Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Gerda

7 januari 2008, 19:59:36 #1485 Last Edit: 7 januari 2008, 20:01:26 by Gerda

Je hebt pagina 100 bereikt en het moest zo zijn dat ik degene was die dat voor je regelde!!  ;D ;D

Fantastisch filmpje!!

Arme Paco, hij zal zijn hormoontjes nog een flink aantal maanden in bedwang moeten houden!

Haal maar vast neppertjes in huis!  ;D ;D

Liefs, Gerda

Mara

Hoi Karin

Ten eerste, gefeliciteerd met de 100ste pagina. En wat had ik hier weer veel moois te zien. Prachtige gewoon!!

Mara

sandy

gefeliciteerd 100 paginas wauw dan heb ik nog even te gaan

ik kon ze wel zien maar zonder geluid echt leuke filmpjes geke paco

Dierenfreackske

Jaaaaaa....proficiat zeg , met je 100 ste pagina !!
Grtjs Ann

Anke

Hoi Karin,

GEFELICITEERD MET JE 100ste PAGINA

Hi hi die Paco, die heeft de hormonen in zijn bol ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sharon

Hoi Karin,
jeej! Je hebt de 100 pagina's gehaald! Gefeliciteerd meid!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hoi Sharon,

Het is echt een heel leuk gezicht om Rick zo bezig te zien met Vicky en de andere valkjes, ... maar Vicky blijft echt zijn liefste meisje, dit komt omdat hij weet dat ze een ongelukje heeft gehad, per ongeluk toen ze nog bij Gerda en Ronald, Grisha en Nezumi woonde !!

Het gaat echt fantastisch met haar en ze heeft gewoon haar eigen tempo, wat dat betreft hebben Vicky en ik veel gemeen, daarom zal hij zo stapel op haar zijn denk ik  ;) Leuk dat je 's middags wel de filmpjes kon bekijken en ja hè !! Paco is echt een heerlijk valkje  :D

Hoi Peggy,

Bedankt voor je leuke berichtje, ik hou inderdaad van lange verhalen en ja ik schrijf vaak liever een lang verhaal, of eerder, ik reageer graag uitgebreid voor het grootste gedeelte  ;)

Heel graag gedaan hoor meid, ik ben uiteraard benieuwd wat je ervan vindt maar dat lees ik vast nog wel een keer  ;)

Ik vind Rick dus ook geen watje, ach ik heb gewoon een man met gekke gedachtes, ik heb hem al lang verteld dat de meeste partners ook dol zijn op de valkjes van zijn of haar partner en dat iedereen zich daarbij hetzelfde voelt hoor !!

Joepie hoor Peggy  ;), nog even en dan is Joep echt bij jullie, ik heb ook alles van Gerda gekregen, ook de eitjes, foto's op dvd's, 2 prachtige foto's in het echt,... de certificaten van Gendika, voer, pellets en maagkiezel /mineralen ect ect !!

Wat dat betreft kan Gerda bij Rick een potje breken als het moet hoor, Gerda doet werkelijk alles voor haar en iemand anders zijn toekomstige valkjes, Rick is Gerda dan ook eeuwig dankbaar ( ik uiteraard ook natuurlijk ) voor zo'n fantastische opvoeding, ze zijn niet alleen mooi maar ook nog eens heel lief en heel netjes opgevoed  :D

Ik hoop dat jij net zoveel liefde van Joep zal krijgen als dat wij van Vicky, Nienah ( naam door Anja verzonnen ) en Xena krijgen, echt wonderlijk hoor !!!

Hoi ann, ...

Paco is inderdaad echt een lieve stoere bink !!!

Hoi lieve Lisa,

Wat ontzettend leuk en lief dat je ook in mijn boekje komt kijken !!! Yes, de Lisa die ik echt dacht dat het was is dus ook online, super meid !!! Let jij goed op mama !?

Hoi Anja,... hondsberoerd en toch reageren hè .. wat ben je toch een kei  :-* :-* Paco maakt inderdaad verschrikkelijk veel indruk en ik heb ze al allemaal een hele dikke knuffel gegeven, ik hoop dat je vanavond al wat beter slaapt meid !!

Hoi Gerda,

Ik ben trots dat jij het spits afbijt in deze bijzondere episode, en erg blij dat jij dat voor me geregeld hebt  ;)

Ja Paco voelt zich echt "beroerd" van de hormonen heb ik het idee, ... de meiden zitten allemaal lekker bij Rick en Paco zat net wel heel de tijd bij mij te kroelen, maar is net uit zichzelf naar zijn kooi gegaan en zit daar maar te zitten alsof hij wilt zeggen, kijk mij eens ... er worden drie overheerlijke snoepjes voor mijn neus gehangen en ik mag / kan er niet eens van snoepen  ;)

Ik zal hem zeker in bedwang houden, ik zie onze meisje liever nog een beetje als groene blaadjes  :D

Tegen de tijd haal ik zeker neppertjes in huis, want het duurt op zijn minst nog een jaar voor hij het in het echt mag proberen !!!

Hoi Mara, Sandy, Ann, Anke en Sharon

Bedankt voor jullie felicitaties, ik word er helemaal stil van en het voelt alsof het heel erg snel gegaan is  ::) heel lief van jullie  :-*

Zo en nu snel nog even bijlezen  ;D

Liefs Karin

Peggy

Hé 100 pagina's alweer;  gefeliciteerd hoor  ;)

Fijn hè dat er zo'n goede kweeksters zijn die met zoveel liefde onze toekomstige nieuwe valkenvriendjes opvoeden!  Gerda lijkt me idd ook echt een topper. Hoor en lees alleen maar hele goede leuke lieve dingen over haar.
Je bent een goeike Gerda !  ;D
Caroline zorgt ook al zo goed voor al haar valkjes en ze heeft er ook veel verstand van en gelukkig woont ze ook niet ver van ons weg dus dat komt ook goed uit. Ik las gisteren dat Joep het erg goed doet dus binnenkort zal ons manneke wel hierheen mogen verhuizen. Het gaat erg snel hoor.Voor je het weet zijn er weer enkele wk voorbij.

Ik durf het bijna niet te zeggen,  maare ik kan je paadje niet vinden  :-\

Wel had ik je verhaal gevonden over je gezondheid/  chronische rugpijnen. Is heel wat meid. Hoe gaat het nu lich.met je ?  krijg je therapie ofzo?  en als je er liever niet over wilt praten dan is dat natuurlijk ook prima hè.

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Kaatje

Hoi Peggy,

Je moet even in het buurthuis / cafe kijken ! Pagina 217 ... je hebt zeker op deze site gekeken !? Druifje die je er bent  ;)

Toevallig vandaag een spier / zenuw onderzoek en dat was knudde, ik zal hier niet teveel off-topic gaan dus dat zet ik ook wel in het buurthuis  ::)

Ja Gerda is echt een kanjer en heeft ook maar 1x per jaar een nestje, daardoor kan Gerda ook alle valkjes ( meestal 3 per nestje per jaar ) de volle aandacht en verzorging geven die de donsjes en ouders nodig hebben  :D

We zijn zo ontzettend blij met alle valkjes van Gerda, ze zijn zo ontzettend lief en we hebben echt alles van ze, van eitje tot foto reportage en het voer waar ze mee opgegroeid zijn !

Omdat Nienah en Xena ook nog dna getest zijn heb ik zelfs de certificaten van Gendika, van Gerda gekregen !!! ... Is dat niet fantastisch !?

Ik weet zeker dat Caroline ook heel erg goed voor jullie lieve Joep zal zorgen en dit ook een prachtig en lief valkje is !!

Vanavond weer foto's en dit keer zitten er ook portretjes bij !! Ik zeg het zelf niet snel, maar deze zijn dus echt schitterend en ik weet zeker dat Gerda dit fantastisch vindt om te zien !!

Ik moet zeggen dat het me steeds beter af gaat met mijn nieuwe camera, ... maar ja ik moest ook wel omdat Gerda ons zo ontzettend verwend heeft toen Vicky, Nienah en Xena nog bij haar en de valkjes woonde ;D

Ik ben dus reuze benieuwd en hou jullie nog even in spanning, eerst even eten koken  ;)

Groetjes Karin

Mara

Hoi Karin

Ik zal je verhaal over dat onderzoek dan nog lezen in het Buurthuis maar hoop dat alles verder goed is.

Hoe is het vandaag met je gezellige viertal? Ik vind je foto's prachtig, echt waar. Ik geniet er elke keer van. Weet niet of ik het al gezegd heb, maar ik vind je handtekening heel erg mooi.

Liefs

Mara

Anke

Hoi Karin,
Ik ben heeeeeeeeeeel nieuwsgierig naar je mooie foto's ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lisa

Hee die Karin,

Nog gefeliciteerd met je 100ste pagina

Foto's :o Ik ben benieuwd ;D

Groetjes Lisa

Anke

Anja

Hoi Karin,

Pagina's gefeliciteerd ermee. Het is je van harte gegund. Op naar de volgende 100.

Citaat van: *Anke* op  8 januari 2008, 19:53:27
Is je eten nu nog niet op :o
;D ;D ;D ;D

Nee Anke want ze heeft eerst lekker met mij aan de foon gekletst ;D ;D ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Anke

Hoi Anja en Karin,
Dat is ook een heeeeeeeel goede tijdsbesteding ;D
Groetjes Anke

Ps: toch wil ik wel heeel graag foto's ;)