16 juli 2025, 18:43:44

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

Randy

Citaat van: Yvonne op  2 september 2007, 23:32:36
Hoi hoi

Een korte update zegt tie dan.  :o  ;D
We zijn weer helemaal op de hoogte en gelukkig gaat alles zo weer z'n gangetje.
Tis nu alleen nog wachten op mooie foto's.  ;) ;D

Groetjes Yvon

hee yvon ;D

whahah ja in het echt ben ik ook zo erg dan klets ik ook vet veel ::) :P
jaa alles gaat zijn gangetje en ik zet strax nog even een update neer hieronder ;D
foto''s komen wel, maar OF het is slecht weer OF ik moet werken enz. je moet er best wel tijd voor uittrekken ;D

Citaat van: *Esther* op  2 september 2007, 23:45:54
Heej Randy,

Ze zeggen dat vrouwen altijd teuten...

Wat voor opleiding ga je doen?
Inderdaad druk joh, ik ben net 2 maanden geleden minder gaan werken, heerlijk!

Succes!

gr Esther

Hee esther ;D

whaha ja ik ben ook klein beetje vrouw, whahaha neuh valt best mee ;) ;D
Ik ga de kappersopleiding doen,ik werk nu 4 dagen in de week bij een kapsalon en zit dan 1 dag per week op sgool 8)

UPDATE!!!

jong 1 van lilo en nani, die tot barney is omgedoopt die is gisteravond opgehaalt door een vriendin van me!!
daar gaat hij samen wonen met een papagaai,, ;D

jong 2 het wildkleurtje staat nog steeds te koop, en de lutino houd ik dus zelf zij gaat LIMA heeten 8) eerst had ik tequila in me hoofd maar dat vind ik zoon lange naam geheh ;D :P

VRAAG: ik heb nog een vraagje?? :-[
als valkjes jonkies hebben en steeds moeten voeren, is het dan normaal als de ouders iets dunner worden en beetje anders in de veren gaan zitten??? ???

alvast bedankt, groetjes randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

Hoi Randy,

Het vraagt veel van valkjes om een nest groot te brengen.
Ook kan het wezen dat ze net beginnen te ruien, zoals ik had met Twingirl. Maar ze zit er nu weer piekfijn bij.

Wat doe je voor extra's nu ze jongen hebben?
(Misschien wat extra lekkere dingen voor ze neer leggen en vitamines door het water?)

gr Esther

Randy

Citaat van: *Esther* op  5 september 2007, 16:12:12
Hoi Randy,

Het vraagt veel van valkjes om een nest groot te brengen.
Ook kan het wezen dat ze net beginnen te ruien, zoals ik had met Twingirl. Maar ze zit er nu weer piekfijn bij.

Wat doe je voor extra's nu ze jongen hebben?
(Misschien wat extra lekkere dingen voor ze neer leggen en vitamines door het water?)

gr Esther

hee esther

ja ik heb nog amper ervaring met kweken,dit was dus me eerste seizoen.
ik heb affentoe wat lekkers neergelegt zoals appels en sla en vitaminen door het water niet omdat ik niet wist dat dat bestond.,
ik heb dat wel pas besteld maar die moete nog binnenkomen dus.
volgens jaar ga ik het dus anders doen, ik ga dan kweekkooien gebruiken en vitamines zodat ze meer rust enzo hebben.

groetjes randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

9 september 2007, 18:20:52 #243 Last Edit: 9 september 2007, 18:30:20 by Randy
Nu zit ik echt als een zombie achter de pc om fotos te plaatsen,ik ben echt brak en ziek :'(
krijg je als je vrijdag EN zaterdag moet werken, vrijdagavond met vriendinnen naar kermis in volendam gaat en daarna nogal los gaat :-[ ;D
dus ik heb maar 2 uurtjes geslapen die ochtend, en ik voelde me al niet lekker die vrijdag middag en dan toch gewoon gaan hea, whaha :P 8)

maargoedt na 15 uur slapen dan tog maar iets doen ;)
Duzzz
hier de beloofde foto''s, van toen ik aan het verven was enz. helaas zijn er veel mislukt ???, maar ik heb een paar weten te redden en die plaats ik dan nu maar even ;D

Vooor de verfbeurt :P

En Na ;D

:P

De Valkjes die 3 dagen binnen moesten blijven omdat alles nat was :-\

Jessica vandaag in de nieuwe speelring ;D

Malibu en Gucci 8)

Jong Wildkleurtje wat nog steeds te koop staat...... ::)

Suprise, jong van dit jaar van gucci en gizmo wat ik zelf houd ;D

Malibu en jong wildkleurtje met kale kop :(

Hier had ik verf over, en toen heb ik poging gedaan tot planten/struiken ofsoiets te schilderen  ;D :-[

50% van de valkjes wilde maar op de ''Groeps''Foto whaha :P

Morgen Deel 2 Van De Foto's 8)!!!!

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

Dat is het wachten dubbel en dik waard geweest.
Erg mooi is het geworden.
Knap werk hoor mijn complimenten.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Randy

Het ziet er goed uit hoor! Hier zijn we nu ook volop bezig. Wat een werk zeg...

Mara

ManjaV

Hoi Randy,

Wat een prachtige foto's zeg, het schilderwerk is echt schitterend geworden. En je wildkleurtje is nog steeds te koop zie ik...het is wel een lieverd om te zien vind ik.  :-* Hou je hem zelf als zich geen koper meldt? En weet je al of het een mannetje of een popje wordt?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Randy

Citaat van: Anja op  9 september 2007, 18:22:28
Hoi Randy,

Dat is het wachten dubbel en dik waard geweest.
Erg mooi is het geworden.
Knap werk hoor mijn complimenten.

Groetjes Anja

heee anja

van veraf ziet het er opzich wel goed uit whaha ::)
niet overdrijven hea ::) maar evengoed hartstikke bedankt ghehe :-[

Citaat van: Mara op  9 september 2007, 18:58:48
Hoi Randy

Het ziet er goed uit hoor! Hier zijn we nu ook volop bezig. Wat een werk zeg...

Mara

hee mara 8)

thanx ;D, ik heb me best wel gedaan en ja er zijn wel hier en daar wat schilderfoutjes maja is toch maar voor mezelf :P
ik had alles goed nagekeken of het niet meer nat was toen ik ze naar buiten deed en de volgende ochtend had jessica een groene snavel, hoe ze dat nou voor elkaar kreeg ???
want de rest had nix en alles was d8 ik droog :P

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

Citaat van: ManjaV op  9 september 2007, 19:12:43
Hoi Randy,

Wat een prachtige foto's zeg, het schilderwerk is echt schitterend geworden. En je wildkleurtje is nog steeds te koop zie ik...het is wel een lieverd om te zien vind ik.  :-* Hou je hem zelf als zich geen koper meldt? En weet je al of het een mannetje of een popje wordt?

Groetjes,
Manja

heee manja 8)

thanx ;D, van dichtbij is het niet heel erg schitterend maargoedt dit is wel een donkerdere kleur groen veel mooier als die gare kleur hiervoor whaha :P

het wildkleurtje staat inderdaad nog steeds te koop, heb nu nieuwe foto's dus morgen maar weer advertentie zetten ::)
en als niemand hem wilt dan zal ik hem bij herplaatsing zetten en als het nog niet lukt blijft hij denk ik wel hier :)
en ik denk dat het een mannetje is daar was meer kans van met de berekeningen :P, maar dat zullen we merken zodra die ouder word ;)

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Woouwwwww,wat is je voliere mooi geworden !!  :o  ;D
Daar zal zeker wat uurtjes werk inzitten.
Je valkjes hebben het toch maar goed met zoveel ruimte.  :D

En druk druk druk !!
Het valt allemaal niet mee als je ouder wordt he ??  ;) :P  ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Rianne

Hoi Randy,

ziet er netjes uit allemaal! :D Je valkjes zullen wel blij zijn dat ze weer naar buiten mogen. :)

Ik zag dat je je wildkleurtje bij Herplaatsing wilt zetten, helaas is dat niet toegestaan. Het gaat echt om valkparkieten die wegens omstandigheden (bijv allergie) naar een nieuw baasje moeten. :)
Wat je ook kunt doen is een advertentie uitprinten en bij de dierenwinkel ophangen en in de supermarkt. :)

Ivy

Hoi Randy.
Je voliere ziet er netjes uit. Nu is jouw 'sluis' ook heel goed te zien, dat heb je toch wel zeer goed gedaan...
En leuke foto van Jessica in de speelring :D. Misschien heeft ze aan de verf gewoon zitten knabbelen en daarom is haar snaveltje groen?
Wie zegt dat valkjes niet groen kunnen zijn haha...
En ja wildkleurtjes heb ik ook nog die nog niet verkocht zijn, zelfs een cinnamonetje... ach, als je nu nog ruimte voor hem heb, misschien zoekt iemand volgend jaar een broedrijp mannetje en dat is hij dan al bijna ;D.

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Randy

Citaat van: Yvonne op  9 september 2007, 23:19:36
Hoi hoi

Woouwwwww,wat is je voliere mooi geworden !!  :o  ;D
Daar zal zeker wat uurtjes werk inzitten.
Je valkjes hebben het toch maar goed met zoveel ruimte.  :D

En druk druk druk !!
Het valt allemaal niet mee als je ouder wordt he ??  ;) :P  ;D

Groetjes Yvon

heeee yvon ;D

nou niet overdrijven hea :-[ :P maar wel bedankt ;D ;)
ja ze hebben best wel veel ruimte maar dat is ook lekker voor ze kunnen ze lekker vliegen 8)

neuh inderdaad het valt niet mee als je ouder word., ik doe dus sindskort de kappersopleiding ;D en zit dus 1 dag in de week op school en werk 4 dagen,dus uit me werk alle dieren voeren en dan bank zitten omdat ik moet ben ::), dus zie me dieren wat minder dat is wel jammer :(, maargoedt ze krijgen natuurlijk wel elke dag te eten :P

Citaat van: Rianne op 10 september 2007, 11:00:35
Hoi Randy,

ziet er netjes uit allemaal! :D Je valkjes zullen wel blij zijn dat ze weer naar buiten mogen. :)

Ik zag dat je je wildkleurtje bij Herplaatsing wilt zetten, helaas is dat niet toegestaan. Het gaat echt om valkparkieten die wegens omstandigheden (bijv allergie) naar een nieuw baasje moeten. :)
Wat je ook kunt doen is een advertentie uitprinten en bij de dierenwinkel ophangen en in de supermarkt. :)

Hee Rianne 8)

Thanx :P, ze waren inderdaad door het dolle heen ze bleven echt een tijdjes rondjes vliegen ;D

en ik wilde hem niet bij herplaatsing zetten hoor, ik wilde hem ij de te koop afdeling hier plaatsen waar de advertenties gewoon al staan ;D ;)

en heb al advertenties gezet in dorpsblad en bij de supermarkt, maar dat was een mand terug doe binnenkort wel weer een poging :P

Citaat van: Ivy op 11 september 2007, 19:38:26
Hoi Randy.
Je voliere ziet er netjes uit. Nu is jouw 'sluis' ook heel goed te zien, dat heb je toch wel zeer goed gedaan...
En leuke foto van Jessica in de speelring :D. Misschien heeft ze aan de verf gewoon zitten knabbelen en daarom is haar snaveltje groen?
Wie zegt dat valkjes niet groen kunnen zijn haha...
En ja wildkleurtjes heb ik ook nog die nog niet verkocht zijn, zelfs een cinnamonetje... ach, als je nu nog ruimte voor hem heb, misschien zoekt iemand volgend jaar een broedrijp mannetje en dat is hij dan al bijna ;D.

Groetjes, Ivana

Haaai ivy ;D

kwam je ook weer eens langs? whahaha :P ik miste je al ;)

maar inderdaad me sluis zit er gelukkig aan anders was ik al 4 vogels kwijt geweest :-[ :P
ja ik denk ook dat ze aan de verf heb zitten knagen, ik hoop niet dat ze iets binnen had gekregen, dat zal wel niet want ze is gewoon heel gezond nu :P

ik heb nu nog zat ruimte hoor voor me wildkleurtje,, het heeft opzich niet super veel haast... van de 5 jongen in totaal heb ik er 2 verkocht, 2 houd ik er zelf dus heb er nog maar 1 die weg mag 8)

GREEEETS RANDY ;D
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

11 september 2007, 22:13:39 #253 Last Edit: 11 september 2007, 22:22:58 by Randy
DEEL 2 van de fotos 8)!!!

ik vond dat mijn 2 stellen die jonkies hadden er wat slechter uit gingen zien, ze waren ook dunner geworden :(.
dus heb nu vitamines door het water en ga ze strax ontwormingskuur erachteraan geven 8)
ik merk nu al dat ze goed op die vitamines reageren ;D

en de kleine baby lutino LIMA is zelfstandig, dus k hoef geen papa meer te spelen ;D
morgen zal ik haar en baco naar buiten doen in de voliere (op verzoek van me ma en zusj, die s'ochtends niet blij zijn dat ze binnen zitten :-[ ) whahaha :P

nou ENJOY de fotos 8)!!!! ;D

Mijn Trotsie ;D ALLER eerste zelfgekweekte jong SURPRISE :-*
met op achtergrond ashley ;D

Surprise & Jessica 8)

wildkleur jong 1 is ook zo ONPER'vogelijk'SOONLIJK, dus we dopen hem om tot gabber, vanwege die kale kop ;D

Malibu 8)

Surprise,Gabber & Malibu ;D

BitchFight  ::)

Lilo & Nani :-*

Lima in haar babyverenpakje ::), ach ze word wel mooi :P

Baco ;D,vriendje van lima :P

En de baby vond het belletje leuker als mij :-X

Nou dit waren voorlopig de fotos weer ;D
hoop dat jullie ze leuk vonden :P

Groetjes Randy 8) :P
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Anja

Hoi Randy,

ik vond je foto's errug leuk. Ik vind Suprise en Lima helemaal het einde.
De andere mogen er ook zijn hoor maar die 2 zijn mijn favoriet.

groetjes Anja