19 juli 2025, 16:21:16

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Je hebt alweer mooie foto's geplaatst !!  ;D
Ik vind je foto's altijd klein maar toch helder en duidelijk,echt mooi hoor !!  :D
Ik geniet ook altijd van jouw foto's,al reageer ik niet altijd.  :-[  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

caro

Hoi Ann,

Wat een prachtige foto,s. Heel erg mooi.

En slopen :-\ dat hoort er allemaal bij.

Groetjes

Caro
Hobbykwekerij " Het Valkjesparadijs "

http://members.lycos.nl/hetvalkjesparadijs/

Dierenfreackske

Hoi Yvon ...mijn foto's verklein ik altijd eerst (meestal) maar ik kan ze ook groter op het forum zetten hoor ! Dan is mijn pagina sneller vol he !  Ja...euch....

Hoi Caroline ...leuk dat je even komt kijken hoor !
Dat slopen is heel wat he ! Grtjs Ann

de foto's van gisteren

Hoe geraak ik hier het beste op

Ik ben er moe van geworden zeg , ik ga slapen

Ik zit lekker hier

Wat zullen we nu aanvangen , effe de muren proberen slopen

Ik ben nog niet goed wakker hoor

Ik zit hier ook lekker goed

Even wat restjes van de trosgierst meepikken dan

Kom Wiske

Ben hier , nu goed

Daar is mijn maatje

Wat gaan we fluiten ?

Een mooi liedje he Suske

Ik denk dat ik maar opstap

Slooptime

Kaatje

Hoi Ann,

Wat heb je weer gezellige foto's gemaakt van Suske en Wiske en de namen vind ik ook zo leuk !! Ook vind ik het fantastisch om te zien dat je zoon ook zo ontzettend leuk met de valkjes overweg kan, .... hij is er ook zichtbaar "verliefd" op  :D

Ik ben benieuwd als hij straks zijn eigen valkjes heeft, ....wat zal hij trots zijn !!!

Ik vind jouw foto's ook altijd heel erg mooi en geniet er met volle teugen van !!

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Kaatje ...bedankt voor het compliment hoor ! Matthias zal zeker trots zijn als hij zijn eerste twee eigen valkjes heeft voor
in de voilere ...hij gaat twee valkjes kopen voor in de voilere ...een koppel iets alsd een -zwaar bonte geparelde witmasker of fallows ...hij moet eerst goed informeren hoor wat hij samen mag zetten want hij schikt misschien een nestje van hgen te houden binnen twee jaar en dan hou ik ook twee popjes denk ik voor binnen en dan is het genoeg voor binnen want dat zijn er al zes dan , want ik heb er twee van Silke voor binnen dit jaar en volgende zomer misschien samen met Suske en Wiske buiten in de voilere misschien ....
voorlopig weet ik nog niet goed wat ik moet doen , Suske en Wiske ook in de voilere overdag of gewoon even met kooi naar buiten wat ik dan zo zielig vind om ze niet in de voilere te kunnen doen , ik wil ook dat ze tam blijven he ! Ik ben echt blij dat je ook weer genoten hebt van mijn foto's ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik had weer Kaatje geschrevezn ipv. Karin ...sorry!

Anke

Hoi Ann,
Ik val hier weer met mijn neus in de fotoboter ;D
Het blijft genieten bij jou.
Spannend hoor een voliere!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...ik vind het ook heel spannend zeg !
Nog 2 weken en we beginnen eraan als het niet regent !
Anders is de volgendee eerste weekenddag dat het droog weer is he ! Ik kijk er echt naar uit voor mijn grasjes !
Ik ben benieuwd of ik de twee valkjes ook soms in de voilere kan doen overdag ! Ik zie nog wel ! Grtjs Ann

Yvette

Wat GEWELDIG je foto's en je teksten om je te bescheuren
Een genot om naar je valkjes te bekijken

Dierenfreackske

Hoi Yvette ...ja , ik vind het ook leuk om zo'n tekstje eronder te zetten .....maar soms heb ik geen tijd genoeg
Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Ann,

Je stripverhaal is weer bijzonder in de smaak gevallen ;D

Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....ik moet er ook nog altijd om lachen als ik dat lees maar mijn zoon nog meer ! Soms giert hij het echt uit en zegt ,...ho Ma....wat heb je hier nu weer opgeschreven , zo grappig hihi i!!Vooral als de grasjes er bij zijn he ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi hoi ...er is waarschijnlijk iets met photobucket want ik geraak er niet bij ! Dus ik zal morgen mijn foto's erop zetten dan , sorry ! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Het ging niet met photobucket dus heb ik iets anders geprobeerd ...het zijn wel kleine fotootjes he  ! Hopelijk gaat het morgen beter he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann.

leuk je foto's . ik heb genoten!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010