20 juli 2025, 22:30:23

Suske, Wiske en de valkjesclub

Gestart door Dierenfreackske, 24 augustus 2007, 08:52:02

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Dank je Manon en yes ....ik heb bij Silke twee valkjes (zusjes)
gereserveerd !!

Hier een filmpje
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=193233

Hier een filmpje van Suske zijn fluitconcert !!
Hij had nog kiwi rond zijn bekje , dat kan je zien ....
aan zijn plakkerige veren rond zijn snavel he maar het heeft hem wel gesmaakt zo'n verse kiwi !!Grtjs Ann

*Manon*

Hoi Ann,

Leuk filmpje weer zeg ;D
Wanneer mag jij je nieuwe valkjes op halen bij Silke?

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi Manon ...hihi ....ze moeten eerst nog geboren
worden he !!! Dat is voor maart-april ? We zien wel !!
Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Wat een leuk filmpje!!!
Suske kan mooi zingen hoor.
De valkjes hier vinden dat ook, ze gingen meteen terug fluiten ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Ann,

Een erg leuk filmpje, Suske is een echt talent aan het worden hè !! Ik vond het een genot om naar te kijken, ... ik ben dol op filmpjes en foto's namelijk, maar filmpjes zijn vaak wat aparter hè !?

Groetjes Karin

Dierenfreackske

Koi Anke en Karin.....ik vond ook dat hij mooi kan fluiten !
Ik vind dat echt zo lief he en ik kan er echt zo van
genieten zeg !! Grtjs Ann

Dierenfreackske

Hoi iedereen ....ik zat een beetje te denken wat ik
nu zou doen met de grasjes !! Nu Loveley er terug bij is sinds een week kan ik haar zeker niet uit laten !! Maar ze had daar ook geen zin in en bleef ze dus in de kooi samen met Beauty (haar best maatje!)  Het zijn twee popjes en toch hele goede vriendinnetjes , maar Angel,Sperrow,Tweety en Sunny wilden er al zo lang uit dus had ik maar besloten om ze eens 's avonds uit de kooi te doen samen met Suske en Wiske !!
Ik vond het zielig als ze zo in de kooi moesten blijven dus vanaf nu mogen deze vier telkens 's avonds uit !! Ik heb ook besloten dat Loveley samen met Beauty in huis mag blijven staan !! En de twee koppeltjes samen in de voilere want Sunny is samen een koppel met Angel(man) en Tweety en Sperrow ook !!!Ik ben benieuwd hoe die jongen gaan zijn !!
Ik ga deze zomer ook eens proberen om een nestje te hebben van ze !!En eentje twee houden voor in de voilere !!
De rest ga ik bij een kweker doen die in de buurt woont en
waat Loveley en Beauty en Sunny van komen !!Ik ben benieuwd ook of dat gaat lukken hoor !!En omdat het een tijdje geleden is dat ik foto's met de grasjes op het forum zette , heb ik alvast wat foto's genomen gisterenavond en ook van Loveley, zo kunnen jullie zien dat ze er al weer beter uit ziet he !!Alleen mankt ze nog wat en vliegen gaat ook nog niet denk ik maar dat zal wel komen hoor!!Grtjs Ann

Tweety

Sperrow komt even kijken naar Loveley ...die vind ik zo lief !

Hier Angel en Sperrow (de twee mannen)

Suske met Angel

Wiske

Suske

Angel (man) en Sunny(pop) zijn een koppeltje

Suske

Suske

met Wiske

Angel hier met Tweety

Suske en Wiske

Angel en Sunny met Sperrow en Tweety
zijn goede maatjes

Met Suske erbij

Effe slopen met Angel en Sunny

Wat doe je Sunny ?

Kaatje

Hoi Ann,

Wat een leuke foto's van de grasjes, samen met de foto's van Suske en Wiske !! Ik blijf het hele leuke en lieve valkjes vinden hoor !!

Dat zou inderdaad heel leuk zijn een nestje grasjes, jammer dat Loveley nog steeds last van haar pootje heeft hè !? Ik hoop dat ze snel weer normaal kan lopen !! Geef de valkjes en grasjes maar een dikke knuffel !

Groetjes Karin

Yvette

Hele leuke foto's heb je van je grasjes en je valkjes gemaakt
En ik heb weer van genoten

Dierenfreackske

Hoi Karin en Yvette ...leuk dat jullie weer genoten hebben van de foto's en ik vind het ook jammer dat Loveley nog een klein beetje last heeft maar pijn heeft ze wel niet meer denk ik want ze speelt wel mee in haar kooi !
Het is ook een kooi waar normaal twaalf grasjes in kunnen maar hier blijven ze hoogstens met zes in huis hoor !!!
Volgens de DA heeft ze geuk gehad dat ik goed heb gehandeld en haar goed heb verzorgd....nou ja ....ik ben blij
dat ze weer bij haar vriendjes in de kooi zit !! Ik zal wel zien of ze goed is voor ik ze in de voilere doe !!! Ze moet toch volledig kunnen vliegen he !!Anders gaat ze haar pijn doen !!
De valkjes zijn deze morgen met een beetje mos aan het spelen geweest die ik had weggehaald van de kerststal !!
De kerstboom is ook al weg en in de plaats komt zo'n klimboom van krulwilgtakken !! Ik heb een paar foto's gemaakt van Suske en Wiske toen ze aan het mos zaten en die zet ik hier , en ik ben nog zonet vogelmuur gaan halen samen met Lady !!! Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Joepie ik  mocht weer genieten van foto's ;D
Het blijft een leuk gezicht de grasjes samen met de valkjes aan het spelen :)
Jammer van het pootje van Lovely maar verder is ze er gelukkig weer bovenop en dat is het belangrijkste!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hey Anke ....ja dat is waar wat je zegt van Loveley haar pootje ....ik denk dat het nog wel goed gaat komen !!
Ze zijn nu van de vogelmuur aan het eten en Suske en Wiske hebben een nieuwe tak van een krulwilg he ! En daar genieten ze van !! Ze zijn nu net de kooi in gegaan om wat te eten !! En vanavond laat ik de grasjes ook weer uit !!Ik moet natuurlijk bij het deurtje blijven dat Loveley er niet uit gaat !!
Ik wil niet weer dat ze haar pijn doen ofzo !!  De grasjes zitten lekker van de vogelmuur te smullen hoor !!

Hier op hun nieuwe takje !!En de kleine paar blaadjes die er aan hingen zijn er natuurlijk al afgesloopt he !!!Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Suske en Wiske boffen maar met die wilgentakken en vogelmuur!!
Ze zitten echt te genieten van het slopen van de wilgentakken ;D
Groetjes Anke

Yvette

Ik val met mijn neus dat ik gelijk hele leuke foto's van jou te zien krijg van Wiske en Suske

En ik vind het erg jammer van Lovely dat ze ontzettend last heeft van haar pootje

Dierenfreackske

Hoi Anke en Yvette ..leuk dat jullie genoten hebben van de foto's !  Grtjs Ann