27 juli 2025, 20:48:25

Pebbles .....:( Punkie

Gestart door Irene, 14 september 2003, 18:45:51

« vorige - volgende »

Sanna

Wat lees ik nou Ireen?? Gaat er dan toch 'gezinsuitbreiding' komen?? ;D ;D ;D ;D
Wat leuk zeg!!! :D :D Ik ben echt heel erg benieuwd naar de foto's van de nieuwe 'baby'. Het fimpje van Lin is wel heel leuk ..... maar ik heb daarop alleen maar een witmasker gepareld valkje gezien ???. Ook een schatje hoor, daar niet van ;).
Het je al een naam?

Groetjes, Sanna

Petra op het werk

Wat leuk Irene, gezinsuitbreiding in Amersfoort!
(nog meer herrie over de schutting... ;) ;D )

Leuke verrassing, joh! Ben ook heel benieuwd naar jouw verhaal en uiteraard foto's  :D!

Groetjes,
Petra

♪ Marlies

:-[ :-[  Ik denk dat ik nu de verkeerde Irene aan een albino heb geholpen. :-\  " Mijn" Irene  komt uit Dordrecht.
Sorry voor het misverstand. ::)

Petra en Cheeky

Mutsje...!!!  ;D ;D ;D :D :D :D
Volgens mij zal deze Irene er gewoon hartelijk om lachen hoor, Marlies! Wat een leuk misverstand. Iedereen die zo enthousiast aan het feliciteren ging! Hahahaha! Humor!

Maar... Irene, dat neemt niet weg dat ik heel benieuwd ben hoe het met jou en jouw valkjes gaat!

Groetjes,
Petra

Lin

hihi verkeerde!

ps. zat er geen albino in dat blok op het filmpje?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

carco

hihi
Volgens mij zag ik Mandy op het filmpje met een geparelde witmasker??
Nog een foutje misschien??
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

♪ Marlies

Nou volgens mij zijn wij lekker bezig geweest ;D ;D Misschien moeten we toch maar eerder gaan slapen. Zaaien we niet zoveel verwarring. ::)

imv

HAHA!!!!!!!!! ;D ;D
Ik ben de goeie Irene, en ik ben reuze verliefd op de albino.
Jullie hebben inderdaad in het verkeerde dagboek geschreven.
Maar, als jullie mij willen feliciteren: dat kan! (ben ik volgende week  nog jarig ook)
Ik heb (nog) geen dagboek, maar de meeste van jullie kennen mij wel van de verhalen van Sjors, de valk met de geamputeerde vleugel.

Zaterdag ga ik naar Marlies, en daar heb ik reuzeveel zin in.
Doei,

Groetjes,
Irene
Dordrecht

Lin

Hey irene

Leuk dat we de goede hebben gevonden. Begin ook even een dagboek!

Heb nu wel het goede filmpje voor je van je valkje

http://media.putfile.com/jongenblok

(ja toch?)

Hey irene van wie dit dagboek is!!!

Hoe gaat ie met jou???

Groeten, Lin

Irene

zo daar ben ik weer eens.
wahahahahahha wat een verhalen in mijndagboek, terwijl het niet om mij gaat ;D ;D ;D ;D.
alhoewel het wel toevallig is, want we hebben het er in die zelfde periode gedacht over een lief witmaskermannetje bij Lique.Dat is niet doorgegaan, want Fred wilde het uiteindelijk toch niet. :'( :'( :'( :'( maar ik wel :'( :'(.

verder en ik nu niet zo heel veel aanweizg, omdat we onverwacht heel druk zijn met een nieuw huis!!!!!!! we gaan verhuizen naar een nieuwbouw huis volgend jaar herfst en daar komt me een hoop bij kijken.we worden vppr van alles en nog wat uitgenodigd om op gesprek te komen en moeten keuzes maken voor in een huis wat er nog helemaal niet is.

ben ook heel benieuwd hoe de valkjes daar straks op zullen reageren; een heel nieuw huis. zal voor hen eerst een hele lange loggerpartij lijken ;D.
we denken ook na over een nieuwe kooi voor hen, dus ook zij krijgen letterlijk een nieuw huisje misschien. We hebben een hele mooie gezien bij lique en peter,maar willen eerst nog even uitzoeken of ze er daadwerkelijk qua leefruimte op vooruit zullen gaan, anders heeft het weinig zin natuurlijk.

met de valkjes gaat alles prima; ze zitten na een lekkere rui periode weer alle 3 mooi in de veertjes, gijs is nogsteeds eivrij ;D en punk kletst als een oud wijf ;D ;D. kortom alles prima.

groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Rianne

He, die mannen toch altijd! 3 of 4 valkjes dat maakt toch niet uit? ;D
Verhuizen is altijd spannend. Van de week kwam ik tot de ontdekking dat we alweer 1 jaar in ons koophuis wonen. Wat gaat de tijd hard!

Sanna

Hahahaha die Irene, bijna een valkje rijker ;D

Wat leuk joh, een nieuw huis! We zitten wel allemaal in de huizen hoor, ik ga ook al verhuizen :D. Volgende week krijg ik de sleutel (de mijne bestaat dus al ;)). Waar in Amersfoort gaan jullie wonen?

Groetjes, Sanna

Irene

hoi sanna,
wij gaan naar een andere wijk in amersfoort; vathorst. we wonen nu in kattenbroek, als je dat iets zegt ;D.
groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Lin

Hey

Jammer dat je geen valkje erbij mag. Gewoon veel laten zien dat je altijd op deze site zit. En fotos uitprinten en als achtergrond op de pc laten staan. Dan ziet ie wel hoe graag je er een nog wil. Spannend een verhuizing. Mijn vriend en ik wachten ook al een geruime tijd op een huurwoning, zal eens tijd worden.

Groeten, Lin

Petra en Cheeky

Ha Irene!

Fijn om te lezen dat alles goed gaat! Dus jullie gaan ook het prachtige Kattenbroek verlaten? Wij gaan ook verhuizen, maar komend voorjaar april/mei wordt ons nieuwbouwappartement in Nieuwland opgeleverd (in de Vista's, bij de snelweg). Ik weet dus wat het is om spullen uit te zoeken (keuken, badkamer, vloer etc.) voor in een nog niet bestaand huis! Wel heel leuk, maar ook best heel spannend allemaal... we hebben in dit huis zelfs geen vaatwasser, dus dat komt straks allemaal voor het eerst! Leuk!

Waar komen jullie ongeveer te zitten in Vathorst?

Ik zou zelf ook nog even wachten met een volgend valkje! Voor de valkjes zelf hoeft de verhuizing niet zo'n probleem te zijn als ze een goed logeeradres hebben. Voor onze poes wordt het een groter probleem, want die is heel eenkennig... Alleen al het feit dat straks de makelaar met kijkers rondloopt als wij er niet bij zijn, lijkt me heel eng... straks gaat ze hartstikke blazen of boos doen (want ze is heel erg snel in paniek..).  :-\

Groetjes enne... houd ons op de hoogte he!?! Ik had je al een tijd niet meer gezien in je dagboek en had niet gezien dat je weer terug was (misschien net in mijn vakantie van 1,5 week geleden?)... Hoe dan ook, ik ben blij dat je er weer bent in je dagboek! ;D

Groetjes,
Petra