28 juli 2025, 00:08:21

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Irene

thanxs petra ;D wat leuk ook voor jullie! spannend he.
we komen een beetje in het midden van vathorst, randje van velden 1 en 2, achter de scholen.

ik moet nodig weer ff de tijd nemen voor mn dagboek, vooral met foto's :o ::). maar ben echt ff druk met van alles en nog wat, maar mn valkjes krijgen meer aandacht in het echie, dan het hier in mn dagboek lijkt hoor. ze komen niets te kort. ;D
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Petra op het werk

Daar twijfelt vast ook niemand aan, Irene, dat je valkjes niets tekort komen! Ik al in de laatste plaats ;) ;D
Als het een tijdje niet lukt om te schrijven qua tijd of om andere redenen, moet je je beslist niet schuldig voelen hoor, al missen we je natuurlijk wel!  ;D Maar da's alleen maar fijn, toch? ;)

Groetjes,
Petra

Irene

en daar ben ik weer.
tja, ik heb al zo lang niets meer geschreven, dan wacht je weer even met de draad oppakken totdat je weer echt wat te melden hebt...................... ;D ;D ::) ::) gijs heeft weer een ei!! ;D ;D tja, het is tenslotte half juli geweest toen ze de laatste had,  dus het werd wel weer eens tijd. ;Dook deze keer zit er natuurlijk niets in, want als punkje ook maar enige versierpogingen richting gijs maakt, dan zijn jullie de eerste die het weten. ze zit er wel alweer heel braaf op, de schat. Pebs mag natuurlijk weer niet de onderste helft ongeveer van de kooi gebruiken, dus het voer en drinken hangt zowel onder als boven in de kooi. ;D het is allemaal zo routinewerk hier ;D ;D
als ze maar niet weer door gaat slaan in het vele leggen en vooral het blijven leggen. Pebbles heeft daarintegen nog steeds haar eerste ei nog niet gelegd. Terwijl die wel dagelijks besprongen wordt door de punkman en nu ruim 1,5 jaar is. Gijs had haar eerste eitje toen ze een maand of 8 a 9 was. nou ja, komt vanzelf misschien?
groetjes, irene

Petra en Cheeky

Ha Irene,

't Is net een soap bij jullie met Gijs en haar eieren!  ;D Zou het hele verhaal weer opnieuw starten? Ben heel benieuwd...

Groetjes,
Petra

Irene

hoi petra,

whahah het lijkt er wel op, want gisteren is eitje 2 gekomen ;D. pebbles probeerde er daarstraks op te gaan zitten, maar is daar duidelijk nog niet handig in. gijs was druk aan het eten, dus vandaar dat ze kans even had, om benenden te komen ;D.
groetjes, irene

Petra en Cheeky

Ha Irene,

Ik zit net naar je handtekening te kijken, maar klopt het dat Punkie veel kleiner is dan Pebbles en Gijs? Of is dat gezichtsbedrog zo op de foto?

Hoe ver ben je nu met de verhuistoestanden?

Groetjes,
Petra

Irene

hoi petra,

hihihi wat een oplettend oog heb je, maar mijn handtekening is gemaakt van 3 losse foto,s; van ieder valkje 1 en de foto van punk is verder weg genomen dan de foto's van de dames, dus misschien  dat het nu lijkt alsof hij een klein ventje is. Maar dit is niet zo hoor. Om dit te "bewijzen" moet ik nu natuurlijk wel eens even foto's plaatsen ::) ;D ::)

DE verhuisplannen gaan erg langzaam, de bouw moet nog gaan starten. dus we hebben nog even de tijd. Overmorgen (woensdag) gaan we naar de aannemer toe om het een en ander te overleggen.

Gijs heeft inmiddels haar derde eitje gelegd, de lieverd. Zodra gijs haar ei heeft gelegd, gaat punk er aan likken ::) :o dar doet hij nu al een paar keer, gek beest.

groetjes, irene

Petra en Cheeky

Citaat van: Irene op 26 september 2005, 08:59:00
hoi petra,

hihihi wat een oplettend oog heb je, maar mijn handtekening is gemaakt van 3 losse foto,s; van ieder valkje 1 en de foto van punk is verder weg genomen dan de foto's van de dames, dus misschien  dat het nu lijkt alsof hij een klein ventje is. Maar dit is niet zo hoor. Om dit te "bewijzen" moet ik nu natuurlijk wel eens even foto's plaatsen ::) ;D ::)

Ja minstens....!!  ;) ;D
Nee hoor Irene, alleen als je er zelf aan toe bent! Maar het zou zeker erg leuk zijn!

Likt Punk de eitjes van Gijs? Waarom is dat, smaakt het goed of is dat pure liefde? Klinkt in ieder geval wel heel lief!

Groetjes,
Petra

Irene

een maand later...... ::) ;D, eitje nr 1 op komst? ik hoop het eigenlijk, want gijs is opeens zichzelf vanmiddag niet meer....
Zomaar opeens hel stilletjes en een beetje suffig. nu eet ze wel weer lekker, maar toch voordat mn 'moederhartje' ::) ;D erg he, tot rust is, zijn we weer een tijdje verder ;D.

ik dacht mn kinders eens te verwennen met een nieuw klein speeltje in het hok ;D, maar dat verliep wat anders...... :o ::). de man des koois (punkje) is er doodsbang voor!!!! ??? :o :o :o helemaal in paniek gister toen ik het in de kooi hing en niet een beetje, nee echt heel die kooi door stuiten, kuif strak vooruit, ogen op uitspringen en blazen :o. Zo ken ik hem heel niet joh; hij is nooit zo bang voor iets. meestal zijn het de dames die helemaal flippen, maar die keken er wel van op en kwamen er niet bij in de buurt, maar dat doen ze altijd met iets nieuws, maar zoals punkje... ???
ik denk ze even te verwennen, maar  dat viel dus even tegen. we hebben het nu uit de kooi gehaald en er vlak bij neergelegd.dat gaat, maar zodra ik het in mn handen heb, dan gaat punkje weer alle kanten op en blazen. echt sneu. hmmm, ben benieuwd of het ooit nog in de kooi komt. ;D
groetjes, irene

Joyce28

hahaha je kan leuk vertellen Irene.Idd slaat het ene speelgoedje aan en de ander niet,waaraan zou dat liggen he
Denk je ze te plezieren met een aardbei is het ook rennen geblazen ;D

Dat van die eieren herken ik ook,mijn luntio duldde de ander ook absoluut niet op de bodem,want dan was ze echt agressief.Tegenover mij viel het wel mee,maar oh ooh wat heeft die ander het zwaar gehad :D

Ik zal eens vaker neuzen hier,dus kom maar op met die foto's ;)

Petra en Cheeky

Agossie... denk je ze een plezier te doen, is er eentje bang voor! Ik herken het voorbeeld van de aarbei van Joyce... dat had ik precies hetzelfde bij Cheeky & Chara: bah, ENG... het is ROOD!!!  ;D ;D ;D

Ik ben inmiddels toch ook wel erg benieuwd geworden naar foto's.... please?  :P :P :P

Groetjes,
Petra

Rianne

Ze kijken hier maar naar 2 speeltjes om, van de 4. 2 simpele plastic speeltjes met een belletje.
Hopelijk went hij gauw aan het speeltje want anders heb je het voor niks gekocht.

valkchico

hallo irene,

voortaan eerst even de catalogis samen doorbladeren voordat je wat koopt ;).

Hoe is het met de eitjes nu?

gr Esther

Irene

;D lijkt me een goeie tip esther ;D ;D. hij moet er nogsteeds niets van hebben; gek beestje.

gijs heeft nog geen eitje gelegd, maar dat zal er vast eerdaags aan komen.

ik heb nu een weekje vrij, dus die foto's moesten er nu maar eens van komen, nietwaar? ::) ::) ;D
groetjes, irene

Irene

jaaaaaaaaah..... gijs dr eitje is er......... pffffffffff heeft pebs weer even rust ;D. gijs is echt het schoolvoorbeeld van het spreekwoord' je ei niet kwijt kunnen' ;D ;D arm schaapje; loopt de hele dag door de kooi te rennen, klimt omhoog en omlaag, weet niet wat ze wil en dan...voila... eitje! ;D en die vieze punk gaat er direct weer aan likken :-X ??? ::) wat heb ik toch een vreemde valkjes, maar wel erg lief ;D ;D
groetjes, irene