13 mei 2025, 00:27:35

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Kimm

hoi emely,

erg leuk hoor dat je zo op de hoogte wordt gehouden door de foto's. en dan kan iedereen ook ff meegenieten. ook ik ben benieuwd.
en heel veel beterschap!!!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Bello

He wat is dat nu ziek?

Word maar snel weer beter Emely.

Kijk eens
Benji

Cato en Dobi

Maar de namen die ze nu hebben hoeven ze niet te houden.
wij hebben deze gegeven om ze zelf uit elkaar te houden.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Emely

Bedankt voor de beterschaps wensen, ik ben vandaag wel weer gaan werken maar voel me nu weer belabberd, nou ja, nog twee dagen en dan is het lang weekend ivm carnaval hier in Limburg. Ik was van plan het te gaan vieren zoals ik de afgelopen jaren al deed maar nu ik me zo beroerd voel doe ik het maar niet en ga ik een lang weekend uitrusten en uit zieken....

Bello, weer super bedankt voor het plaatsten van de fotootjes!!!

Ik verzin een naam als ik het Valkje heb leren kennen heb ik besloten, en als ik besloten heb welk valkje het gaat worden :D Heb wel wat naampjes in mijn hoofd maar het moet bij het valkje passen! Ik heb Paco ook eerst twee keer ontmoet voor ik zeker wist dat hij Paco ging heten :D Dus komt helemaal goed hoor!

Cato vind ik gewoon een heel leuke naam omdat ik door een tante van mij altijd "tante cato" genoemd werd.... en nogmaals, het past goed bij Paco ;)

Ik ga nu een hapje proberen te eten en dan vroeg mijn bedje in!!!

Liefs, Emely en Paco

Mara

Hoi Emely

Beterschap! Woon jij in Limburg? Tof hoor, nog meer Limburgers hier.  ;D

Mara

Emely

Ik woon in limburg maar ben geen limburger... :P Ik woon nu een kleine anderhalf jaar in Limburg. Het bevalt mij uitstekend hoor!!!

Liefs, Emely

Sally

Hallo Emely,
wat leuk he dat je je toekomstige valkje zo kan opvolgen, en dat je zoveel leuke foto's krijgt. Echt super! Ze zijn echt super mooi, en het gaat nog moeilijk worden welke je gaat kiezen.. :P. Of heb je al een voorkeur?

Ben je trouwens al een beetje beter?
Nog veel beterschap!

Groetjes Sally

Gerdy

hoi Emely..ik ben eens in jou verhaal gedoken en heb alles gelezen...wat een heerlijke foto s heb jij van je Paco..en spannend he het wachten op een tweede valkje...ik begon er met eentje ach toen een tweede omdat het zo zielig was alleen en nu heb ik vier koppeltjes buiten zitten en sinds een aantal weken heb ik ook een nestje..helemaal geweldig..zo vertederend en liefffffff als je bij mijn verhalen gaat kijken dan zie je de ontwikkeling van mijn poepies..ik wil er zelf toch ook weer eentje houden maar weet nog niet welke en deze komt dan echt weer binnen te zitten..het is zo stilllllll nu zonder valkje binnen.. ik blijf je verhaal volgen toppies.

gr gerdy

Emely

Citaat van: Sally op 31 januari 2008, 14:03:37
Hallo Emely,
wat leuk he dat je je toekomstige valkje zo kan opvolgen, en dat je zoveel leuke foto's krijgt. Echt super! Ze zijn echt super mooi, en het gaat nog moeilijk worden welke je gaat kiezen.. :P. Of heb je al een voorkeur?

Ben je trouwens al een beetje beter?
Nog veel beterschap!

Groetjes Sally

Het word inderdaad errug moeilijk om te kiezen maar gelukkig hoef ik dat nu nog niet definitief te doen. Ik heb nog niet een speciale voorkeur, misschien komt dat wel als ik een keer langs ben geweest bij hun!

Ik ben nog steeds behoorlijk ziekjes dus de beterschaps wens neem ik graag in ontvangst! Bedankt hiervoor!!!

Liefs, Emely en Paco

Emely

Citaat van: Gerdy op 31 januari 2008, 14:44:30
hoi Emely..ik ben eens in jou verhaal gedoken en heb alles gelezen...wat een heerlijke foto s heb jij van je Paco..en spannend he het wachten op een tweede valkje...ik begon er met eentje ach toen een tweede omdat het zo zielig was alleen en nu heb ik vier koppeltjes buiten zitten en sinds een aantal weken heb ik ook een nestje..helemaal geweldig..zo vertederend en liefffffff als je bij mijn verhalen gaat kijken dan zie je de ontwikkeling van mijn poepies..ik wil er zelf toch ook weer eentje houden maar weet nog niet welke en deze komt dan echt weer binnen te zitten..het is zo stilllllll nu zonder valkje binnen.. ik blijf je verhaal volgen toppies.

gr gerdy

Hoi Gerdy,

Wat leuk dat je eens in mijn boekje ben gedoken!!! Heel erg bedankt voor het compliment en inderdaad is het super spannend dat ik een tweede valkje ga krijgen. Ik ben ZOOOOO benieuwd hoe dat gaat met Paco...

Als ik ooit een huis met tuin heb wil ik ook een voillere maar dan blijft er hoe dan ook een koppeltje binnen zitten voor de gezelligheid :D

Ik zal binnenkort (zodra ik me weer wat beter voel) eens bij jouw verhaaltjes kijken!

Liefs, zieke Emely en drukke Paco

Anke

Hoi Emely,
Ik kom weer even bij je gluren :)
Wat vervelend dat je niet lekker bent. Ziek maar lekker uit!
Wat wordt je toekomstige valkje al groot ;D
Dat wordt vast een leuk vriendje voor Paco!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Citaat van: *Anke* op  3 februari 2008, 18:43:22
Hoi Emely,
Ik kom weer even bij je gluren :)
Wat vervelend dat je niet lekker bent. Ziek maar lekker uit!
Wat wordt je toekomstige valkje al groot ;D
Dat wordt vast een leuk vriendje voor Paco!
Groetjes Anke

Hoi hoi,

Ik ben weer aan de beterende hand maar nog wel altijd verkouden :(

De valkjes groeien inderdaad errug hard en het is schitterend om ze helemaal van klein hulpeloos dingetje tot valkje te zien groeien :D Mijn keuze is nog niet gemaakt maar gaat worden tussen Benji en Dobi... Binnenkort ga ik een keer op kraamvisite en wie weet dat ik dan een binding voel met een van de twee!

Iemand leuke suggesties wat een naam betreft??? Ik was er een beetje van uit gegaan dat ik een popje zou nemen haha, dus heb eigelijk alleen maar dames namen in mijn hoofd.

Paco en ......

Roep jullie suggesties maar, ik maak uit eindelijk toch wel zelf een keus :P

Groetjes en liefs, Emely

Anja

Hoi Emely,

Als jij op kraam visite gaat geef je ze dan van mij allemaal een dikke knuffel.

Ik vind Dobi een erg leuke naam.

Verder vind ik Loekie, Luka, Ricky, Tommy, Kay, Gaya, Joshi, Yoda, Zino.

Groetjes Anja

Gerdy

tjee een naam..dat is best wel heel persoonlijk..er zijn zo verschrikkelijk veel namen..maar ik ga er eens eventjes over nadenken.

gr gerdy

Emely

Hoi hoi,

Een naam is ook heel persoonlijk maar ideeen kan ik natuurlijk altijd gebruiken. Ik vind Zino ook wel erg leuk klinken....maar ben er zelf nog helemaal niet over uit en gelukkig heb ik nog eventjes tijd ;)

Ideeen zijn alitjd welkom :D:D:D

Liefs Emely