Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Mara,

Patrick is me er ééntje hoor  ;) Hier gaat alles lekker, Paco zijn koppie wordt steeds geler en hij blijft er maar op los fluiten ! Paco, Nienah en Xena smullen nu van nasi die ik net bij de chinees gehaald heb en Vicky zit lekker bij me op de schouder, zij heeft denk ik al genoeg  :D

Groetjes, Karin

Bello

Hoi Karin,

Jeetje zijn de dames al een half jaartje oud? Gaat snel maar zijn ze al aan het puberen?

Leuk dat je met de foto's terug kunt kijken van hoe ze eerst waren tot nu toe.....

Groetjes Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Karin ....bedankt voor je lieve woorden , ik vind je echt toppie hoor meid ! Ik heb heel veel steun gehad aan al die lieve mensen op het forum hier ! Ik zal de herrinnering koesteren en hopen dat Sperrow weer gelukkig wordt !
Ik ga vandaag 1 popje erbij halen en hopen dat Sperrow valt voor haar  !

Wat een smulaapjes heb je zeg ! Nasi ...dat is toch niet niets he , dat chinees voor een valkje dan nog wel he !

Wat een vier schatten van valkjes heb je toch he en Paco die steeds geler wordt , tof he !
Wat gaat het snel he , alle 3 de meiden al een half jaar oud , die twee kanjers van me zijn al een jaar ! Ik hoop dat je ook al wat genoten hebt van de zon ? Heerlijk is dat he ! Grtjs Ann

Mara

Citaat van: Kaatje op  5 mei 2008, 19:10:02
Hoi Mara,

Patrick is me er ééntje hoor  ;) Hier gaat alles lekker, Paco zijn koppie wordt steeds geler en hij blijft er maar op los fluiten ! Paco, Nienah en Xena smullen nu van nasi die ik net bij de chinees gehaald heb en Vicky zit lekker bij me op de schouder, zij heeft denk ik al genoeg  :D

Groetjes, Karin

Hoi Karin

Fijn is dat, als ze zo lekker bij je komen zitten.  :D Ik kan er ook van genieten als Yella bij me zit.

De nasi is dus goed in de smaak gevallen als ik het zo lees. Yummie.... ;)

Wat leuk om te horen dat het koppie van Paco steeds geler wordt. Gaat hij zich ook steeds meer als een macho gedragen of juist niet?

mara

Kaatje

Hoi Dorothé,

De tijd is voorbij gevlogen, straks zijn ze alweer 5 maanden hier  :D

Hoi Ann,

Ik ga zo eerst eens in je boekje kijken, ik ben heel erg benieuwd of je een nieuw grasje voor Sperrow hebt gehaald !! En natuurlijk heb je mijn steun, en hoop ik nog steeds dat Tweety terug komt, dan heeft Sperrow 2 popjes hè !!

Jij hebt me ook enorm gesteund in de periode dat Paco in de kliniek zat en wat je geeft krijg je ook altijd terug, dus natuurlijk steun ik jou !!

Ik geniet met volle teugen van de zon, de valkjes hebben dat het weekend ook gedaan ! Alleen, ga ik niet de kooi buitenzetten want hij moet over een drempel heen, dus helaas alleen in de weekenden mogen de valkjes naar buiten !

Wat gaat dat snel hè ... goh zeg, Suske en Wiske alweer één jaar oud, fantastisch hoor  :D

Hoi Mara,

De nasi is zeker in de smaak gevallen, het zijn echte smulpapen hier .... vandaag hebben ze weer spaghetti op  ;) Paco is een echte macho, erger dan dat hij het nu doet kan ik me haast niet indenken  ;)

Groetjes, Karin

danielle

Hoi Karin,
Ik had weer heel wat te lezen en te kijken.
Wat een super mooie leuke foto's heb je geplaatst.
En de meiden al weer een half jaar, gaat hard hoor. Ik vind die dons foto's echt leuk. Wat een verschil he  :D .
Paco wordt ook echt mooi, zijn kopje wordt inderdaad al lekker geel.  Dat veranderen van kleur vind ik echt grappig, maar ja daarom heb ik ook SPikey he  ;) .
Zo wat verwen jij de valkjes veel. Koekjes, nasi ... ik laat het mijn valkjes maar niet horen, dan worden ze nog jalours.

Groetjes Danielle

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat het goed gaat daar!
Geniet jij maar lekker van het zonnetje :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Danielle,

De foto's waar ze zo klein op zijn, zijn inderdaad echt ontzettend schattig ! Bijna niet voor te stellen hoe klein ze zijn als ze net uit het eitje kruipen !

Het veranderen van kleur vind ik ook ontzettend leuk, Als Paco straks een hele goed snoet heeft en je kijkt dan foto's terug dan is dat helemaal grappig om te zien, denk ik !

Hoi Anke,

Ik draai 's morgens wel gelijk het zonnenscherm uit, want zo hou ik de warmte buiten ! Maar voor de rest is het echt heerlijk genieten .... 's morgens mogen eerst de valkjes er ruim een paar uur uit, in de tussentijd maak ik heel de kooi klaar en dan kunnen ze er tegen de middag weer in.

Dan zet ik alles op slot, Paco heeft het namelijk voor elkaar gekregen om een sluiting te openen en dan pas mag de schuifpui open en ga ik lekker in de tuin zitten.

Bah, ... Vicky is een half uurtje geleden met haar pootje tussen het keukenkastje gekomen en ik ben enorm geschrokken. Ze gaf een flinke gil en vloog gelijk weg. Ik heb haar gelijk gepakt en nagekeken en gelukkig zag ik geen bloed.

Ze heeft er wel een beetje last van maar ze kan er wel mee klimmen en opstappen, dan klemt ze er gelukkig wel mee dus er is gelukkig niets gebroken. Bahhh, die stomme open keuken, ik voelde me gelijk heel schuldig ! Er moet nog heel wat gebeuren hier om het valkjes veilig te maken ... toen ze weg vloog was ik er bijna van overtuigd dat haar pootje zou bloeden, gelukkig loopt ze alleen nog een klein beetje mank, maar speelt ze wel !

Jeetje wat kunnen ze je toch vreselijk laten schrikken  :-\

Liefs, Karin

Gerda

Hoi Karin,

Ja wat kunnen ze je laten schrikken he? Met hun nieuwsgierigheid komen ze op alles af wat je aan het doen bent. En ze zijn zo snel!

Gelukkig is het goed afgelopen.

Nog een prettige dag en ga straks maar even lekker bijkomen in het zonnetje!

Liefs, Gerda

*Petra*

Hoi Karin,

Gelukkig viel het mee, en ja, een ongeluk zit in een klein hoekje..
Goed dat je zo voorzichtig bent met de schuifpui, alsje nu ziet hoeveel valkjes er weg gevlogen zijn, echt zielig voor zowel baasjes als valkjes natuurlijk..
Geniet vanmiddag maar lekker van het zonnetje!

Groetjes Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Anja

Jeetje Karin,

Wat zul jij geschrokken zijn meid. Gelukkig valt het achteraf mee zeg. Ze zijn zo nieuwsgierig ook.

Nou meid heel veel sterkte en ga maar lekker even in het zonnetje zitten.

Een dikke knuf voor jou en voor Vicky.

Groetjes anja

Anke

Hoi Karin,
Wat kunnen Valkjes je toch laten schrikken met hun nieuwsgierige kuren!
Gelukkig is het allemaal meegevallen.
Heb je lekker van het mooie weer genoten?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Caroline

Gelukkig viel het allemaal mee, met Vicky haar pootje.

Beterschap, lieve Vicky.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Karin ....ik schrok ook van je berichtje , want met de pootjes kunnen ze zich lelijk pijn doen he ! Suske heeft hier ook al eens klem gezeten , zodat ik hem moest helpen om los te komen maar gelukkig was het tegen de avond azl over....
Hou het toch maar in de gaten he meid . Als ze vandaag niet meer mankt zou ik het zo laten hoor , het geneest wel vlug , maar opletten dat haar pootje niet dik komt te staan of niet begint te onsteken , maar dat zou je al gauw zien he !

Haha ...er zitten al 4 valkjes in de voiliere !  ;D ;D Ook 2 nieuwe popjes grasjes, hihi !   Veel beterschat voor Vicky haar pootje en geef ze maar alle 4 een zachte knuffel van me ! Grtjs Ann