8 mei 2025, 18:10:23

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Emely

Jaja, het is rond.... mijn tweede valkje is nu hard aan het groeien van een geel donsje tot een heus valkje....
Of het een popje of mannetje word is nog niet bekend maar ik sta in ieder geval op de lijst!

Ik mag mijn valkje bij "bello" ophalen. Bij dagboeken "de drie musketiers + 4 donsjes"

Ik ben helemaal blij!!! En Paco is ook door het dolle heen, al realiseert ie zich absoluut niet dat hij straks zijn hok zal moeten delen  :P :o

Liefs, een dolblije Emely en Paco

♥Debby♥

Hoi Emely,

gefeliciteerd joh!! gaaf!!!

dat worden lange weken vol ongeduld maar met heel veel plezier om de update's te volgen!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Emely

JUISTUM  ;D

Maar zoals ik helemaal aan het begin van mijn verhaal schrijf: Geduld is een schone zaak!!!

En ook in deze situatie weer!!! Het zal me lukken en ondertussen heb ik nu natuurlijk wel Paco die ik nog steeds van alles bij leer  :D

Dus komt helemaal goed  ;D  ;D  ;D

Sally

Hallo Emely,

Proficiat! Wat leuk dat Paco er een vriendje bij krijgt. Die nu lekker aan het groeien is van een klein donsje tot een groot en sterk valkparkietje. Het wachten gaat lang duren :P. Maar wordt wel goed beloont ;)

Groetjes Sally

Bello

Hoi Emely,

Hier zitten er nog maar 3 donsjes op de foto maar zaterdag maken we weer nieuwe foto's dan kun je zien hoe hard dat ze groeien.
Niet meer normaal hoe hard dat dat gaat.

Dorothé

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Anja

Hoi Emely,

Ik kom ook eens koekeloeren in je boekje.

Gefeliciteerd met je toekomstige valkje.

Ga je voor een popje of een ventje?

Nou ik weet zeker dat het prachtige valkjes gaan worden en erg lief.

Groetjes Anja

*Petra*

Hoi Emely,

Wat leuk, een reservering. Dan gaat het best hard hoor!
De kleintjes groeien als kool  :o!
Alleen duurt wachten altijd wel een beetje lang.

Succes!!
Petra  :D

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Emely

Hoi Anja,

Leuk je ook in mijn verhaaltje terug te vinden :D Ik weet nog niet of ik voor een popje of een mannetje ga. Ik vind het een moeilijke keus. Ik weet dat ik mannetjes errug leuk vind omdat die zo leuk na kunnen praten zoals Paco al aardig doet, iets terug in mijn verhaal staat beschreven wat hij zoal zegt... Maar een popje is wel weer wat anders dus dat lijkt me dan wel weer een leuke nieuwe ervaring...
Wat zou jij doen in mijn geval :D Het is en blijft mijn eigen keus uiteraard!!! Maar gewoon even nieuwsgierig naar andere meningen.

Hoi Petra,

Ja het gaat zeker hard, ik vind het vooral errug leuk dat ik ze "op zie groeien" en dat ik in de loop van de tijd al een keus kan gaan maken op uiterlijk :D!!! Wachten duurt altijd lang maar gelukkig kan ik mijn hart ophalen aan Paco die steeds leuker word!!!

Hoi Dorothé,

Bedankt voor het plaatsen van de foto in mijn boekje en ik kan nu al niet wachten tot de volgende foto :D

Laaiend enthousiast ben ik!!!!

Liefs Emely en Paco en ..... (chico of misschien wel Cato!)

Anja

Hoi Emely,

Nou daar vraag je me wat. Als je geen eitjes en/of donsjes wilt dan zou ik voor een ventje gaan.

Maar ik zou gaan voor een popje. Ik weet nog dat ik mijn eerste valkje kocht (inmiddels heb ik er 14 en sta ik er nog voor 2 op de wachtlijst) dat was een mannetje. Wat vond ik het leuk toen hij deuntjes ging fluiten.
We hebben er toen een popje bijgekocht (zij is inmiddels overleden) zo dat ik toch een stelletje had.

Nu heb ik dus 14 valkjes waarvan 5 ventjes. Een gezellig gekwetter is het bij een.

Ik ben benieuwd wat je gaat nemen en wie weet heb je daar mss wel geen keuze in.

Groetjes Anja

Emely

Hmmm daar zeg je me wat Anja... wie weet heb ik daar inderdaad helemaal NIKS over te zeggen :D Zou het wel heel makkelijk maken...

Ik wil geen pluizebolletjes, nu niet en voorlopig niet ivm woonruimte enzo... Eitjes zijn te vervangen, daar lees ik genoeg over hier op het forum... Legnood zegt me inmiddels ook al genoeg dus in principe maak ik me daar dus niet enorm druk om. Maar het is natuurlijk errug makkelijk als ik een ventje neem, dan hoef ik me daar niet verder in te verdiepen :D

Maar wie weet bepaald het lot wat ik ga nemen... we wachten het af.... nogmaals, opzich maakt het mij  denk ik niet zo heel gek veel uit, als het maar gezond is en natuurlijk gezellig, mooi, lief, tam, enz enz... maar daar maak ik me geen zorgen om!!!

Liefs, Emely, Paco en ....... pluizebolletje :D

Bello

Wat??

Geen pluizebolletje??

;D ;D ;D ;D ;D

Dorothé en de 4 donsjes

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sally

Hallo Emely,

Dat is juist, het geslacht maakt niet veel uit. Het allerbelangrijkste is dat het gezond is.
En lief enzovoort...
Ik had eerst Kuifje (popje), dat wist ik nog niet eens dat het een popje was in het begin.
En toen had ik Kenji (ventje). Dat is nu een koppeltje (denk ik).
En nu heb ik sinds een paar weken ook nog Pietje, en van Pietje weet ik het geslacht nog niet. Maar ik denk dat het een Popje is...

groetjes Sally

Emely

Dorothé... super lief dat je ook steeds een foto in mijn verhaaltje plaatst!!!

Echt zooooo lief!! Ik smelt gewoon helemaal als ik die pluisjes zie.... En dan te bedenken dat het nog zo groot groeit he.... het is magisch!

Liefs, Emely Paco en .... (Cato of Chico)

*Manon*

Hoi Emely,

Wat leuk dat jij een donsje hebt gereserveerd bij Dorothé, wat een schatjes zijn het he en het is inderdaad heel leuk om te volgen hoe ze groeien!

Tja en dan de keus een man of pop bij Paco!!
Ik stond een jaar geleden ook voor deze keus, ik had Pipi en Pipi was een popje en ik mocht bij Caroline kiezen uit 3 valkjes... twee popjes en één man!
Ik zag het helemaal niet zitten om een man bij mijn pop te nemen, maar nu sta ik tegenover zulke keuzes heel anders... het lijkt mij zo leuk om te zien dat ze lekker samen kroelen en echt een koppeltje zijn.... dat deden Lizzy en Pipi nooit met elkaar... maar goed, jij moet je eigen gevoel volgen hé en dan zal je vast een goede keus maken!

Groetjes Manon

Mara

Hoi Emely

Wat leuk dat je een donsje bij Dorothé hebt gereserveerd. Heb je de voorkeur voor een bepaalde mutatie? Heb namelijk niet alles gelezen.  :-[

Mara