Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sanna

Hoi Sally,

Je kunt toch altijd zelf nog een goed huisje voor Pietje zoeken als het niet gaat bij jou vogeltjes? Kun je meteen ook zelf een beetje in de gaten houden waar ze terecht komt.

Groetjes, Sanna

Sally

Hallo Sanna,
Daar heb je wel gelijk in, Ik ga er in ieder geval eens goed over praten met mijn mama , want die had dan toch toegestemt , maar toen ze Kuifje en Kenji zag wipwappen had mijn mama ook direkt gezegd om Pietje dan toch maar niet bij hun te zetten, omdat ze anders zouden ruzie'en. Ik ga (als ik nog niet telaat ben) dan toch eens vragen of Pietje bij mij mag komen wonen, en dan zal ik zelf wel zien hoe dit ga lopen.
Ik vind dit wel spannend, en heb er wel zin in.Pietje is dan ook zo'n schat, die zich ook graag laat kroelen.
Kenji laat zneige trouwens de laatste tijd ook meer en liever kroelen, zelfs als hij los zit op mijn schouder, en hij kruipt de laatste tijd ook op mijn kraag en gaat dan met zijn kopje tegen mijn kin aanduwen om gekroelt te worden, met die schattige piepgeluidjes. Het is zo'n schat!
Maar hij pitst me ook soms in mijn keel of in mijn lippen, da is dan weer minder! maar da is denk om aandacht te trekken? :D

Groetjes Sally

Sanna

Anja

Sally

hey Sanna,
Jij bent ook de leukste thuis? :D
En Anja lacht gewoon mee :P

Hallo Allemaal,
Nu weet ik nog niet of Pietje wel of niet hier komt wonen, er heeft al iemand gereageert op Pietje.. En nu gaan ze effe aankijken hoe dit gaat lopen. Mijn zus wil de kooi en al het eten enzo ook kwijt, en met de kooi kan ik niets doen dus.. ze willen eerst kijken of ze de kooi ook kwijt raken, zo niet gaat Pietje met de kooi en al weg en komt hij niet naar mij :(.
We zullen wel zien hoe het loopt, en anders als dan mijn Kuifje en Kenji in het voorjaar een nestje krijgen (en dat dit goed loopt) dan ga ik daar misschien nog een kleintje van houden.. We zullen wel zien, het komt allemaal wel goed. :)

groetjes Sally

Anja

Kun jij de kooi er niet bij nemen? Dan heb je altijd een reservekooi stel dat er ooit 1 ziek wordt of zo.

Is maar een idee.

Groetjes Anja

Sally

Hallo Anja,
Met die kooi ben ik echt niets, ik heb hier nog die witte kooi staan waar ons Kuifje in het begin in heeft gezeten. En Kenji toen hij pas hier kwam wonen. Dus ik heb al 1 kooi op overschot..

groetjes Sally

Sanna

Citaat van: Sally op  6 december 2007, 16:59:47
hey Sanna,

Ik heb ook zo'n sadiste in huis.... die trekt haartjes en moedervlekjes uit m'n nek :-X :-X :-X

Groetjes, Sanna

Sally

Citaat van: Sanna op  6 december 2007, 21:37:11
Citaat van: Sally op  6 december 2007, 16:59:47
hey Sanna,

Ik heb ook zo'n sadiste in huis.... die trekt haartjes en moedervlekjes uit m'n nek :-X :-X :-X

Groetjes, Sanna

Whaha!
aw... Da moet ook heel pijn doen.
Kuifje vind het de laatste tijd ook leuk om zo opeens in mijn oren te bijten! Ook ni leuk!. :P

groetjes Sally

Mara

Hoi Sally

Wat jammer dat Pietie misschien niet naar je toe komt. En over die kooien, ik heb zelf vier kooien achter de hand.  :-X Gewoon puur uit voorzorg, ook als er eens een vogeltje komt aanvliegen.

Mara

Sally

Hallo iedereen,

Ik heb een super leuke verassing voor jullie. :)
Wacht maar even en je zult het meteen weten.

Groetjes Sally

Mara

Hoi Sally

Je hebt foto's!? En ik denk dat Pietie bij je is?

Mara

Sally

Mara

Sally

Hallo Mara,

verassing is verassing he. ;)