Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Als je geen tijd heb.
Gewoon binnen springen wanneer je er weer aan toe bent en vragen krijg je zo een update. ;)

Ik ga er van blozen.
Ik weet dat jij precies hetzelfde voor iedereen doet.
Dus je bent zelf een super toppertje  :-*
Sterkte.

♪ Marlies

Hoi Karin, ;D

Ook ik heb het verhaal van Paco gevolgd. Net als Sanne dacht ik ook dat het helemaal fout was met hem toen ik het berichtje van Gerda zag.
Gelukkig is hij nu stabiel, nu maar hopen dat de verbeteringen door zetten.

Groetjes Marlies ;)

kimmie

Hoi Karin,

Vanaf het moment dat ik beneden was, tot ik moest werken heb ik een kaarsje laten branden...
Op mijn werk hebben we ook kaarsjes dus die heb ik ook aangestoken...

En nu lees is dat Paco de goede kant op gaat :D
Gelukkig zijn de rest van de testen positief, en hopelijk kunnen ze binnenkort zeggen wat er nu met zijn krop aan de hand is...

Ik zou ook jaloers worden hoor als mijn valkje ergens zat voor een behandeling en de "zuster" zegt dat ze heeft zitten kroelen...
Maar liever dat Paco hun harten steelt, dan dat hij (door dat hij zich niet lekker voelt) ineens gaat "bijten"...

Ik blijf natuurlijk duimen dat hij snel weer naar huis kan, en morgen steek ik weer een kaarsje aan...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat is dat toch een beetje goed nieuws dat Paco iets minder benauwd is he ! En Paco daar al de meiden aan het versieren ? Hij kan het echt niet laten he ! Hhihii  die Paco toch en natuurlijk wordt hij hier gemist op het forum !
Ik hoop dat hij terug toch een goede nacht gehad heeft en snel veel beter is ! Hij krijgt uiteraard wel de beste zorgen he
en hopelijk mag je vandaag terug beter nieuws verwachten he ! Grtjs Ann

kop op he meid ! Het komt vast wel goed met hem !

Kaatje

Hoi Jeanine,

:-* :-* :-*

Je hebt echt een hart van goud meid !!

Hoi Marlies,

Dank je wel voor je berichtje, ik zal zo een up-date plaatsen, er zit een stijgende lijn in Paco's herstel  :D :D

Hoi Kim,

Wat lief van je dat je zelfs kaarsjes op het werk hebt gebrandt en dit helpt Paco echt heb ik het gevoel !! Het gaat echt wat beter met Paco en zal daar zo wat uitgebreider op ingaan !!

Als alles zo blijft doorgaan dan mag hij met een beetje geluk na het weekend naar huis !! Bedankt meid, dit vind ik echt super lief van je  :-* :-*

Hoi Ann,

Ja, Paco begint zelfs al wat geluidjes te maken, de charmeur  ;) Hij heeft een goede nacht gehad, jullie zijn allemaal kanjers en nu ga ik snel de up-date plaatsen  :D

Hoi hoi allemaal,

Ik heb vanmorgen de kliniek gebeld en Paco is stabiel, er zit een vooruitgang in Paco's herstel !! Hij begint nu echt wat levendiger te worden en brabbelt alweer wat en maakt geluidjes !!

Hij heeft ook vanaf gisterochtend niet meer gebraakt en vandaag gaan ze het zonder braakmiddel proberen, hij krijgt dus nog wel de sonde voeding !! Ook krijgt hij nog het vocht infuus voor een beter herstel ...

Ze zijn al met al tevreden maar blijven wel het woord stabiel gebruiken ondanks de iets stijgende lijn !!

Als Paco zijn herstel zo doorzet dan mag hij als alles goed gaat na het weekend naar huis  :D :D De tranen sprongen van blijdschap in mijn ogen ... echt !!

Ik heb nog gevraagd voor een eventueel bezoek en dat is mogelijk, maar ... bij katten zie je vaak dat dit een gunstig effect heeft op het herstel en bij vogels kost dit vaak heel veel energie, ze zijn dan namelijk blij en doen zich groter voor ... vaak zien ze daarna weer een terugslag en dat is het laatste wat we willen  :-[

We hebben dus besloten om het niet te doen in het belang van het herstel van Paco, maar owhhh wat had ik graag even met hem gekroeld en hem kusjes gegeven en wat mis ik hem ontzettend  :'( :'(

Maar ik ben heel erg blij met dit nieuws, we gaan zo naar de pets place om allemaal lekkere dingen te halen zoals rode trosgierst en noem maar op, niks is te gek op dit ogenblik  ;D

Degene die zo betrokken zijn wil ik op een speciale manier bedanken, ... ik wil een ansichtkaart met een portretje van Paco naar jullie versturen ... Degene die dit graag willen mogen per IM de naam en het adres sturen en dan krijgen julie vanzelf een bedankje namens Paco  :D

Rick is vanmorgen flink bezig geweest om de meiden op de kiek te zetten en ik moet zeggen dat er echt prachtige foto's tussen zitten  :D :D

Vanavond zal ik die uploaden en plaatsen, wat een knapperdjes zijn dat ook zeg  :-* :-*

Liefs, Karin

Monky

Hi Karin,

Wat ben ik ontzettend blij dat het zo goed gaat met Paco!!!

Er komt altijd zoveel spanning bij kijken als een van de vogels ziek is. Ik vind het toch altijd een wonder als ze er weer bovenop komen, want het zijn zulke kwetsbare dieren.

Als je het niet erg vindt duim ik nog wel even door tot hij echt weer helemaal bij je thuis is  :) Ik hoop dat dat niet al te lang meer duurt.

Liefs,
Monique

Gerda

Hoi Karin,

Wat heerlijk dat het de goede kant op gaat met Paco. En een goede beslissing wat betreft het 'bezoeken'. Ik denk niet alleen voor Paco beter om het niet te doen, maar ook voor jezelf. Want dan wordt je weer geconfronteerd met een moment van 'hem moeten achterlaten'. En dat zijn vreselijke momenten.

Hopenlijk is hij het weekend weer thuis!

Liefs, Gerda

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah yeah

Een wave voor Paco ;)
Als ik het kon had ik je bedolven onder de plaatjes.
Maar je krijgt een idee ;D

Wat een super geweldig nieuws. Ik ben zo blij voor jou je gezinnetje inclusief je valkendochtertjes :D

Moet je eerlijk bekennen dat ik soms met kriebels naar je boekje ging kijken :-\ Maar hier wordt ik helemaal super blij van.
Nog een paar dagen dan komt Paco waarschijnlijk naar huis.
SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER SUPER

Wat een leuk idee om namens Paco een kaartje te sturen :D

En ik kijk natuurlijk ook weer uit naar de prachtige foto's van jullie meissies :D

Heel veel plezier met het shoppen bij Pets Place. Iets zegt me dat je met zakken vol terug gaat komen ;D ;)

Ik ben echt heel erg blij voor jullie :-* :-* :-*

*Manon*

Hoi Karin,

Wat een geweldig nieuws zeg dat Paco waarschijnlijk na het weekend naar huis mag ;D ;D ;D

En inderdaad een erg leuk idee van het kaartje met Paco :D

Jullie hebben weer iets om naar uit te kijken en Paco ook.... (naar al het lekkers wat jullie voor hem gaat aanschaffen en ook voor de meiden natuurlijk) ;)

Groetjes Manon

Sally

Dag lieve Karin,

Sorry dat ik even niet op het forum was en dat ik hier niet meer had gereageert.
Ik wil even zeggen dat ik wel veel aan jullie heb gedacht en aan Paco.
Ik vind het nu ook super om te lezen dat Paco in stijgende lijn gaat met zn herstel, het doet me echt goed om te horen, en ben echt super blij voor jullie dat misschien Paco na het weekend naar huis mag.
Ik geloof best dat je Paco erg mist.
Paco je bent een echte vechter hé! Je doet het goed hoor. Kim maar heel snel naar huis want Karin en Rick en natuurlijk wij missen je enorm hier!.

Ohja je foto's had ik ook nog niet op gereageert :$. Ze waren Prachtig hoor! Echt geweldig die nieuwe schommel. Ik heb er met volle teugen van genoten.
En kijk weer uit naar de nieuwe foto's van vanavond. :D

Groetjes Sally

Sanna

Hai Karin,

Wouw, dit is echt eindelijk goed nieuws. Super, zonder anti-braakmiddel vandaag. We zijn allemaal super-trots op hem ;D ;D.

Groetjes, Sanna

Dierenfreackske

Hoi Karin ...wat ben blij voor je dat Paco beter is en een goede nacht heeft gehad ! Wat goed dat hij geluidjes begint te maken en al wat levendiger is he ! Whauw ...ik weet dat je hem wilt kroelen maar dat kan natuurlijk niet ! Verwen jij hem maar lekker als hij weer thuis is ! Hoe is het met de drie meiden? Hopelijk missen ze hem niet te veel ! Maar het weerzien zal nog zo leuk zijn als je weet dat hij geen terugslag kan hebben want soms als het te vroeg is kan dat en dan hervallen ze met meestal een slechte afloop en dat zal gelukkig bij Paco niet het geval zijn ! Beter een dagje langer wachten en voor altijd goed dan een dag te vroeg halen en fatale afloop misschien he !  Het zal wel niet snel genoeg maanndag zijn he voor jou ! Veel beterschap nog voor Paco en geef de drie lieve meiden maar een zachte knuffel he ! Grtjs Ann

Caroline

Oh Karin, wat een fijn nieuws.

Ik hoop zo dat het nu alleen nog maar vooruit gaat bij je.

Ik denk aan jullie.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi Karin,

Wat een goed nieuws meid. Ook een wijze beslissing om niet op bezoek te gaan hoor.
We maken hier een vreugdedansje van blijdschap.

Helemaal top maar we blijven verder duimen voor je.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Karin,

Fijn hoor, het gaat iig de goede kant op!!
We duimen mee dat hij weer snel thuis mag zijn,

Groetjes Petra

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !