16 juni 2024, 00:26:04

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

6 januari 2008, 08:41:46 #555 Last Edit: 6 januari 2008, 08:50:14 by Irene










Dag mn lieve meisje!!! Geen ge-prrrr meer, geen platpootjes en geen kuifje standje altijd wat aan de hand  :'( :'(

Dag mn lieve meisje.............dag mn lieve Pebs.......... :'( :'( Geef je een knufje aan Gijs? Want dat jullie nu weer saampjes zijn, daar twijfel ik niet aan! Dag liefje  :'( :'( :'(

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Caroline

Agossie, niet nog één.  :'(

Heel veel sterkte.

Rust zacht lieve Pebbles, veel plezier samen met Gijs.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Irene

Ach wat een vreselijk verhaal, ik heb tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte lieve meid. Ik snap ook dat je sectie hebt laten verrichten, ook met je zwangerschap.

En die arme Punkie, zo helemaal alleen. Zoals je zelf al zegt, alleen is ook maar alleen.

Heel veel sterkte lieverd.

Mara

Sanna

Lieve Irene,

Dat zijn inderdaad hele mooie foto's van jullie Pebbletje. De pijn zal er nog wel een tijdje blijven, daar kun je niks aan doen. Geef Punk maar wat lekker knuffels. Ik ben benieuwd wat jullie besluiten voor hem. Ik wens jullie in ieder geval voor de komende tijd eens een flinke portie geluk!

Liefs, Sanna

Yvette

Jeetje wat een verhaal en ik wens heel veel sterkte met enorme verlies van Pebbles en Gijs
En ook hele mooie foto's van Pebbles

♥Debby♥

Wat een verdrietige verhalen.. Pebbles zo kort na Gijs moeten verliezen..

Heel veel sterkte met het verlies... ook voor Punkie natuurlijk.


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Irene

hallo allemaal,
dank jullie voor de lieve woorden.

Punkje went maar moeizaam aan het alleen zijn; als we in de kamer beneden bij hem zijn, dan gaat het, maar als je uit het zicht bent.......... :-\ :'( :'(

als hij er uit is; zit hij gewoon bij je; de hele avond; net zolang tot je hem zelf weer verplaatst ( en dan komt hij het liefste direct weer terug ;) )
dus we hebben besloten om een maatje te zoeken voor hem.
En via Lique zijn we in contact gekomen met iemand die een nieuw plekje zocht voor hun popje van 2!
Er is al wat mail verkeer over en weer geweest en hopelijk hoeft Punk dus eerdaags niet meer alleen te zijn.

zodra ik wat meer weet etc, laat ik het weten

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Sanna

O Irene, wat een goed nieuws!! Ik hoop dat Punk haar ook lief vindt ;).

Liefs, Sanna

Karin

Heel veel sterkte  :-* Het is wel schikken zeg zo plotseling. Hopelijk gaat het snel klikken met het nieuwe valkje.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Irene

vind het wel heel spannend hoor. ben ook erg benieuwd wanneer ze komt en hoe punk op haar reageert en adersom natuurlijk ;)

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes