Paco, Vicky Nienah en Xena Foto update 07-08-2010

Gestart door Kaatje, 15 augustus 2007, 16:45:43

« vorige - volgende »

Kaatje

De volgende serie  ;)

Wat portretjes van Paco en Vicky !

Paco

Knap koppie!

Mama maakt me steeds wakker !!

Bijna slapen !

Vicky.

Heel mooi hier !!

Vicky.

Vicky op de kooi !!

Hierna de laatste serie en wat willekeurige foto's !!

Groetjes Karin

Kaatje

Nienah  :)

Nienah met het koord van het rolgordijn !

Nienah lekker eten!

Nienah zit lekker  :)

Lekker poetsen !

Net een boa om  ;)

Mooie Nienah

En nog wat foto's van Vicky !

Vicky eet lekker !!

Lekker even zitten !

Vicky aan het slopen !

Vicky en Paco, steeds vaker samen :D

Bijna kusjes geven !

Dromen over Paco !

Ook in de kooi  :)

Eten in de kooi !

Xena in de speelplek !

Lieve Xena  :)

Ondeugende Xena !

Punky Xena

Xena proeft aan het riet  ;)

Xena zegt boe

Kijk uit, Xena komt eraan !!!

één, twee .... drie !!

Hmmmm Oma heeft sieraden !!

Paco aan het poetsen !!

En dit waren ze dan weer  ;)

Groetjes Karin

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Je hebt prachtige foto's neer gezet.
Ik heb er super van genoten.
Vooral die van hmmmmmm Oma heeft sieraden.
Echt geweldig  ;D
Heb m'n ogen uit gekeken :o :o

Bedankt om dit allemaal met ons te delen.

danielle

He Karin,
Ik heb echt super genoten van al die mooie foto's. Dat is het voordeel van het lang weg zijn, ik had echt ontzettend veel om te kijken. Je schrijft ook altijd zo leuk over je valkjes, ik vind het echt super leuk om alles te lezen. En wat een brokkenmaker is die Paco zeg, maar gelukkig is alles goed gekomen. Ook fijn te lezen dat alles zo goed gaat met je valkjes en dat je zo van ze geniet. Het zijn ook echt mooie valkjes.

Groeten van Danielle

Lisa

Heeeeeeeeee die Karin,

Wat een leuke foto's zeg.

Deze vond ik erg lief

:-* :-* :-* :-*

Nouww maak me niet steeds wakker :o ik wil dromen over Vicky ;D

Ze dromen over elkaar ;D :P

Liefs Lisa

Sharon

Hoi Karin

leuke foto's hoor meid! Echt prachtig weer! Ik heb er dan ook echt onwijs van genoten. Wat een heerlijke valkjes zijn het toch.
Dank je wel meid!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kaatje

Hallo Jeanine,

Heel graag gedaan hoor, die foto van ( mijn schoonmoeder ) oma is inderdaad erg leuk geworden. Paco is helemaal verzot op haar en haar sieraden en haar bril en mijn schoonmoeder vindt het allemaal geweldig  ;D

Hoi Danielle,

Tijdens mijn afwezigheid ben ik inderdaad lekker door gegaan met foto's maken en dan heb ik ook een klein voordeel gehad dat ik ze in die tussentijd op mijn gemak heb kunnen verkleinen en alvast online heb kunnen zetten, dus alles heeft zijn voordelen gehad  ;)

Bedankt voor je complimentje, ... ik schrijf graag over de doerakjes en er valt altijd wel wat te beleven met ze, het zijn ontzettende deugnieten en ook zo ontzettend slim, en je hebt gelijk hoor ....

Ik geniet er elke dag dubbel en dwars van en ik kan uren naar ze kijken ! Ze zijn zo ontzettend lief en je krijgt zo ontzettend veel liefde van ze, dat ik elke ochtend bij het wakker worden denk, zo van .... heerlijk snel naar mijn schatjes toe en dan ben ik ook echt heel blij dat ik ze weer fijn zie  :D

Hoi Sharon,

Heel graag gedaan meid, deugnieten van valkjes zijn het  ;)

Hoi Lisa,

Dank je wel meid, Paco heeft nu ineens zijn oog op Vicky laten vallen en ze trekken nu heel veel samen op dus ik hoop dat ze over elkaar dromen, hihi !!

Paco kan ook ineens heel erg lief doen en hij doet zelfs zijn koppie af en toe naar beneden maar dan net op het moment dat Vicky dit helemaal niet ziet, hij weet eigenlijk nog niet zo goed hoe hij dit moet doen  :D

Ook zit Vicky dan met haar koppie naar beneden voor een kroeltje maar dit heeft hij nog nooit gedaan en ik heb het idee dat hij het of niet weet of niet kan .... maar hij lijkt het wel graag te willen doen. Ik denk dan echt wel eens, ach arme Paco, hij kent alleen het kroelen met ons, en wij kroelen hem natuurlijk  ::)

Hij moet dit echt nog door krijgen want ik vind het soms echt zo zielig, hij zit dan echt te kijken zo van en nu !? Maar ik heb er een goed gevoel over dat dit ineens een keer spontaan gebeurd en hij het dan door heeft  ;)

Xena is echt een dondersteen 1ste klas !! Die wil alleen maar gekroeld worden maar een ander kroelen kost haar teveel moeite en dan gaat ze zich liever zelf poetsen. Nienah moet Xena bijvoorbeeld altijd kroelen, Xena duwt gewoon haar hoofdje onder dat van Nienah, zo van ... hier kroelen !!!

Als Nienah dan een tijdje gekroeld heeft en het tijd vindt dat Xena haar nu eens moet gaan kroelen dan vertikt Xena dit dus mooi .... ze gaat haarzelf dan lekker op zitten te doffen en poetst haarzelf alsof het een lieve lust is !!

Nienah zie je dan echt kijken zo van, ... ja maar !!! Nienah probeert dan haar koppie onder die van Xena te duwen maar Xena ziet dit dan weer als aanleiding van, okee maar jij eerst en Nienah trapt er telkens weer bij Xena in !!!

Hihi ....soms dan zitten ze samen met hun koppie naar beneden te wachten op een kroel, van Nienah haar kant geheel terecht maar Xena is dus echt een dondersteen 1ste klas en ook echt super eigenwijs !!!

Het zijn gewoon heerlijke dotjes en ik ben werkelijk stapel op ze  ;D ;D

Groetjes Karin

Peggy

Hoi Karin,  ben ik ook weer even...liep ook weer heel wat achter  :-[

maare;wat maak jij toch iedere keer geweldigmooie foto's. Echt prachtig gewoon. De éne foto is nog mooier dan de andere  :D
Ben blij dat Paco weer volop aan het fluiten is en ik hoop natuurlijk dat hij ermee stopt om tegen muren aan te vliegen,  arme Paco.
Je ziet idd dat zijn koppie langzaamaan geler wordt  ;D
De foto waarbij ze allevier bij Rick zitten vind ik echt leuk om te zien;  idd lekker chillen  :D
Zo te zien heb ik trouwens dezelfde vogelkooi voor Joep ,  voor zover ik kon zien op de foto's. Hele leuke kooi hè ?

Nou Karin ,ik hoop dat het weer goed met je gaat en dat je weer vooruit kunt met je rug op dit moment.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Mico

Hoi Karin,

Wat een geweldige fotosessie heb je weer geplaatst ...ik vind die foto heel mooi waar ze allemaal tegelijk rek en strek oefeningen doen  ;D ik wilde hem erbij zetten maar zou dus echt niet weten hoe dat moet  :-[
Jullie hebben echt mooie valkjes en schitterend om te zien wat jullie allemaal hebben voor je lieverds in 1 woord geweldig

Groetjes,
Miranda en corine

Mara

Hoi Karin

Nog gauw voordat ik film ga kijken, even bij jou langs. Prachtige foto's en fijn om weer van je te lezen!

Mara

Anja

Geweldig

Waren dat alle foto's alweer ;D ;D ;D ;D
Hihihihiihi effe grollen hè.

Ik heb genoten van alle prachtige foto's hoor. Heb ze lekker wel 3 keer bekeken zo mooi vond ik ze.

En dat kroelen........................dat zie ik hier ook. Gaan ze alebei met de koppies naar beneden en dan elkaar aankijken van.................nou joh schiet eens op, komt er nog wat van ;D ;D ;D

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Karin,

Je schrijft zo levendig over je valkjes.
Dan kan je in gedachten het hele tafereel al voor je zien.
Echt super.
Xena dus de dondersteen ;D
Arme Nienah die niet door haar zusje wordt gekroeld.
Maar ik ben ervan overtuigd dat jij dat wel weer goedmaakt ;)
Heb genoten van je verhaal.
Je hebt echt prachtige valkjes en kan me heel goed voorstellen dat je stapelgek op ze bent.

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik had alweer wat foto's en verhaaltjes in te halen he ! Wat een moppies heb je ! De foto's zijn stuk voor stuk
echt supermooi en wat zijn het ook hele mooie valkjes !
Niet moeilijk dat Nienah droomt van haar Paco he ! En ja Xena en dan ook een dondersteentje maar ik kan me voorstellen dat je gek bent op je valkjes ! De foto met oma is
ook heel leuk met de drie sloebers bij haar ....hoe lief !
Grtjs Ann

Gerda

Het is een grote schande, ik weet het! Ik heb al vier keer de foto's bekeken en er Ronald naar laten kijken, maar ik heb er nog geen letter reactie op gegeven!

Dus bij deze: mooie en lieve foto's!
Schattig om Paco en Vicky zo bij elkaar te zien! Echt schattig!

Blijf maar lekker doorgaan met foto's maken!
Liefs, Gerda

Yvette

En ze zijn ontzettend lief en schattig op de foto's
Ik heb net als de anderen ook erg veel genoten