Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Annelies

Petra je bent me net voor.

Heb je ze al te pakken gekregen karin, hoop heel erg op goede berichten.

En wat zijn je foto's gaaf ik heb zo genoten, vind je kooi ook gaaf  ;) zie een hoop leuke dingen.

Gr. Annelies

Gerda

Hoi allemaal,

Voor iedereen die meeleeft even een kleine update.
Het lijkt iets beter te gaan met Paco.
Wel blijft hij onverklaarde problemen houden met zijn krop.
Dus het blijft nog afwachten!

Ze zijn allemaal dol op hem daar, net als wij hier!

Karin is even aan het rusten, maar ze zal straks wel wat schrijven!

Liefs, Gerda

♥Debby♥

wat moeilijk zeg.. hopelijk knapt Paco snel goed op zodat hij thuis kan komen..

karin, sterkte nog hoor!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Allereerst wil ik Gerda heel erg bedanken voor de up-date ! Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben hou ik Gerda geheel op de hoogte van alles omtrent Paco in de kliniek !

Gerda haar meisjes zijn natuurlijk de vriendinnetjes van lieve Paco en Rick en ik hebben Gerda ook als eerste op de hoogte gebracht over onze zorgen een maandag ochtend over Paco !!

Nu mijn up-date  ;)

Paco is stabiel en gaat langzaam iets vooruit  :D  Hij is wat alerter en reageert weer wat meer, dus dat is positief ! Verder slaapt hij nog wel veel. Met zijn maagje is alles goed en hij is niet meer zwaar benauwd.

Ze hadden zijn ontlasting "uitgesmeerd" maar daar zijn ook geen gekke dingen uitkomen en ziet er nu ook weer goed uit.

Zoals Gerda ook schreef, de krop is niet goed, hij heeft nog een paar keer gebraakt en een paar keer niet  :-\

Zelf vind ik dat erg vreemd, ... hij braakt een zondag hier twee keer, wat net op een gebroken kralen ketting leek, dus droge zaadjes en er zijn geen bacteriën en schimmels of rare gisten gevonden !?

Gelukkig is de rest van de uitslag allemaal positief dus daar zijn heel erg blij om natuurlijk !!

Ook zit hij volgens mij daar de vrouwelijke assistenten een beetje te versieren want ze lopen allemaal met hem weg en ze vinden het allemaal een heel lief en sociaal valkje  :D

Hij komt nu ook naar ze toe, blijft heel lief zitten op de vinger of vliegt op de schouder en ze zeiden nog dat hij een heel lief en zacht karakter heeft  :D :D

Ik hoop niet dat ze hem daar nog langer houden omdat ze hem anders gaan missen ... want Rick en ik missen hem ook en door jullie op het forum word hij ook gemist  ;)

Liefs, Karin

Hoi Ann,

zoals je kan lezen heb ik ze gelukkig nog te pakken kunnen krijgen maar pas tegen twaalven hoor, poehhh ik stond vanmorgen al met wat aanwezige hoofdpijn op en dit heeft er geen goed aangedaan !!

Maar het wachten werd gelukkig beloond, Paco is aan de wat iets betere hand gelukkig !!

Bedankt voor je lieve berichtje  :-* :-*

Hoi Jeanine,

Ik had ook echt iets van, bahhh wat waardeloos nou, ... ik hing uiteraard om 1 minuut over 11 al aan de lijn en pas net voor 12 uur had ik iemand te pakken, maar daar heb ik gelukkig wel even mee kunnen kletsen !

Toen kreeg ik bovenstaand bericht te horen en daar zijn we natuurlijk ontzettend blij mee !! Oja, dat vergeet ik nog te schrijven  :D

Ik zei, geef hem maar een dikke knuffel, en weet je wat ze zei !? Dat doen we toch wel bij hem, want hij is zo lief en heeft zo'n lief koppie, hij houd ook van kroeltjes hè !? En ik ... ja daar houd hij van, .... ik was gelijk een beetje jaloers  :-\

Bedankt voor de dingen die je allemaal voor Paco doet en het denken aan hem ... je ontroerd me helemaal en dat vind ik echt ontzettend lief van jullie  :-* :-*

Hoi Petra,

Bedankt voor de interesse meid, het staat hier boven, ... dank je wel !!

Hoi Annelies,

Ik heb ze gelukkig te pakken gekregen al was het bijna een uur later dan normaal maar gelukkig heb ik dan ook betere berichten gekregen, nu moet het braken nog stoppen !! Niet dat hij continue braakt maar hij braakt toch nog af en toe zeggen ze :-\

Deze kooi is net zo gaaf als jouw kooi en Paco, Vicky, Nienah en Xena zitten er inderdaad met zijn viertjes in  ;) Ik schrijf het straks in jouw boekje  ;)

Fijn dat je de foto's zo leuk vindt, bedankt voor je belangstelling, jullie zijn echt allemaal kanjers !!

Hoi Gerda,

Heel erg bedankt voor de up-date, je bent een kanjer maar dat weet je wel  ;) ;)  !!!

Hoi Debby,

We hopen allemaal dat Paco snel en goed opknapt zodat hij naar huis mag, .... bedankt meid !!

Hoi manon,

Wat ben je toch een kanjer, ... bedankt voor je lieve kaarsje  :-* :-*

Ik wil jullie laten weten dat het ons nog steeds enorm goed doet zoals jullie met ons maar belangrijker nog, met onze lieve Paco meeleven !!

Hier willen Rick en ik jullie gwoon voor bedanken en namens Paco bedank ik jullie weer, ... jullie zijn echte kanjers van  valkjes liefhebbers, wat een geweldig forum is dit met geweldige leden ... werkelijk waar  :-* :-*

Liefs, Karin

Sanna

Hoi Karin,

Ik ben blij dat het ietsje beter gaat met Paco. Ik moet eerlijk bekennen dat ik een beetje schrok toen ik Gerda's berichtje zag. Ik dacht meteen: "O jee! het is zo erg dat Karin het zelf niet kan zeggen!", maar gelukkig viel dat mee. Ik denk dat Paco daar wel in allerbeste handen is hoor. Ik duim gezellig met de rest mee, Paco moet weer gauw beter worden.

Groetjes, Sanna

Anke

Hoi Karin,
Fijn dat Paco weer wat vooruit gaat!!
Hi hi het is echt een kleine charmeur die Paco :-*
Heel veel sterkte in deze zo moeilijke tijd!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Lisa

Hee Karin

Wat een leuke foto's zeg. En wat een leuke schommel.

Paco zit er idd zielig en sip bij op de foto's.

Gelukkig dat het al beter gaat met Paco.
Paco kom snel terug bij Karin dan kan je weer spelen met je vriendinnetjes. En lekker knuffelen met Karin en de rest :).

Liefs Lisa

Mara

Hoi Karin

Nogmaals bedankt voor je sms'je om me op de hoogte te houden. Dank je wel. Ik moet zo veel bijlezen dat ik jouw boekje het laatste lees, maar dat is dus niet omdat ik het niet belangrijk vindt....

Gelukkig lees ik dat Paco in elk geval stabiel is. Maar wat hij heeft, is dus nog onduidelijk. Ik hoop echt zo dat hij gauw opknapt. Ook hier branden kaarsje, voor Paco maar ook voor de valkjes van Caroline.

Sterkte lieverd, en als er iets is, je weet me te vinden!!!!!

Mara

Caroline

Ik schrok ook wel even meis, toen ik Gerda zag antwoorden en jou na je telefoontje hier nog niet had gezien.

Maar gelukkig gaat het hier weer ietje beter met jullie ventje.

Ik ken het gevoel, ik vind de genezing hier ook veel te langzaam gaan maar we moeten gewoon blij zijn met elke vooruitgang.

Ik hoop met je mee dat hij snel thuis is bij jullie en zijn meiden.

Liefas Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Hoi Karin,
IK heb ook met spanning je dagboekje in de gaten gehouden, alleen nog geen tijd gehad om te reageren.
Ik vind het fijn om te lezen dat de situatie stabiel is.
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen en ik denk aan jullie.
Paco moet er gewoon weer boven op komen, ik vind hem zo'n geweldig valkje, vanaf het begin van je dagboekje vind ik het super om alles over hem te lezen en vind zijn foto's ook zo mooi, hij is gewoon een bijzonder valkje die je hart steelt.

Een hele dikke knuffel van Danielle

Kaatje

Hoi Sanna,

Bedankt voor je bericht en nee gelukkig is het niet wat je dacht ! Wij zijn ook blij dat het beter gaat met Paco en ik zal blij zijn als we morgen weer kunnen bellen ... Ik hoop heel erg dat Paco toch nog een vrijdag of een zaterdag naar huis mag, maar dat zullen we af moeten wachten natuurlijk  ::)

Hoi Anke,

Ja Paco is een echt charmeur hoor, de vorige DA met wel wat enig verstand van vogels was dus ook helemaal weg van Paco ... Het is wel leuk natuurlijk maar volgens mij houden ze hem dan nog langer  ;)

Nee, ik ben heel blij dat hij in Driebergen zit en ze ook uiterst vriendelijk en van Paco gecharmeerd zijn, maar het is ook echt een heel lief valkje en dat zeg ik niet omdat het Paco is maar je kan gewoon alles met hem doen en dan vind hij het ook goed, het is een tevreden en makkelijk valkje gelukkig !

We zijn in ieder geval heel blij dat we al iets positiever nieuws hebben gekregen !!

Bedankt meid !!

Hoi Lisa,

Ja de schommel is leuk hè  :D Nienah zat vandaag helemaal op het bovenste blok en Xena op de stok ... Vicky hing aan de kralen en het touw, ... gekke, lieve acrobaatjes zijn het  :D

Ja, Paco zit er inderdaad wat sipjes bij hè ... ik vind het in ieder geval een foto waar je kan zien dat hij zich niet lekker voelt, ik zag dat gisteren met overzetten eigenlijk pas  ::)

En ja, ... gelukkig gaat het iets beter met Paco, nu hopen dat dit weer stabiel blijft en hij richting de stijgende lijn gaat en inderdaad weer snel beter zal zijn want echt, poehhh wat is het stil zonder onze druktemaker zeg !!

Bedankt voor je lieve berichtje  :-* :-*

Hoi Mara,

Ja ik dacht even terug reageren als was het een dag later, sorry  ::) Enuhh graag gedaan hoor, jij bedankt voor het vragen hoe het met Paco ging en vandaag in het boekje gelukkig beter nieuws :D

Het gaat inderdaad ietsjes beter met Paco vandaag, kreeg ik vanmorgen / middag te horen maar wat er nu precies met de krop is, is nog onduidelijk  ::)

Wij hopen uiteraard dat hij ook heel snel opknapt, maar ja ... we moeten afwachten hè !!

Bedankt voor je reactie  :-*

Hoi Caroline,

Gelukkig heeft Gerda de up-date even geschreven ... Ik zou dit namelijk vrij snel na het telefoontje doen maar toen kreeg ik me toch een partij hoofdpijn dat ik inderdaad even ben gaan rusten !!

Omdat ik natuurlijk ben gaan liggen en Gerda zag dat ik er nog niet was, is Gerda zo vriendelijk geweest om jullie even gerust te stellen, de kanjer  :D

Het gaat gelukkig iets beter en ik weet wat je bedoelt hoor meid, ... we willen zo graag het beste voor ons valkjes en dat ze weer snel de oude zijn dat we heel ongeduldig en ongerust zijn als het wat langer duurt !!

Maar wat jij zegt, we moeten al heel blij zijn met elke vooruitgang, maar dat valt niet altijd even mee, vooral omdat jij je lieverdjes natuurlijk ook kan zien maakt dit het volgens mij nog moeilijker  :-\

Het lijkt me dat je continue zit te kijken en dat maakt je volgens mij ook veel sneller ongerust of onzeker ... poeh wat jij kan zou ik niet kunnen hoor, bij de gedachte word ik al nerveus  ::) Daarom een hele dikke pluim voor jou meid !!

Ik hoop ook snel de titel aan te kunnen passen met heel goed nieuws en dat Paco maar snel weer bij zijn meisjes mag zitten !!

Liefs, Karin  :-* :-*

Kaatje

Hoi Danielle,

Ik zie je berichtje dus te laat, ... vandaar ook even een aparte reactie voor jou !!

Wij vinden het natuurlijk ook heel fijn dat we gehoord hebben dat de situatie met Paco stabiel is en er wat verbetering in zit  :D

Bedankt voor het sterkte wensen en wat lief wat je over Paco schrijft, en dat je het ook een heel lief valkje vindt, ... ja hij heeft al heel wat hartjes gestolen, ik hou heel erg veel van mijn ventje, poeh !!!

Ik kom snel weer in je boekje over Izzy lezen,... ik schaam me een beetje omdat ik al zo'n tijd niet be geweest  :-[

Dikke knuffel terug  :-* :-* en bedankt voor je hele lieve reactie !!

Liefs, Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Die spanning voordat je gaat bellen daar krijg je natuurlijk giga hoofdpijn van.
Lief dat Gerda snel een berichtje heeft geplaatst.

Wel balen dat ze niks kunnen vinden waaraan het ligt dat Paco moet braken.
Als ze de oorzaak weten lijkt het me ook beter om te behandelen.
Gelukkig blijft hij stabiel.
Hoop dat jullie Paco snel weer in jullie midden hebben.
En voor de rest weet je het wel he!
We gaan onverminderd door  :-*

Kaatje

Hoi Jeanine,

:-* :-* :-*

Ik ben gelukkig ook weer bij in jouw boekje ... ik schaamde me eerlijk gezegd een beetje, todat ik zag dat het eigenlijk allemaal nog wel meeviel gelukkig  :D :D

Bedankt voor je goede zorgen meid, ... je bent een toppertje !!!

Liefs, Karin