28 juli 2025, 11:11:17

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Rianne

Hahahaha dat zal wel een maf gezicht geweest zijn! ;D Ik heb alleen even niet opgelet, is het eitje bevrucht denk je?

Irene

hoi rianne,
nee de eitjes van gijs zullen niet bevrucht zijn, want punkje ziet gijs helaas niet staan wat dat betreft, welk jammer, want er komen dan super lieve valkjes uit, omdat gijs en punkje allebei erg lief zijn. Punkie heeft alleen oog voor zijn zus, maar dat lijkt me een minder idee als die samen een nestje gaan beginnen.  :-\
maar voorlopig is dat ook nog niet het geval, want hij beklimt zijn zus graag, weet alleen niet altijd te 'richten' ;D en pebbles heeft nog nooit een ei gelegd.
maar datmaakt allemaal niet uit hoor ;D

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Petra en Cheeky

Las ik iets over foto's, Irene?  ;) ;D

Ik wil dat eierenleggendelieveschatje wel eens live zien hoor!

Groetjes,
Petra

Irene

::) ja je las het goed over foto's petra.... ::) ::) ::)
eh, die komen er echt aan, heus ::) echt :-[ ;D

je bent van harte welkom hoor als je het geduld niet op kunt brengen. whahaha een bezoekje is bijna sneller dan  het wachten op mijn foto's ;D

eitje nr 2 is er sinds gistermiddag. weer de hele show van pebs wegjagen, etc. en aan het einde kreeg het nieuwe ei natuurlijk de welkomslik :-X ::) ;D van punk. je zal maar een ei zijn, dan voel je jetoch erg welkom of niet dan? ;D
groetjes, irene

Irene

inmiddels is eitje 5 er. eitje 4 is stuk gegaan, want die heeft gijs niet op de grond gelegd, maar vanaf de bovenste zitstok; echt handig ;D.
ik ben druk bezig met foto's maken, maar ze werken niet echt mee ;D ::). ik heb er inmiddels wel een stuk of 30 gemaakt en allemaal niet echt charming ::) ;D. ligt waarschijnlijk ook zeer zeker aan mijn foto-maak-kunsten, maar ik blijf volhouden hoor.
groetjes, irene

Rianne

That's the spirit!

Maar inderdaad niet echt handig van Gijs om dat vanaf de stok te laten vallen! Zal niet zo'n prettig gezicht zijn geweest lijkt me. :-\

Irene

hoi rianne,
de zooi die je krijgt van een stuk eitje, lag redelijk bij elkaar. het struif zat lekker aan de beukensnipers, dus op zich was dat er redelijk makkelijk uit te scheppen. maar ik denk dat ze daarom maar door is gaan leggen, want meestal stopt ze wel met eitje 3 a 4.
ik heb niet kunnen zien of punkje aan het stukke ei heeft gelikt, aangezien dit 's nachts is gebeurd. maar ik denk het niet; issie te lui vooor; helemaal naar beneden klimmen voor een stuk ei ;D :-X ::) ;D
groetjes, irene

Rianne

Ze kunnen ook aan de schaal gaan knabbelen voor de kalk he?

Irene

Hoi rianne,

dat weet ik idd, van het kalk, maar ik heb niet het idee dat punkie het daarom doet; als gijs een ei heeft gelgd, staat ze op en loopt ze weg. punkie komt dan meteen, likt echt 2 of 3 keer aan het ei en laat het vervolgens met rust. het maakt het niet stuk, niets. maar waarom? ???
groetjes, irene

Petra en Cheeky

Ha Irene! Jammer dat je niet mee kunt naar Avifauna! Toch niet omdat je bang bent dat we om foto's gaan zeuren, he?!  ;) ;D

Hoe staat het verder met de voorbereidingen voor je nieuwe huisje?

Ik kan me zo voorstellen wat voor'n troep die stukgevallen eitjes maken.... bah... kun je er beter een koekenpan onder houden of een gourmetpannetje!  ;)

Groetjes,
Peet

Irene

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 29 oktober 2005, 14:44:01
Ha Irene! Jammer dat je niet mee kunt naar Avifauna! Toch niet omdat je bang bent dat we om foto's gaan zeuren, he?!  ;) ;D

::) eh nou......... ::) ;D ;D nee hoor ben ik niet bang voor!!! maar vind het wel erg jammer, dus ik hoop wel op uitgebreid verslag ;D

Hoe staat het verder met de voorbereidingen voor je nieuwe huisje?

de voorbereidingen staan een beetje stil; de bouw zou 1 nov a.s starten maar er zijn nog niet genoeg huizen verkocht. de verwachting is wel dat ze voor het einde van het jaar gaan starten ::) eerst zien, dan geloven ::) ;D e verkoop van ons eigen huis zijn we wel al druk mee doende, want waarschijnlijk kan freds broertje ons huidige huis overkopen. lijkt me wel leuk, kan ik nog eens ff gluren en terugkomen in dit huis, want we wonen hier verder prima.

Ik kan me zo voorstellen wat voor'n troep die stukgevallen eitjes maken.... bah... kun je er beter een koekenpan onder houden of een gourmetpannetje!  ;)
Citaat

whahahahha ja, lekker ontbijtje ;D :P gelukkig voor gijs dat wij maar met zn 2tjes zijnen dat ze niet een groot gezin hoeft te onderhouden ;D ;D

groetjes, irene

Rianne

Dat is zeker raar gedrag ??? Maar valkjes zijn ook rare beesten ;D

Irene

Citaat van: Rianne op 30 oktober 2005, 12:51:29
Dat is zeker raar gedrag ??? Maar valkjes zijn ook rare beesten ;D

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D sluit ik me helemaal bij aan ;D ;D ;D ;D ;D, maar wel erg lief!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Irene

ok, nou vandaag moet het gaan gebeuren; ik ga ze de hele dag achtervolgen om mooie foto'ste maken; moet toch iets van lukken of niet dan?
;D ;D ;D ;D
groetjes, irene

Gerda

Citaat van: Irene op  7 november 2005, 11:55:39
ok, nou vandaag moet het gaan gebeuren; ik ga ze de hele dag achtervolgen om mooie foto'ste maken; moet toch iets van lukken of niet dan?
;D ;D ;D ;D
groetjes, irene

We wachten in spanning!!!!!! :D :D :D

Groetjes Gerda