10 mei 2025, 08:19:54

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Emely

Citaat van: Mara op 20 januari 2008, 11:29:29
Hoi Emely

Wat leuk dat je een donsje bij Dorothé hebt gereserveerd. Heb je de voorkeur voor een bepaalde mutatie? Heb namelijk niet alles gelezen.  :-[

Mara

Hoi Mara, voor een bepaalde mutatie niet zo erg... en voor het geslacht eigelijk ook niet zo erg... maar dat laatste komt omdat ik niet weet waar ik goed aan zal doen... dus dat laat ik nog eventjes in het midden haha... eerst maar eens afwachten tot wat voor moois deze vier donsjes uitgroeien :D

Liefs, Emely

Emely

Hoi Manon,

Ik laat het gewoon nog eventjes in het midden... wacht eerst eventjes af tot de vier pluisjes ietsjes groter zijn... en miss heb ik helemaal geen keus tussen pop en man.... :D

Maar nogmaals, in principe ben ik met beide blij, als het maar gezond is!!!!

Gr Emely

Emely

Jullie zullen misschien het treurige nieuws al gelezen hebben bij Bello's dagboek. 1 van de 4 pluisjes hebben ze in moeten laten slapen. Heel erg zielig maar wel waarschijnlijk wel beter voor het valkje.

Nu duimen voor de andere drie, dat deze wel tot prachtige gezonde valkjes mogen groeien!

Vanaf hier nogmaals, sterkte Bello!!!

Liefs, Emely en Paco

Emely

Hier de foto's die bij Bello's dagboekje ook te zien zijn. Ze zijn hier nog met z'n vieren... :(

Kimm

hoi emely,

a gossie, wat lief ;D
ik ben benieuwd welk valkje jij krijgt en ik hoop dat de 3 gezond opgroeien. dat is nog even geduld he? maar de voorpret vind ik ook altijd leuk.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bello

Emely,

kijk eens!!

"Benji"

"Dobi"

"Cato"

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Emely

Dorothé je bent Geweldig!!!

Veel liefs, Emely die het een beetje druk heeft de laatste tijd en Paco!!!

Emely

Dit zijn Paco en Lucky, voor het eerst samen vrij (omdat lucky normaal nooit zijn hokje uit wilt komen)!!!!!

Lucky zit nu op Paco's hok en het is werkelijk waar, geen gezicht hahaha, zo'n klein geel bolletje op zo'n groot hok haha...

Ze moeten duidelijk nog wennen aan elkaar maar vind het wel errug grappig dat Lucky vandaag besloot eens een vliegtochtje te maken!! :D:D:D

Sorry voor de onduidelijke foto maar het was heel onverwachts en de webcam stond toevallig al aan dus met de webcam gemaakt! Heb ook nog wat andere foto's gemaakt maar die plaats ik nog een andere keer!

Fijn weekend iedereen!

Liefs, Emely

Emely

Cato en Benji

Dobi

Cato krijgt een gele kuif!!!

Met dank aan Dorothé!!!

Zijn het geen schatjes om te zien :D

Sally

hallo Emely,
Wat een schatjes zijn die donsjes van Bello he.
Ze groeien echt heel hard!

Jij hebt de eerste keuze heb ik begrepen?
Wat leuk! En spannend, welke het gaat worden.
En ga je de namen die ze nu hebben houden? Of weet je al een andere leuke naam?

Groetjes Sally

Bello

hihi

We hebben de donsjes namen gegeven om ze uit elkaar te houden.

De nieuwe eigenaars zijn vrij om een naam te verzinnen!!!

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Emely,

Wat wordt jij netjes op de hoogte gehouden zeg.

Ik heb vanavond door de telefoon de geluidjes gehoord toen ze werden gevoerd.
Zo lief echt waar.

Groetjes Anja

*Manon*

Hoi Emely,

Wat een schatjes zijn het hé, het is wel erg leuk dat je mag kiezen.... ;D ;D

Groetjes Manon

Emely

Hoi Sally,

Inderdaad errug leuk dat ik tot nu toe gewoon kan kiezen en de namen.... ligt er een beetje aan op wie mijn keuze valt. Ik vind Cato namelijk een heel errug leuke naam voor bij Paco maar ik vind het een beetje vreemd als ik straks bv Dobi kies dat ik die dan Cato ga noemen dus de naam staat nog open tot ik het valkje uit heb gekozen :D

Hoi Anja,

Ja ja, ik word op mijn wenken bediend zeg maar :D

Oow dat lijkt mij ook super leuk om te horen. Ik denk dat ik eerdaags eens afspreek met Bello want ik begin nu toch wel super nieuwsgierig te worden en ik heb het er voor over dat ik dan even een stukje zal moeten reizen :D

Hoi Manon,

Het zijn echt schatjes om te zien en zoals ik hierboven al schrijf wil ik ze toch wel heel graag real life zien :D En zeker errug leuk dat ik mag kiezen...

Bedankt voor jullie reacties, altijd leuk om dat allemaal weer te lezen. Op het moment ben ik ziek thuis dus heb nu even de tijd genomen om te antwoorden... maar ik duik zo mijn bed weer in want voel me echt beroerd (griep, ik haat griep)!

Dus misschien dat ik vanmiddag weer even een kijkje kom nemen!

Liefs, zieke Emely en lieve Paco

Mara

Hoi Emely

Fijn als je de eerste keuze hebt  ;D. Ben benieuwd wie je gaat kiezen.

Mara