21 juli 2025, 01:44:53

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Ann

Hele mooie foto's weer. Prachtig gewoon. Ik zou inderdaad Loveley binnenhouden omdat ze toch wat mankeert. En als ze niet uit de kooi wilt, dan is het misschien het beste om haar lekker bij jullie binnen te houden.

Ja, grasjes zijn soms toverballen.  ;D

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...Loeveley was altijd al een kalmere dan de rest he dus op dat vlak is het zelfs beter geworden !!Er zit volop weer leven in en ze probeerd haar vleugels uit te slaan en te vliegen , dat lukt een beetje maar denk nog een weekje en ze gaat weer zoals de rest hoor !!! Grtjs Ann

danielle

Hoi Ann,
Ik bedacht me opeens dat ik jou dagboekje helemaal niet meer bijgehouden heb. Ik ga binnenkort je dagboekje weer vanaf het begin doornemen, zodat ik weer op de hoogte ben.
Ik zie ook dat je grasjes hebt, dat is echt leuk, daar ben ik stiekem toch wel gek op.

Groeten van Danielle

Anke

Hoi Ann,
Alles goed hier???
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Silke *

Hoi Ann,

Ik heb alweer 4 fotosessies gemist  :o :o
Maar ze waren erg leuk om te zien zeg  :D Geweldig gewoon.

@ Manon,

Ann heeft idd 2 hier 2 zusjes gereserveerd. Die moeten natuurlijk eerst geboren worden, maar zij kan als eerste een valkje aangeboden krijgen. Want de geelwangetjes zullen beperkt zijn...  ;)

Groetjes
Silke

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een hele leuke foto's weer van de valkjes met het vogelmuur en de tak krulwilg  :D  Dus de grasje waren daarna lekker aan de beurt om van het vogelmuur te snoepen, je verwent de valkjes en de grasjes maar weer fijn hoor !!

Wat ontzettend leuk Ann dat je 2 zusjes gereserveerd hebt, ik zie het hier maar al te goed want ze blijven dus echt een hele bijzondere band met elkaar houden, dat is zo ontzettend ontroerend om te zien !!

Hoewel Xena dus net echt met haar hoofdje helemaal naar beneden zat en Vicky nam er dus gelijk gebruik van om Xena 4x flink in haar koppie te pikken, ik stond dus echt te kijken alsof ik water zag branden !!!

Mijn lieve en zachtaardige Vicky !? Nou laat haar maar schuiven hoor, Xena zat dus ook te kijken van héé wat doe je me nu toch !? Daarna heb ik Xena maar lekker gekroeld en ze ging er uitgebreid voor zitten !!

Xena en Nienah zoeken me steeds vaker op en komen dan heerlijk bij me zitten om een kroel te halen, dat geeft dus echt een super gevoel maar dat zal je straks zelf dus ook wel merken !!

Alvast gefeliciteerd met je reservering, wat dat betreft kan je er niet snel genoeg bij zijn hoor !!! Fijn dat je als eerste op de lijst bij Silke staat  :D

Groetjes Karin

Anja

Hoi Ann,

Heb niet alles gelezen maar wel ontzettend genoten van je foto's en je filmpje.

Gezellig zo de grasjes en de valkjes bijeen.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hallo Anja ....genieten ,  meer moet dat niet zijn ,toch !!
Ik hoop dat je al een beetje beter bent hoor !!! Hier is alles ok !! Grtjs Ann

Hoi Kaatje ....ik heb inderdaad twee valkjes gereserveerd bij Silke !! Ik hoop echt dat er een geelwangetje of twee bij zijn !!
Ik kijk er echt heel erg naar uit hoor !!! Wat fijn dat je ook weer genoten hebt van mijn twee sloebervalkjes he !!
Grtjs Ann

Hoi Silke ...ik ben blij dat je hebt genoten van mijn valkjesfoto's ook  !  Bedankt nog eens om de geelwangetjes die ik gereserveerd heb te houden voor me he !!
Hihi ....je moet soms snel zijn he ....hihi  !!Grtjs Ann

Hoi Anke ...alles ok hier hoor !! Gisteren een beetje te moe om te forummen maar ben terug in vorm ....wacht maar tot je de foto's gaat zien he !!! Grtjs Ann

Mico

Hoi hoi Ann,

Dat is bij jou ook een gezellige beestenboel zeg  ;D
Je hebt mooie vogels...en er komen er zelfs nog bij heb ik gelezen...leuk hoor  :D
Wat een mooie foto's zijn dat van je valkjes met die takken...echt super !!!

Groetjes,
Miranda en Corine

Anke

Hoi Ann,
Soms zijn er belangrijker dingen dan forummen he :)
Wat lees ik nu... foto's.. joepie ;D ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Miranda en Corine ....dank je voor je compliment hoor !
Het is een gezellige beestenboel ; ja hoor! !Er komen er nog twee bij als alles goed gaat hoor !!Grtjs Ann

Hoi Iedereen ....hier de foto's van gisteren avond met de grasjes erbij !
Hopelijk kunnen jullie er een beetje van genieten he !!!
Grtjs Ann
Met de grasjes gisterenavond
Sperrow

Beauty

De grasjes vergadering

De grasjes -en valkjesvergadering

Dierenfreackske

Hoi Anke ...terwijl ik bezeig was met het plaatsen van de foto's heb ik je bericht net gemist he ...dat was de eerste reeks van de foto's ! Er komen nog Close-Ups van Suske en Wiske! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuke foto's!!
Er wordt bij jou heel wat afvergadert ;D
Oh leuk close upjes ;D
Groetjes Anke

Yvette

Wat onzettende leuke foto's heb je gemaakt van je grasjes en van de valkjes
En ik zal rustig afwachten op je close-ups

Dierenfreackske

Hallo Suske en Wiske hebben het heel erg naar hun zin gehad vandaag ! Deze morgen zijn ze effe naar me geweest en op mijn schoot en zo naar mijn schouder en Wiske botste voorzichtig tegen mijn vinger en wou haar voorzichtig een aan op haar koppie geven en ze bleef zitten maar daarna moest  ik stoppen want ze ging weggaan dus stopte ik en ze bleef nog wat op mijn schouder en toen weer naar de leuning van de zetel !! Ze hebben toch zo'n half uurtje terug bij me gezeten vonden het leuk blijbaar om aan de glinsters van mijn t-shirt te zitten , Ik heb toen deze nm. nog gedouchd met de plantenspuit en daarna hebben ze dus een tweetal nieuwe kattegrasjes gehad met twee nieuwe rieten mandjes , dus ze kunnen weer volop slopen !! Vanavond mogen de grasjes niet uit eens want mijn man is jarig vandaag en we gaan champagne drinken met schoonouders en mijn vader (een glaasje he op zijn verjaardag !) Hij wordt nl. 43 !
Hihi....dat telt al he ...ik ben gelukkig nog wat jonger .....! :P
Ze zitten nu effe te eten in hun kooi maar mogen nog effe los tot 18 .30 en dan gaan ze terug in hun kooi ! Ik ben achter nieuw kattengras gegaan en stokken in interatuin ging ik ook halen maar ze hebben dat niet !! Ik vroeg aan die mevrouw die altijd aan de dierenafdeling staat en vroeg of ze geen stokken hadden om te slopen voor papegaaien en valkjes en ze wist niet eens dat ze dat deden , haha !! Ze kende blijkbaar ook wel kattengras maar wist dus niet dat je dat aan parkietjes mocht geven !! Wat een dierenkennertje he !!
Nu vlug even de foto's plaatsen zoals beloofd !!
Suske

Wiske nu

Nu samen

Grtjs Ann