19 juli 2025, 11:06:05

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

BaUkJe

Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooi ;D Moooooooooooooooooooooooooooooooooooooi ;D
Valentijnnnnn  :-*

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een geweldige foto's heb je weer geplaatst van de grasjes en de valkjes !! Leuk om de grasjes nu ook eens een keer goed te kunnen zien  :D

En de teksten die je er altijd weer bij neer schrijft blijven geweldig en die doen het um ook hoor !! Zo ontzettend grappig om te lezen, ... vooral die ene foto van het grasje die zo ondeugend zei: bazig valkje ... Ik zag het al helemaal voor me, hihi  !!

Wat leuk dat jullie een voliƩre gaan maken, ...ik ben ook reuze benieuwd hoor !!

En ik sluit me bij Yvette aan, ....jouw foto's zijn ook altijd weer een genot om naar te kijken  :D

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Hoi Yvette....

heel heel heel mooi ! Echt , heeeeeeeeel
erg bedankt hoor meid !

Hoi Anja

ik vind het ook inderdaad heel mooi wat Yvette allemaal doet hoor !
Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi Karin ....bedankt voor het compliment ! Ja ...ik heb zo'n iedee voor mijn voilere en eventueel zou ik een bijbouwstukje (niet op de grond ) aanmaken dat niet overdekt is zodat ze tijdens het regenen een douche kunnen nemen he ! Met een klimtouw ofzo ! Ik ben echt zelf benieuwd hoe die er gaat uitzien ! Grtjs Ann

Nieuwe foto's ....romantisch he

Natuurlijk weer slopen

Dank je Wiske

Die vind ik mooi

Dierenfreackske

Hoi Mexxgirl ...ik vind het ook leuk dat je de foto's mooi vond, ik was even vergeten om te reageren he ,sorry forgive me he !
Grtjs Ann

Yvette

4 februari 2008, 10:12:02 #1100 Last Edit: 4 februari 2008, 14:03:31 by Yvette
Oh oh Oh

Wat GEWELDIG MOOI zijn ze

Dierenfreackske

Mara

Hoi Ann

Mooie foto's!!

Mara

*~Jeanine~*

Yvette

Dierenfreackske

Hoi Mara ,Yvette en Jeannine ...dank je hoor !
Grtjs Ann

Hoi hoi

Suske en Wiske zitten nu al een uurtje in hun kooi want ze zijn er al van 9 uit ! Ze hebben heel wat afgesloopt en
gespeeld en ook Suske kwam gewoon op mijn schouder gevlogen terwijl ik een appel aan het eten was ....ik vroeg een stukje bijten en dat betrouwde ie niet helemaal , dus was ie weer weg.  Grtjs Ann

Anja

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's van je eigenwijze stel ;D
Hi hi je hebt weer een nieuw mandje gekocht :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Anke ...nee , ik had drie nieuwe gaan halen voor 2,5 euro in interatuin en daar kunnen ze het er mee doen met kattengras
Ann

*Manon*

Hoi Ann,

Wat een prachtige foto's weer zeg en ja.. inderdaad... het zijn echte slopertjes, misschien minder voor jou, maar wel erg leuk om naar te kijken ;)

Yvette, ik wil ook even zeggen dat ik jouw foto-bewerk-kunsten (kan even niet het juiste woord vinden) ook heel erg mooi vind ;D ;D ;D ;D

Groetjes Manon