: 5 februari 2008, 21:28:09 by Kaatje
Hoi Ann,

Ja ja, ik heb hem gevonden ... van deze foto ben ik dus helemaal weg !! Je ziet Suske ook helemaal verbaast kijken, zo van ....hoe durf je !!!

Hmmm op de één of andere manier krijg ik deze er niet op, dat is jammer want het is echt een geweldige foto !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi hoi...Vandaag hebben de valkjes al zowat overal gezeten , op de kast ,op de klok, op de aquarium,op de sofa, op hun kooi en in de mandjes om te slopen. Ik heb al wat foto's genomen ,ik moet ze uploaden en straks zet ik ze hier voor jullie ! Grtjs Ann

Hoi Karin ...jammer , nu kan ik niet weten welke foto je bedoeld he

Hoi Anja ...ja he , ik kan waarschijnlijk al mijn eigen Suske en Wiskesboek beginnen he !
Leuk toch !

Hoi Yvette ...leuk dat je blijft genieten van de foto's ! Daar doe ik het ook voor he !

Grtjs Ann

Straks dus foto's again !

danielle

Hoi Ann,
Ik heb je dagboekje vanaf pagina 60 gelezen. Als ik tijd over heb ga ik nog verder terug in de tijd  ;D .
WOuw wat heb jij veel foto's geplaatst en ze zijn echt super mooi.
Suske en WIske zijn ook echt super mooie valkjes. En leuk dat ze zich zo goed vermaken, om door op alles te knabbelen. Je hebt ook super leuke verhaaltjes over hun geschreven.
Ik ben eigenlijk heel benieuwd hoeveel grasjes jij hebt, het werd mij niet helemaal duidelijk. Zijn je grasjes ook tam?
Vanaf nu blijf ik je dagboekje volgen.

Groetjes Danielle

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Geweldige foto's weer.
En tuurlijk heb ik van deze ronde ook genoten ;D
Kijk weer uit naar de volgende reeks :D

Dierenfreackske

Hoi hoi ...
Suske en Wiske hebben al veel gespeeld en gesloopt en kattengras gegeten of liever uitgetrokken en gesloopt en
op vannalles gezeten en we hadden heel veel bezoek vandaag van collega's en vrienden van Matthias en Vriendinnen ....
dus had ik niet zo veel tijd om direct te antwoorden !
Ik ben ook samen met een collega naar de interatuin geweest
en heb twee stenen vogelbadjes meegebracht en je kan het natuurlijk ook gebruiken als voederbak ! Ik heb het ook meegebracht voor dan in de zomer in de voilere te zetten als verfrissing he
Hier een tweetal foto's niet zo duidelijk want er was bezoek en mijn fototoestel stond nog niet goed dus heb ik snel een foto van genomen zodat jullie zien hoe het er ongeveer uitziet en de valkjes hebben al kennisgemaakt met dit maar heb spijtig genoeg niets op foto want Suske vond het kattengras die ik erin zette natuurlijk het interessantste , wacht maar als ik er eens een bad ga doen ....water he !

Zo dat zijn ze ...ik zal nog wel foto's maken met de valkjes enzo bij ! Die veel mooier gaan zijn hoor ! Vandaag ook weer geen flits gebruikt want anders schrikken ze teveel he !

Hier een paar foto's met de camera die niet goed stond maar beter dit dan niets he !

Grtjs Ann

Nieuwe uitvinding

Trosgierst lekker !

Ik was hier eerst Suske

Even slopen , oei  maar dat gaat niet zo goed , wat hard

Krijg ik ook wat ?

Nee , genoeg ,ga maar eens weg

Ga je niet mee ?

Nee , ga maar

Ok ...'t is al goed hoor

Even de grasjes pesten

Verdorie , het lukt me nu niet om het bakje af te gooien !

Suske ,Suske Suske

Wat richt ie daar allemaal uit zeg

Hmmm Lekker ..

Nu is het eindelijk mijn beurt want Wiske is weg , hihi

Hoi Danielle
Wat leuk dat je vanaf pagina 60 al hebt gelezen ...hopelijk geraak je er aan uit he ! Fijn dat je genoten hebt van de foto's al en ja ik heb nu 6 grasjes !Grtjs Ann

Hoi Jeannine ...Leuk dat je van de vorige ronde hebt genoten !
Grtjs ! Ann

Anke

Hoi Ann,
Het stenen drinkbakje ziet er mooi uit!!
Van je foto's heb ik weer erg genoten. Wat is dat voor rond ding waar Sus en Wis op spelen?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...jij ook bedankt dat je weer hebt genoten he !
Grtjs Ann

Hoi Anke ...Dat ronde ding is een ijzer plantenhouder om zo iets in te zetten met een pland of bloemen of kaarsen kan je daar ook in zetten ! Daar gebruiken ze het toch voor bij
interatuin , ik vond dat wel goed nu voor de valkjes want heb nu toch nog  niets om erin te zetten ! Mijn valkjes vonden het wel leuk om daar eens op te gaan zitten vandaar ik het eens verplaatst heb en een speeltje er heb aangehangen want
dat vonden ze nog leuker !  Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Goed idee, zo te zien vinden ze het inderdaad erg leuk ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Ann

Leuke foto's weer. Zoals gewoonlijk.  ;D

Mara

Dierenfreackske

Thx Mara ....als jullie genieten dan doe ik dat ook hoor !
Bedankt voor de info over je voilere ! Ik heb zo'n idee maar het is een verrassing tot ze er staat hoor ! hihi Grtjs Ann

Dierenfreackske

Nieuwe foto's van vanavond !
Lekker spelen