16 mei 2025, 21:54:51

Paco, Yuna en Kiara's Villa!!!

Gestart door Emely, 9 juni 2007, 18:47:24

« vorige - volgende »

Anja

Hey Emely,

Heb je al een naam gevonden?

Groetjes Anja

Emely

Neej nog niet echt, heb wel iets in mijn gedachte maar dat hou ik zo lang mogelijk voor mezelf ;)

Wel ga ik zaterdag 9 feb op kraam visite :D Dus dan ga ik kijken of ik al een keus kan maken tussen Dobi of Benji...

Suggesties voor namen wat goed bij Paco past zijn nog altijd welkom :D

Liefs, Emely en Paco

Caroline

En .... welke heb je gekozen??

Ik zou het wel weten.  ;)

Maar ben dan ook gek op bont en parels.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Emely

9 februari 2008, 20:53:07 #123 Last Edit: 9 februari 2008, 20:58:41 by Emely
EN HIER IS MIJN NIEUWE KLEINE GROTE LIEVE VALKJE!!!!!!

TADA......de keus is gevallen op ......

DOBI!!!! YOUR MY CUTE LITLE NEW BIRDIE!  ;D

En hier de rest van de fotootjes die gemaakt zijn bij Dorothé en Ivo waar ik een SUPER gezellige middag heb mogen doorbrengen!

Ik heb met mijn neus er boven op gezeten toen Jannes de jonkies ging voeren, ze zaten nota bene bij mij te kroelen toen Jannes kwam met eten  ;D Ook was ik er getuigen van dat Dobi of Benji bijna uit het blok kwam vliegen. Het scheelde echt heel weinig en we zaten met z'n drieen doodstil toe te kijken, als de dood dat het moment over zou gaan als we gingen bewegen.

Al met al dus een super ervaring!!! Een super middag!!!! Lekkere koekjes en lekkere thee :D

en de laatste met MIJN valkparkietje :D

Ik heb al een naam in mijn hoofd maar verklap dit pas als ik hem op ga halen bij Dorothé en Ivo!

Liefs, Emely(die helemaal in der nopjes is) en Paco

Ps. Ik was nog niet zo heel lang binnen toen Bello al errug nieuwsgierig in mijn buurt kwam. Uit eindelijk kwam ze gezellig op mijn schouder zitten en gaf ze zelfs een knuffeltjes aan mij. Ook heeft ze van mijn koekje mee zitten genieten. Dorothé en Ivo waren er stil van, dit heeft Bello nog nooit bij een "vreemde" gedaan :D Emely helemaal trots natuurlijk :D  :D ;) :) ;D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Emely

Gerdy

ooo wat een poepie..hoe oud is hij nu? wat heerlijk he als zo n kleintje bij je komt kroelen ..je kan er dan geen genoeg van krijgen.

gr gerdy

Bello

Hoi Emely,

Gave foto's  ;D en heerlijk dat ze zo om een knuffel kwamen vragen, is ook heel leuk.
Ja dat was leuk toen Jannes ze kwam voeren, maar wat is die vogel een pietje precies met zijn voer schema ;)"

Nee de naam blijft geheim.......

Ze zijn als we ze uit het blok halen ook zo rustig en totaal geen paniek of zo.

Ja het zal spannend zijn wie er als eerste uit het blok komt maar het zal zekere geen week meer duren.

"Dobi en Benji" zijn op maandag 4 weken en "Cato" is dit op dinsdag.

Ja onze Bello zoekt haar "gasten" wel uit waar ze bij gaat zitten.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Mara

Hoi Emely

Leuke foto's zeg! Echt prachtig en ondanks dat ik je gezicht niet goed kan zien, zie ik wel dat je geniet.

Ik ben benieuwd naar de naam maar ik wacht vol (on)geduld.

Mara

Emely

Haha, pietje ongeduld :P

Ik verklap het lekker toch niet eerder!!! De naam word echt pas bekend gemaakt als ik "Dobi" op ga halen bij Dorothé en Ivo. Hun weten de naam dan als eerste  ;D

Dus toch wat geduld hebben of heel hard hopen dat "Dobi" heel snel uitvliegt en zelfstandig word  ;) 

Liefs, Emely en Paco

Anke

Hoi Emely,
Wat leuk dat je nu een valkje hebt uitgekozen ;D
De foto's zijn erg leuk om naar te kijken!
Nu nog even geduld hebben tot Dobi zelfstandig is!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Emely

Citaat van: *Anke* op 10 februari 2008, 11:52:23
Hoi Emely,
Wat leuk dat je nu een valkje hebt uitgekozen ;D
De foto's zijn erg leuk om naar te kijken!
Nu nog even geduld hebben tot Dobi zelfstandig is!
Groetjes Anke

Dank je Anke, en geduld kan ik opbrengen hoor, nu helemaal nu ik hem met eigen ogen heb gezien en heb kunnen knuffelen! ;D

Liefs, Emely

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Emely

Bello

Verrassing!!!

Kijk eens ik kan al op een vinger zitten

ben een beetje verlegen

Dorothé