Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Anja,

Dank je wel voor de felicitatie meid  :-*

Hoi Gerda,

Een heerlijke traditie, ik kan er geen genoeg van krijgen en wat was ze inderdaad klein en nog niet eens opgedroogd, Rick en ik zaten vanmorgen alleen maar van, ohhhh en ahhhh  :D

Hoi Caroline,

Bedankt namens de dames  :-*

Vandaag heb ik voor de meiden en natuurlijk ook voor Paco, valkjes koekjes gebakken  :D  Nienah zat er als een havik bovenop toen de koekjes uiteindelijk afgekoeld waren en ze hebben er echt al van zitten smullen  ;D

Hier wat foto's van de voorbereidingen en het eindresultaat  :D

De voorbereidingen.

Het eindresultaat.

Liefs, Karin

Anja

Hoi Karin,

Wat een verwennerij zeg. Ik krijg er zelf nog wel zin in ;D ;D ;D

Ze vallen echt wel in de smaak.

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Whaaahaaaaaaaaaaaah....ik ook , hmm , dat ziet er lekker uit !

Heb je dat recept ? Wat doe je er allemaal in ? Leuk he !
Jij verwend je valkjes nogal hoor ! Wat hebben ze geluk met zo'n lief bazinnetje als jij ! Grtjs Ann

Gerda

4 mei 2008, 11:47:03 #2584 Last Edit: 4 mei 2008, 11:51:51 by Gerda
Hoi Ann,

Het basisrecept kun je hier vinden
Je kunt zelf nog varieren, bijvoorbeeld geraspte appel erdoor, eivoer, etc.

Hoi Karin,
De koekjes zien er geweldig uit. Je kunt ze wel gaan verkopen!

liefs, Gerda

Kaatje

4 mei 2008, 11:48:20 #2585 Last Edit: 4 mei 2008, 11:50:45 by Kaatje
Hoi Anja,

Zo, en het rook me daar een partij lekker !!! Wat jij ook zegt, ... ik had er zo een hap van willen nemen, maar heb het toch maar niet gedaan  ;)

Hoi Ann,

Gerda heeft de link al geplaatst zie ik  :D

Hoi Gerda,

Nienah was er als eerste van onder de indruk, maar nu vinden Xena, Vicky en Paco ze ook lekker  :D

Liefs, Karin

Mara

Hoi Karin

Ik lees nog wel regelmatig maar schrijf niet meer zo heel veel....Maar wat een leuke traktatie zeg...echt wel. En zo te zien valt het ook nog in de smaak.

En nog van harte gefeliciteerd met de halve verjaardag van Xena. Wat zijn ze toch gauw groot.

Ik hoop je gauw in mijn boekje te zien, er staan vandaag heel veel nieuwe foto's.

Mara

sandy

gefeliciteert met de valkjes alweer een half jaar wat gaat het snel en wat een lekkeren koekjes heb je voor ze gemaakt leuk hoor

Dierenfreackske

Hoi Karin ....gefeliciteerd met Xena haar zes maanden he !
Ik kan nu niet veel zeggen he ...mijn lieve kleine tTweety is ontsnapt ! Ik mis haar zo ! Grtjs Ann :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Kaatje

Hoi Mara,

De koekjes vallen zeker in de smaak, niet alleen bij de valkjes maar ook bij Patrick  :o :o We zaten gisteren te eten en toen zei hij ineens, ... de koekjes voor de valkjes zijn ècht lekker !!

Ga ik dus kijken in het trommeltje, zie ik dat hij er echt een stuk van heeft genomen, ik zei gelijk van, joh Patrick dat doe je toch niet !? Hij zei doodleuk, dat een scout in hart en nieren bijna alles eet wat verantwoord eetbaar is .... en dat terwijl er heerlijke gewone koekjes in de kast liggen !

Ze roken lekker en het smaakte echt niet vies werd me verzekerd, en hij had wel ergere dingen gegeten op scouting, hier was echt niets mis mee !! Hopelijk gaat hij niet fluiten  ;)

Hoi Sandy,

Dank je wel hoor en het gaat zeker behoorlijk snel .... het zijn werkelijk vier heerlijke valkjes bij elkaar !

Hoi Ann,

Ach, gut lieve meid ! Wat ontzettend sneu voor je, .... ik kan me heel goed voorstellen dat je haar vreselijk mist ! Heel erg veel sterkte hoor, ik hoop dat iemand jullie lieve kleine tweety toch zal vinden en kunnen vangen, is ze geringd !?

Hou je taai hoor !!

:-* Karin

Sanna

Nou, dat fluiten is nog niet zo erg, maar als hij gaat proberen in de kooi te kruipen om op stok te gaan...... misschien moet je de koekjes dan maar verstoppen! ;D ;D ;D

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske

Hoi Karin ...bedankt hoor meid ,  ze is niet geringd hoor ! Ik heb ze uit de interatuin en ze was hier helemaal opengebloeid ! Ze was zo'n lief koppeltje met Sterrow en ons eerste grasje ! Ik ben echt ten einde raad , ik denk dat ze ergens ligt te verhongeren of onder een auto of kat terechtgekomen is , hier zijn veel katten hoor ! Ach , ik vind het gewoon echt heel erg meid ! En ik vind het zi triest dat ze op die manier weg moest ! Grtjs Ann

Gerda

Haha, dat vind ik typisch iets voor Patrick! Maar ik wil dan eigenlijk niet weten wat ze op scouting eten  :o :o
Heeft ie trouwens de meelwormen al geproefd  :P ;D

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Sanna,

Dat hoop ik ook niet, dan moeten we zijn kamer ombouwen en flinke sterke stokken ophangen  ;D

Hoi Ann,

Jammer dat Tweety niet geringd is ! Ik weet dat het heel moeilijk zal zijn maar probeer de mooie herinneringen te koesteren en hoop te houden dat ze gevonden wordt !

We weten dat je voorzichtig bent en dit je helaas overkomen is !!

Citaat van: Gerda op  5 mei 2008, 10:29:02
Heeft ie trouwens de meelwormen al geproefd  :P ;D

Die hebben ze volgens mij inderdaad een keer op scouting gegeten, mocht ik me vergissen dan weet ik zeker dat als ik een gedroogde meelworm laat zien, hij er zijn hand niet voor omdraaid om dat ook nog te proeven !!

Je hebt ook helemaal gelijk, dit is typisch iets voor Patrick  :-X

Liefs, Karin

Mara

Hoi Karin

Haha, die Patrick toch. Hoop dat hij nog niet is gaan fluiten? Ik zie het al helemaal voor me. Wel fijn om te weten dat ze toch lekker smaken.

Verder alles goed?

mara