7 mei 2025, 19:59:41

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Emely

Wauw, ik mag Paco met mijn neus en mond aanraken.... weer een overwinning!!! Het word nog eens wat met mijn prinsje... :D

Ik heb gister nog wat foto's gemaakt en zal kijken of ik er vandaag aan toe kom om ze op de site te plaatsen...

Ik ben in ieder geval bere trots op Paco!!! Nu mijn handen nog leuk gaan vinden.... :S

Liefs, Emely en Paco vanaf mijn schouder!

Kimm

hoi emely,

wat leuk zeg van paco!!! happy vind alles leuk behalve mijn handen. hij durft erwel aan te knabbelen maar niet om te aaien ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Emely

ik laat Paco nu ook voorzichtig steeds wat aan mijn vingers knabbelen en dan zeg ik "zachtjes doen Paco".... en dat gaat steeds iets vriendelijker er aan toe dus wie weet wie weet.... :D

Hij gaat steeds meer op ontdekkingstocht uit... op de bank en op de salon tafel... mee de keuken en slaap kamer in enzo... echt leuk :D Hij is echt steeds leuker aan het worden!!!

Liefs, Emely

♥Debby♥

Hoi Emely,

wat goed dat paco steeds meer toelaat.. er zijn hier ook dames die gaan met hun valkjes op het toilet zitten.. en nu niet lachen hoor! hahaha..

maar daar blijven ze eerder bij je zitten en kan je dus ook meer met ze oefenen.. misschien is dat iets voor jou en paco??

kan hij niet zo snel wegvliegen en kan je hem rustig laten wennen aan je handen en vingers..

Wat leuk trouwens dat er een valkje bij gaat komen.. hoop dat je een mooi vriendje/vriendinnetje zult vinden voor Paco!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hai, happy gaat ook mee naar de wc  ;D
vind hij erg gezellig!

groetjes kim

Hermien

Hahaha ;D !

Mijn Gabber, Goofy en Silvo gaan ook regelmatig om beurten met mij mee naar het toilet. En zodra ze dan iets horen  :o  vallen (ik schrijf lekker niet wát.....) gaat het kuifje omhoog en kijken ze me met een scheef koppie aan!  Zijn het geen SCHEETJES? (de valkjes dus....) Hihihihii

Emely

Oow neej, moet dit.... komt ze weer met dat gekke ding op me af.... :S Draai me maar gauw om...

Nou vooruit dan maar, hier ben ik, ja toe maar...ik blijf zitten... je hebt me!

Hmmm lekker zonnetje zeg!!!

Ja nu zit ik echt goed... lekker warm vooral!!!

Ik heb nog wat foto's maar geen tijd meer dus miss morgen!!!

Liefs, Emely

Ps. De W.C. tip zal ik zeker onthouden...

Kimm

leuke foto;s emely  :D
de rest morgen? nou dan kijk ik weer hoor!

groetjes kim

Emely

Heel erg bedankt :D,

ik hoop dat ik er morgen aan toe kom en dat ik ze dan ook wat groter kan plaatsen... moet ff weten hoe ik dat doe.... :S

Nu is het slaapjes tijd!!!

Doei doei

Liefs, Emely en Paco

Emely

Na het douchen met de plantenspuit:

Hier alsnog de resterende foto's nu ik eindelijk door heb hoe het ook sneller kan :D:D:D

Liefs, Emely

♥Debby♥

Leuke foto's Emely!

hij heeft wel lekker genoten van de douche volgens mij!

grappig hoor!

Kimm

hoi emely,
wat een leuk koppie! dus hij vind het douchen lekker met de plantenspuit? leuk hoor en leuke foto's heb je gemaakt.

groetjes kim

Emely

Hallo,

Bedankt voor jullie leuke reacties op de foto's....

Paco vind het heerlijk om besproeid te worden met de plantenspuit....maar ik ga hem straks eens mee nemen naar de badkamer. Ik heb maar een klein badkamertje dus kan hij op de douchestang gaan zitten ofzow... dan komt hij al wat meer in contact met water hopelijk. Wie weet vind hij het helemaal geweldig en neem ik hem voortaan mee de douche in... :D

Nu dus ff douche, kom net terug van de sportschool, vandaar :D

Liefs, Emely en Paco

♥Debby♥

Nou ben benieuwd hoor..

er zijn hier ook dames die plakken de ontstopper vast aan de tegels.. en ik zag onderlaatst zelfs een speciale stok met zo'n zuignap eraan. :D

Emely

wat een handige tip zeg.... Maar Paco is op mijn hoofd blijven zitten hahaha... was er haast niet vanaf te krijgen maja, hij moest echt ff toen ik mijn haren wilde wassen.... Vol onder douche vond hij geen goed plan en vladderde dan vrolijk naar de douchestang..... Was even wennen voor hem maar denk dat ik hem vaker mee ga nemen, ik vond het wel gezellig zo! haha.... 1 groot voordeel was dat hij daar niet zo veel keus had als op mijn arm gaan zitten als ik hem van mijn hoofd af wilde... Hij valt me arm dan wel eventjes aan maar stapt daarna wel vrij snel op... dat lukt op het droge nog niet zo best hoor maar misschien straks wel door deze "douche oefening" :D

Liefs, Emely en Paco