Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Karin,

De toilettraining..........die werkt. k pas dat hier ook altijd toe.
Blijven volhouden hoor.

Groetjes en een dikke dank je wel knuffel,

Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Graag gedaan hoor meid maar dat weet je wel hè !! En ja, de toilet training heeft Nienah nu echt even nodig, maar ik ben al heel erg trots op mijn meisje  :D

Hoi Gerdy,

Toilet training is eigenlijk gewoon samen met je valkje op het toilet gaan zitten, eigenlijk zijn ze dan vaak gelijk onder de indruk van de kleine ruimte en blijven dan heel goed op je vinger zitten, je kan ze dan makkelijk leren hoe ze moeten luisteren om op te stappen ...

Nienah is dit met haar eigenwijze snoet een beetje verleerd, ... oftewel ze heeft lak aan mammie op dit ogenblik  ;)

Hoi Diana,

Leuk dat je ook even in mijn boekje komt kijken en bedankt voor je leuke reactie !!

Hoi Debby,

Nee, Paco zijn koppie lijkt inderdaad wat minder snel geel te worden maar als ik hem dan in zijn snoetje aankijk dan heeft hij weer wel een gele snoet, ... ach ja ... het is ook niet heel erg belangrijk want ik ben toch al stapel op hem !!

Waarschijnlijk heb ik gewoon een hele bijzondere kleur wildman, ... woehahaha  ;D Het is inderdaad echt heel leuk om te zien dat ze allemaal zo'n verschillend karakter hebben, .... en gelukkig maar  ;)

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Oh oh oh wat lees ik nou.
Is het zo erg met die ondeugde Nienah dat ze toilettraining nodig heeft :o
Eerlijk gezegd had ik dat eerder van Xena verwacht met dat ondeugende koppie :D
Het lukt je vast dat ze wer naar mammie gaat luisteren.
Ik ben er ook met Baloo mee bezig.
Helaas wil het nog niet zo lukken :-\
Maar ik geef niet op.
Baloo is een slimmerik hij kan zich in de toilet vastklemmen aan het behang. Ik heb al geprobeerd om het licht uit te doen  8) meneer geeft geen kik maar blijft ook niet op de vinger zitten  >:(
Maar de aanhouder wint zullen we maar zeggen ;)

Jij heel veel succes met Nienah verder en een dikke  :-* voor jullie allemaal.

Theresia

Hoi Karin

Wat zijn je valkjes fotogeniek!!!! 8)
Wat een schitterende foto's

Dierenfreackske

Hoi hoi , wat goed he van Nienah dat ze zo mooi bleef zitten hoor ! Suske en Wiske zijn aan het roepen , ik denk dat het dat weer is dat er mee te maken heeft , geen zon , licht aansteken ,en dat werkt waarschijnlijk ook op hun humeur , !
Hoe is het met je Paco ondertussen en de meiden vandaag ?
Hebben ze al terug samen in de speeltent gezeten...die vond ik zo grappig en leuk bedacht voor de valkjes ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Jeanine,

Ja ja, ondeugende Nienah heeft toilet training nodig, ... het gaat inmiddels al stukken beter dan het begin van deze week ! Het is ook echt een heel slim meisje, en ze heeft dinsdag avond ook "voor straf" een half uur alleen in de kooi gezeten !

Ik vond dit wel heel erg zielig natuurlijk maar je moet wat ! Volgens mij heeft ze het nu wel snel door en vanaf woensdagochtend krijgt ze dus toilet training ! Vanmiddag stapte ze dan ook gewoon weer op en liet haar braaf in de kooi zetten  :D

Jij ook succes met Baloo, en je weet het hè, de aanhouder wint  ;)

Hoi Theresia,

Bedankt voor je compliment meid, leuk dat je even in mijn dagboek bent wezen kijken !!

Hoi Ann,

Met Paco en de meiden gaat het heel goed !! Ik heb gisteravond zo gelachen, ik had het nummer van Paul Simon opgezet en Paco zat op mijn schouder .... Op het moment dat het liedje begon ging ik een beetje op de maat mee heen en weer en vlak voor het refrein begon .... zong Paco dus al whoe, whoe, whoe, whoe  ;D

Wat een heerlijk en bijdehand stukkie is het toch zeg !!

En de tent blijft hot hoor, hoewel ze de keukenkastjes nu ook wel erg interessant vinden, ... rare valkjes  ::)

Liefs, Karin

Gerdy

Hoi Karin..

het is me nu duidelijk wat toilet training is en ik vind het een heel goed idee..maar hoe breng jij ze naar het toilet,dat vraag ik me eigenlijk wel af..het is ook misschien wel een idee om met Dido op het toilet te gaan zitten ..ik kan het natuurlijk altijd proberen.

gr gerdy

danielle

Hoi Karin,
Nienah is dus lekker eigenwijs. Ze krijgen op een gegeven moment echt hun eigen willetje he en dan schiet dat luisteren er wel een bij in. En dat ze slim zijn, maakt het dan nog wel eens moeilijker.
Zo heeft Izzie de laatste tijd echt door wanneer ze de kooi in moet en ja dan luistert mw. niet meer. Ze blijft vliegen, weigert om op je vinger te stappen of vliegt echt net voor het deurtje weg. Terwijl ze buiten dat echt super tam is en wel luistert, maar ja alleen als het haar uitkomt  ::) .

Groetjes Danielle

Annelies

Hoi Karin  :-[

Ben even niet geweets maar jeetje wat gaat je boekje hard als je even niet oplet zijn we weer zo 5 pagina's verder.

Ik heb gelezen dat het met paco weer lekker gaat en dat je met een eigenwijsje in huis zit.

Ik heb er alle vertrouwen in dat jij dat goed krijgt met nienah

Meisje volhouden en geloof in jezelf

Liefs Annelies

Wilma1

Ff her en der kort bijlezen  :P het gaat hier weer naar wens ??? 

Hihi toilettraining, nu maar hopen dat je vaak "moet" dan kan Nienah een extra ronde mee met je  ;D

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hoi Karin ....hihi  deed je Paco zo van mee op de maat ook he ! Leuk leuk leuk ....ik vind dat ook heel erg leuk als ze een dansje doen hoor !Ik moet er ook altijd zo om lachen , haha !
Fijn dat het zo goed gaat ! Ik heb wat speelgoed besteld , ik ben benieuw al ! Grtjs Ann

ROCKS

Citaat van: Wilma1 op 27 maart 2008, 21:02:00

Hihi toilettraining, nu maar hopen dat je vaak "moet" dan kan Nienah een extra ronde mee met je  ;D

;) Wilma

Nou Wilma,

Ik hoop juist dat "ze" niet vaak moet! Want weet je.....
Karin maakt van Nienah een beetje een nicotinejunkie. :-X
Zij gaat namelijk niet naar het toilet om haar behoeften te doen, neeeeeeeej, dat is het niet......ze zit daar gewoon een peuk te roken! :o Tja, zo baasje, zo valkje?
Hi hi hi hi....

Ik heb vanmorgen zo gelachen!! Ik had Ka aan de foon, en toen moest ik even horen hoe goed ( ahum ahum) Paco een liedje kon fluiten.....jaja...... NIET DUS!!
En ik maar wachten, afijn, twee uur later had ie nog steeds geen fluit gefloten, en ik zat maar en zat maar....
Hoor ik ineens heel hard: AU!! :o
Bleek dat Paco liever niet fluitie ging doen, maar Karin even van haar pukkel afhelpen, whahahwahaahahaa..... ;D
Zegt ze heel droog: Paco, dat doet zeer.
Ik kwam niet meer bij, en het mooiste komt nog.....
Eén minuut later, hoor ik nog harder AU AU.... :o
Toen had ie lekkere schat haar bij het velletje van haar oog te pakken, nou toen viel ik zowat van de bank!! ;D ;D ;D
Kreeg de slappe.......
Nu blijkt wel dat die o, zo lieve Pacootje, helemaal niet zo lief is!! Ze houdt ons gewoon voor het lappie! >:(
Het is een wolfje in valkjesveren, wedden?  ;)
Hij doet ook nog woew woew, zegt ze....ja, dat doen wolven ook.....
Karin, ondanks dit....toch een fijne dag! :P

Doeiii, Nellie

ROCKY  *R*I*P*
                                          28 maart

*~Jeanine~*

En ik kom hier niet meer bij van het lachen.

Wat een verhaal zeg.

Schitterend ;D :D ;D

Karin dit vraagt gewoon om een reactie  :D :D

*Manon*

Hoi hoi Karin,

Na een paar dagen geen verbinding te hebben gehad, loop ik mega achter hier op het forum.
Maar ben blij dat het weer werkt en dan zie ik je dagboekje met alleen maar goede uitslagen en blije gezichtjes.

Gefeliciteerd dat Paco weer helemaal Paco is!!
Wat geweldig vind ik dit zeg.

Ik kan me voorstellen dat jullie dubbel en dwars genieten van het samenzijn.

Wat een mooie foto's heb je ook weer geplaatst zeg, echt om van te genieten en dat heb ik ook zeker gedaan.

Hé, wat een fijn nieuws allemaal hier.

Groetjes Manon

danielle

Paco, wat lees ik nou  :o,
En karin dat is inderdaad niet netjes van je om dit soort informatie achter wegen te laten  >:(, wij maar denken dat Paco zo'n lieverd is.

;D   ;D   ;D   ;D   ;D   ;D