Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Wauw wat heb ik genoten van die super mooie foto's.
Heb er geen woorden voor.

De liefde spat letterlijk van het scherm af.

Geef Rick maar complimenten van deze prachtige fotoreeks.
Er zijn een paar echt heel erg mooi voor in te lijsten.

Amanny zei dat ik snel moest komen kijken naar super gave foto's  ;D Nou ze heeft echt gelijk hoor!

Paco is echt weer helemaal de oude. Geweldig.
Ben super blij voor jullie allemaal :D

Dierenfreackske

Hallo daar , alles goed met de Paco rn zijn harem ? Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Gerdy,

Bedankt voor je gezellige bericht en fijn dat je hebt zitten genieten  :D Ik geniet ook keer op keer in jouw boekje hoor en wat betreft de foto's, die van jou zijn ook gewoon goed ... zeker weten ! En jij hebt donsjes, ...daar ben ik weer jaloers op, hihi   ;)

Hoi Ann,

Wat ben je toch altijd weer een schat van een meid hè !! Je laat me gewoon blozen ! Ik ben ook ontzettend gelukkig dat Paco weer bij zijn popjes is en ik kan me niets anders of beters wensen .... Mijn gezinnetje is weer compleet zoals het hoort !! Echt heel leuk om te lezen dat je genoten hebt, en dat doe ik dus telkens in jouw boekje want Suske en Wiske zijn echt 2 heerlijke valkjes  :-*

Hey Saar,

Dank je wel meid, en ja is het zo goed te zien dan !? Ik voel me echt heel rijk met al mijn valkjes om me heen en ben echt ontzettend maar dan ook ontzettend blij !!  :-*

Hoi Sietske,

Ik dacht laat ik eens een leuke reportage in elkaar zetten, eigenlijk hebben ze dit wel verdient ! Paco heeft namelijk 11 dagen in een kliniek in Driebergen gezeten ivm een kropontsteking ! Ik had dus nog wel foto's van de meiden gemaakt en erop gezet, maar Paco ontbrak daar nog in, ... gelukkig is mijn kwartet weer compleet, vandaar de uitgebreide shoot !

Inderdaad ontzettend jammer dat je vriend een allergie heeft voor vogels en ik kan me heel goed voorstellen dat je ze heel erg mist ... zitten je valkjes nu ook buiten ... fijn dat jullie hier toch nog een oplossing voor hebben kunnen bedenken !

Hallo Amanny,

Dank je wel voor je lieve berichtje en wat fijn dat jij de foto's ook mooi vindt ! Ze zijn ook allemaal heel erg lief hoor maar soms ook wel erg ondeugend, ... vooral Nienah heeft daar nu een beetje last van ! Ik ben ook heel blij dat Paco weer helemaal beter is geworden en daar heb jij ook zeker aan meegeholpen hoor, dat zal ik nooit vergeten !!

Ik zal ze allemaal een heel lief kroeltje namens jou geven  :-*

Hoi Jeanine,

Wat heb je toch een schat van een dochter zeg, ...en wat is ze wijs !!! Bedankt voor je leuke berichtje en ik vind het fijn om te lezen dat jij ook van de foto's genoten hebt !

Het is zo heerlijk om weer met alle valkjes te kunnen kroelen en ik zal Rick zeker de complimenten overbrengen en ik wil hier zeker een soort lijst maken met allemaal leuke foto's van de valkjes erin, daar had ik inderdaad al over na lopen denken !

Hihi die Amanny, ik vind het echt heel leuk dat ze het zo naar haar zin heeft op het forum !! Leuk hoor dat ze je riep dat je moest komen kijken  :-*

Paco is weer heerlijk aanwezig en ook weer de oude, en wij zijn daar natuurlijk ook ontzettend blij mee, ... dank je wel meid !

Hoi Ann,

Ik was net aan het reageren en zag op de valreep nog je laatste berichtje !! Met Paco en zijn harem gaat het gelukkig nog goed hoor, ... lief dat je er om vraagt ... je bent een toppertje  :-* :-*

Liefs, Karin

Anke

Hoi Karin,
Ik het SUPER genoten van je prachtige foto's!!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Hoi Karin,
Echt super de foto's die je hebt geplaatst. Je hebt inderdaad gelijk, je kunt echt weer zien dat Paco weer de oude is. En wouw wat zien al je valkjes er mooi uit. Je kunt inderdaad echt zien dat ze allemaal een heel ander karakter hebben. Jij staat echt mooi op de foto met de valkjes. Ja ze genieten echt van de aandacht die je ze geeft en jij geniet echt van hun, dat is echt heel goed te zien.
Dank je wel voor het plaatsen van die mooie foto's, ik heb er van genoten.

Groetjes Danielle

Kaatje

Hoi Anke,

Dat vind ik heel erg leuk om te lezen, enuhhh heel graag gedaan, ... fijn dat je genoten hebt  :D

Groetjes, Karin

Kaatje

Hoi Danielle,

Uiteraard heel erg graag gedaan,... ik heb er zelf ook heel erg van genoten om ze te plaatsen  :D

Paco fluit weer alsof het een lieve lust is, loopt breed en probeert weer volop indruk te maken op zijn popjes !! Ik ben heel erg blij dat paco weer opgeknapt is en herstelt is van de kropontsteking !

Het zijn echte lieverdjes en zodra ik 's morgens opsta dan denk ik als eerste aan hun, dan kom ik beneden en dan word ik uitbundig begroet, dat geeft toch zo'n heerlijk gevoel, ze zijn dan echt blij en je ziet ze gelijk denken van Yes, we mogen er weer lekker uit  :D

Bedankt voor je leuke berichtje weer  ;)

Groetjes, Karin

margreet

hallo Karin,

Wat een leuke foto's, Vicky komt me wel heel bekend voor.
Ben benieuwd of de jonkies van Sissy ook zo licht worden.

groetjes Margreet

Dierenfreackske

Hey ....is dat bij jou ook zo Karin dat ze je zo begroeten 's morgen ? Hier ook en als ze eruit zijn komen ze eerst bij me op mijn arm een liedje fluiten. Leuk toch . Ik ben zo blij dat alles weer compleet is daar bij jouw gezinnetje ! Het is erg als je zo iemand moet missen he toch ! Hopelijk heb je een fijn paasweekend gehad meid ! Grtjs Ann

Caroline

:o ;D ;D ;D

Wat moet ik er nog aan toevoegen?? Alles is al gezegd, dat snoetje van jou .... SUPER!!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Margreet,

Leuk dat je weer even in mijn dagboekje komt kijken ! Ik ben ook heel erg benieuwd of de donsjes van Sissy zo licht gaan worden, alles goed met de jonkies !? Je mag best foto's van de nichtjes van Vicky, Nienah en Xena in mijn dagboekje plaatsen hoor. Ik ben echt ontzettend benieuwd naar ze  :D

Hoi Ann,

Och het is zo heerlijk om ze al te horen zodra ik de trap af kom ... en zodra de deur open gaat word ik echt heel lief begroet en zijn ze dol enthousiast, poepies zijn het !!

Ik loop dan ook als eerste naar ze toe om ze een goedemorgen te wensen en dan noem ik ze allemaal persoonlijk bij naam. Je ziet ze dan ook echt luisteren, Nienah is een beetje eigenwijs maar ik heb vanmorgen toilet training gedaan en ben ruim een kwartier blijven zitten en toen heeft ze zich ook keurig gedragen  :D

Daarna mocht ze weer mee de kamer in en heb ik haar in de kamer ook een paar keer op laten stappen ... en dit ging dus echt goed !! Ik heb haar helemaal de hemel in geprezen en die aandacht vond ze echt helemaal geweldig  :D

Voorlopig maar even de toilet training erin houden en ik heb ook tegen Rick gezegd dat ze eerst allemaal moeten opstappen vanuit de deur en hij niet meer zomaar de kooi van boven moet openen zodat ze er zelf uit kunnen !

We zullen eens zien  ;) Voorlopig ben ik zeker niet ontevreden want gisteren was het echt heel erg lastig en gooide ze dus echt de kont tegen de klippen ! Vandaag heb ik een schaal met water neergezet en Nienah en Paco zaten er samen in te badderen ! Ik heb er nog foto's van gemaakt en zal straks kijken of ze gelukt zijn ...

Nu eerst even verder met opruimen en alvast de aardappelen schillen, dan heb ik dat gehad .... wat een verslaving dit forum zeg, ik blijf maar kijken en lezen, hihi !

Hoi Caroline,

Dank je wel meid  :D :D :D :D

Liefs, Karin

Gerdy

Hoi Karin..

Toilet training ..ik heb er weel eens wat van gehoord maar ik weet dus niet meer wat pffff ...ouderdom he.. ;) kan en wil jij mij uitleggen wat dat is die toilet training?

gr gerdy

Dierenfreackske

Hey Karin ....leuk zeg dat je toilettraining heb gedaan met Nienah en dat het zo goed ging ! Het blijven echt eigenwijsjes he ! Hihi!  Ik doe dat ook ze allemaal bij naam , maar het zijn er maar twee m aar bij de grasjes ook hoor en je ziet ze ook echt luisteren ,en soms met dat koppie zo scheef van ...ach zo lief he !  hihi !  ;D ;D ;DIk vind Paco echt een schatje en de meiden ook hoor ! Ik ben al benieuwd naar de foto's van het badderen  Grtjs Ann

moonwitch (diana)

Hoi Karin

Dat waren super leuke mooie foto's.
Mooi en lief stel vogels heb je.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

♥Debby♥

Wat een mooie foto's Kaatje.. en je ziet jou ook stralen.. geweldig!!

Paco is inderdaad net als Duuk toch een beetje te licht voor een echte wildkleur... Paco z'n kopje wordt ook helemaal zo geel niet he.. Duuk is echt al heel erg aan het verkleuren en die is jongen dan Paco..

Leuk toch om te zien dat ze toch allemaal hun eigen specifieke ik hebben..

Je hebt echt 4 beauty's in huis Kaatje, een heerlijk stel!!

Zulke foto's mag je elke dag wel plaatsen!  ;)

Bedankt, ik heb genoten!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.