8 mei 2025, 21:07:17

OUD DAGBOEK >_<

Gestart door Randy, 17 juni 2007, 02:18:46

« vorige - volgende »

Randy

Citaat van: Anja op 11 september 2007, 22:23:37
Hoi Randy,

ik vond je foto's errug leuk. Ik vind Suprise en Lima helemaal het einde.
De andere mogen er ook zijn hoor maar die 2 zijn mijn favoriet.

groetjes Anja

Hee anja 8)

thanx ;D, ik zelf vind surprise en lima ook heel leuk zeker omdat surprise aller eerste zxelf gekweekte vogel is en lima met de hand heb opgevoed dan krijg je tog een goede band ermee ;D

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mariska

Hoi Randy,

Ik heb weer genoten hoor van de foto's :D ;)
Malibi is nog steeds zo mooi geel van voren.
Hij is de enige van de 2 nesten die dat heeft.

Zijn Baco en Lima al buiten of ben je nu aan het werk?

Vitamientjes kunnen inderdaad wonderen doen.
Je mag dat gerust een tijdje geven hoor.
Vooral met stress, kweken, ziekte of antibiotica is dat wel goed ;)
Zoet je het water met vitamines wel aan.
Bij mij drinken ze anders niet.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & SueƱo (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Randy

Hee maris ;D

mooizo dat je genoten heb ;)
jaaah inderdaad hij blijft zo mooi geel, vind ik ook hipp 8)

baco en lima zijn nu sinds 2 uurtjes buiten, baco vloog weer meteen naar malibu ::)
en lima kan nog niet heel goed vliegen omat ze in binnenvoliere altijd aan het gaas klom in plaats van te klimmen, dus nu ze dat in het nachthok niet kan zal ze denk ik wel gaan vliegen,, ik houd haar sowieso in de gaten of ze dus niet op de grond blijft zitten ensoow :P

ik dacht dus ook al dat ze minder dronken, k wist niet dat je het moest aanzoeten :-[, met wat doe ik dat suiker???

alvast bedankt, :-* Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi Randy.
Water kan je aanzoeten met druivensuiker.

Het lijkt wel of Surprise in trek is bij de twee gele dames :D Ik ben zo benieuwd wat voor koppeltjes vormen Jessica en Ashley volgende jaar...

Groetjes, Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Anke

Hoi Randy,
Ben ik er een dagje niet en ik mis meteen twee fotosessies.
Ik heb er van genoten hoor ;D
Je voliere is erg mooi geworden. Ha ha wat leuk die geschilderde bomen en struiken ;D Vinden de valkjes je bos mooi?
Succes met je opleiding en al het andere dat je aan het doen bent!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Randy

Citaat van: Ivy op 12 september 2007, 20:22:52
Hoi Randy.
Water kan je aanzoeten met druivensuiker.

Het lijkt wel of Surprise in trek is bij de twee gele dames :D Ik ben zo benieuwd wat voor koppeltjes vormen Jessica en Ashley volgende jaar...

Groetjes, Ivana

heee ivy 8)

okeej dan , dan ga ik maar druivensuiker halen bedankt ;)
moet er veel suiker dan in of niet???
jaaah SURPRISE heet zo omdat ik denk dat het een popje is, maar volgens berekeningen is het een man, dus het is een verassing wat het is ;D
ik wacht ook met spanning af, als het goed is heb ik strax die lutino dames en malibu,baco en surprise zijn dan de 3 mannen :P

:-*Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Randy

Citaat van: Anke (til) op 12 september 2007, 21:33:07
Hoi Randy,
Ben ik er een dagje niet en ik mis meteen twee fotosessies.
Ik heb er van genoten hoor ;D
Je voliere is erg mooi geworden. Ha ha wat leuk die geschilderde bomen en struiken ;D Vinden de valkjes je bos mooi?
Succes met je opleiding en al het andere dat je aan het doen bent!!
Groetjes Anke

heee ;)

jaaah inderdaad zo plaats ik weken geen fotos en  nu twee dagen achter elkaar ;D
ik lijk soms net een vrouw die zijn ook onvoorspelbaar whahha ;)
ja het was poging tot bosjes en een boom maargoedt lijkt nu net uit de kluiten gewassen onkruid whaha, maargoedt ik weet niet of ze het leuk vinden, volgens mij merken ze het niet ;D

Thanx,, ik werk 4 dagen in de week dus bij een kapsalon en 1 dag in de week naar school dus naja best wel druk druk druk ::) :-[
k ben liever lui dan moe whahhaa ;)

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

ManjaV

Hey Randy,

Leuke foto's heb je weer geplaatst, je hebt echt een leuk stelletje zo bijelkaar. Dus het wildkleurtje heet voorlopig Gabber? :D Ik vind wildkleurtjes altijd erg mooi om te zien, het zijn echt mijn favorietjes.
Ik kan me voorstellen dat je echt trots bent op je eerstgekweekte jong Surprise. Hij is dan ook heel mooi om te zien. Ik ben ook zo trots op mijn allereerst gekweekte jong Perly. Het is heel speciaal.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Randy

Citaat van: ManjaV op 13 september 2007, 15:44:04
Hey Randy,

Leuke foto's heb je weer geplaatst, je hebt echt een leuk stelletje zo bijelkaar. Dus het wildkleurtje heet voorlopig Gabber? :D Ik vind wildkleurtjes altijd erg mooi om te zien, het zijn echt mijn favorietjes.
Ik kan me voorstellen dat je echt trots bent op je eerstgekweekte jong Surprise. Hij is dan ook heel mooi om te zien. Ik ben ook zo trots op mijn allereerst gekweekte jong Perly. Het is heel speciaal.

Groetjes,
Manja

hee mara
thanx ;D

hee manja ;D

thanx voor je reactie 8)
en sorry dat ik nu pas reageer ik heb echt nog zo weinig tijd voor dingen :(
jaah voorlopig noem ik hem even gabber,,en ik vind wildkleurtjes ook erg leuk alleen de bontjes zijn mijn favoriet ;D

Groetjes Randy 8)
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Esther*

Randy

23 september 2007, 23:28:04 #266 Last Edit: 23 september 2007, 23:40:01 by Randy
hallo mensen ;D

na mijn oooh zoo HYSTERISCHE ;D week kan ik even tijd maken om hier weer iets neer te tikken :P

nu doe ik net alsof ik NOOIT tijd heb, is ook niet waar alleen ik ben het niet echt gewend om fulltime te werken dus ja ik ben vaak moe :P wat een watje ben ik hea, whahhaha ;D
nee maar dan heb ik er ook gewoon geen zin in ::)

maar nu voordat ik weer me nest induik tog maar even een UPDATE:

allles gaat hier zijn gangetje, de valkjes vermaken zich prima en ik vind het wel jammer dat ik nu vaak weg ben want ik zie ze gewoon veel minder en kan ze dus ook minder aandacht geven :(............maarja het troost me ook wel weer dat ik weet dat ze met een groep zitten dus ze kunnen zich niet alleen voelen ;D.. alleen ik voel me dan affentoe wel schuldig dat ik even snel moet voeren ensoow ik heb liever de tijd voor ze maja wat moet dat MOET zeggen we dan maar ::)

de vrijgezellen dames en heren leren elkaar allemaal kennen, en als ik net denk dat 2 erg naar elkaar toe trekken en misschien wel een koppel zouden kunnen gaan vormen dan zie ik ze weer met een ander kroelen dus echt geen lijn op te trekken :P

verder gaat het met lima ook goed.. alleen ze zit dus aldoor in het binnenhok op de grond ??? ze kan niet echt vliegen, of naja eigenlijk helemaal niet.........
dus ik heb haar daar neergezet omdat het buiten tog wat kouder is, en als ik heb gevoerd zet ik haar bij voederplank dan eet en drinkt ze goed, op de grond staat sowieso ook nog wel wat voer want savonds valt ze gewoon echt letterlijk van der stokkie en dan zit ze tot de volgende voeder beurt te wachten dat ik haar weer neerzet, echt HEEL VREEMD,
WEET IEMAND HOE DAT KAN??, IEMAND TIPS?

want nu zet ik haar gewoon affentoe daar neer, en sochtnds als het lekker weer is zet ik haar buiten om te oefenen en spieren te kweken, maar ze blijft maar over het gaas lopen en haar vleugels gebruikt ze gewoon niet....
heel raar maar jammer genoeg waar :-X

ik plaats ook even 3 foto's van lima, vandaag genomen met me mobiel, ze ziet er niet SUPER uit, maar ze heeft denk ik gewoon een achterstand :-\

Foto''s zijn gemaakt in de tuin, ik haar haar op een boompje gezet buiten de voliere, dat kan makkelijk want ze is tam en kan tog niet weg vliegen ;D

wat moet die gek nou met ze mobieltje ::)

tot over een week weer, whahah nee ik ga weer snel proberen te reageren ;)

Wanna see my Diary??
CLICK HERE

*Yvon

Hoi hoi

Nou ik begrijp je wel hoor.  ;)
Na hele dagen werken zou ik ook geen zin meer hebben om voor die pc tegaan zitten.  :)
Dan zou ik ook lekker lui op de bank ligge.
Ik lui ?? Nee hoor !!  :-[  :P
Lima staat trouwens mooi op de foto.
Maar toch een beetje link om haar zo mee naar buiten te nemen,lijkt me.
Stel je voor dat ze wel ineens gaat vliegen.  :o
Wel heel raar dat ze dat tot nu toe niet gedaan heeft.
Wat je ook kan proberen om haar vleugels te testen is :
Zet haar op je platte hand en dan je hand een beetje snel naar benenden doen.
Dan krijgt zij(als het goed is) het idee dat ze gaat vallen en zal ze haar vleugels wijd gaan doen.
Als ze dat doet,zit er in iedergeval wel beweging in.
Ik zou het ook niet weten waarom ze nog niet vliegt.  ::)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Randy

heee yvon 8)

je bent het inmiddels wel gewend dat ik laat antwoord :P
maar inderdaad,na me werk heb ik echt ff chil tijd nodig ;D

ja lima staat er wel leuk op ja, en ik weet zeker dat ze niet kan vliegen dus dan durf ik het wel..... ze zal niet zomaar heel goed kunnen vliegen.
maar er zit wel beweging in en ze fladdert ook, maar knalt gewoon weer op de grond :-\
ik doe dat al best vaak dat ik me hand dan snel naar beneden doe, ze fladdert dan echt maargoedt ze lijkt wel niet te WILLEN vliegen..... echt raar, maargoedt vandaag maar een trappetje gemaakt in het nachthok naar 1 van de stokken die vlakbij voederplank staat, hopelijk gaat ze nu zelf doen.
want nu moet ik haar elke dag bij voer neer zetten ::)

Groetjes Randy
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Ivy

Hoi Randy.
Hoe gaat het met je farm?
Zijn de dames nu eindelijk al uit over door welke heer ze hun hart willen laten veroveren?
Hoe gaat het met Lima? Ze ziet er op die foto inderdaad niet geweldig uit maar ja, het trekt vast bij.
Kan ze nu al een beetje vliegen?
Groetjes! Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie