Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sharon

Hey Sally,
misschien val ik een beetje in herhaling, maar wat een ontzettend mooie foto's weer meid.
Niet te geloven hoe goed het daar gaat bij jou met Kenji en Kuifje. Ik heb altijd al geweten dat je het goed zou doen en dat het je zou lukken!
Nog even, en Kenji is al net zo tam als Kuifje  :)
Ik zou ook supertrots op ze zijn hoor, dat ben ik trouwens ook, en het zijn niet eens mijn valkjes  ;D
Ga zo door!!

Groetjes,
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Sally

Citaat van: Sharon op  9 september 2007, 21:07:56
Hey Sally,
misschien val ik een beetje in herhaling, maar wat een ontzettend mooie foto's weer meid.
Niet te geloven hoe goed het daar gaat bij jou met Kenji en Kuifje. Ik heb altijd al geweten dat je het goed zou doen en dat het je zou lukken!
Nog even, en Kenji is al net zo tam als Kuifje  :)
Ik zou ook supertrots op ze zijn hoor, dat ben ik trouwens ook, en het zijn niet eens mijn valkjes  ;D
Ga zo door!!

Groetjes,
Sharon

Hallo sharon,
Ik hoor het graag genoeg dus van mijn part mag je altijd in herhaling vallen, ik vind het helemaal niet erg  ;D.
In het begin wist ik niet of het wel goed zou komen en hoe het ging lopen, maar met heel wat geduld ben ik heel ver gekomen. En ik heb hem nogmaar 2 weken. IK ben ook super trots op Kenji en op Kuifje ook natuurlijk.
Kenji let nogwel heel goed op terwijl Kuifje alles op zich laat afkomen. Kenji stapt nog niet op je vinger als je die voor hem houd, dan gaat ie ervan lopen. Maar als mijn arm of hand rustig op tafel leunt spring ie er wel vanzelf op. En ie vlieg (als kuifje bij me zit) ook vanop een afstand naar me toe. Daar verschoot ik wel van. Maar het was zo een leuke ervaring!. Ik ben echt super blij met mijn 2 schatjes!.
Misschien val ik ook in herhaling maar ik zie ze ontzettend graag!. dit kan ik wel 100x zeggen. en dat is nog niet genoeg. :D

groetjes

Christine

Citaat van: Sally op  9 september 2007, 20:04:01
Citaat van: Christine op  9 september 2007, 15:02:03
Wat ben ik blij dat alles zo goed gaat!
Ik zei je het toch dat je Kenji uit de kooi moest halen :P
Hier doe ik dat ook altijd...
Gisteren is er een zusje vertrokken naar iemand uit Tienen.
Een cinnamon geelwang.
Maandag weet ik er meer over ;)

Geef een kroeltje aan Kenji!
Christine :-*

Ik ben toch blij dat ik er even mee heb gewacht tot ie aan me gewend was. En ben nu ook blij dat ik het heb aangedurft om hem los te laten. Het is echt zalig als er zo 2 valkjes op je arm of schouder zitten. Ik ben helemaal verliefd op mijn schatjes!.
Leuk dat je cinamon geelwang een huisje heeft gevonden.
Is zij ook op dit forum?
groetjes Sally

Nee hij is niet op het forum.
Maar heb er elke dag contact mee!
Hij zit met mij op de trein, hij kan Lobke al kroelen door de tralies enzo dus dat is heel goed! :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Sally

Hallo christine,

dat is wel leuk dat ie Lobke al kan kroelen door de tralie's.
Lobke is een hele mooie naam ook trouwens!

groetjes Sally

danielle

Wat gaat het allemaal goed zech!
Je bent goed bezig!

Hier gaat het ook goed met het tam maken, binnenkort zal ik er iets over schrijven.

Groetjes Danielle

Sally

Hallo danielle,
Dankjewel!

Ternet zijn Kuifje en Kenji weer even los geweest.
Even op tafel gezeten en toen zaten ze allebij op mijn arm te knarssnavelen. Of hoe jullie het ook noemen. Wel een irritant geluidje als ze het allebij even hard doen :D.
Spijtig dat ze weer zo rap in het kotje moesten. Maarja in het weekend kunnen ze weer lang uit hun kooitje. Dan zijn mijn ouders normaal gezien weg.

groetjes sally

Sanna

Hoi Sally!

Helaas was ik jouw dagboekje uit het oog verloren (ik kreeg ineens geen meldingen meer van nieuwe reacties ???), maar ik heb hem weer teruggevonden. Wat is er veel gebeurd bij jou! Wat super leuk dat het zo goed gaat met Kuifje en Kenji :D. En wat zeg je nou tegen je ouders die dachten dat Kuifje minder tam zou worden? ;D ;D ;D Je hebt het echt prima gedaan hoor, eerst Kenji tam maken voordat hij eruit mocht. Je ziet nu hoeveel plezier je ervan hebt. En wat zijn ze lief met elkaar :-*. Geweldig dat het zo goed klikt! Heel veel plezier verder met je schatjes en maak maar lekker veel foto's voor ons ;) ;D.

Groetjes, Sanna

Wilma1

Hoi Sally,

Het gaat super bij je met de 2....wat leuk om ze zo te zien genieten, van het stuk brood, de vrijheid en ze raken steeds meer aan je gewend! :D

Logisch dat je ze niet meer wilt missen!  ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anja

Hoi Sally,

Het gaat erg goed bij jou zeg. Dat is wel een complimentje waard hoor.
Ik vind ook dat je een erg mooie handtekening hebt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi sally

Je hebt een hele mooie handtekening.

mara

Anke

Hoi Sally,
Wat leuk dat het zo goed gaat bij jou!
Geniet maar lekker van je twee schatjes.
Ook ik vind je handtekening erg leuk ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

danielle

Ja een mooie handtekening van twee hele mooie valkjes!!!!!!

Groetjes Danielle

Sharon

Hoi Kuifje, Kenji en Sally,
hoe is het vandaag met jullie gegaan? Alles goed hoop ik. Maar dat denk ik van wel  :)
Ik wou even zeggen dat mijn baasje en ik vinden dat je een heel mooie handtekening hebt. Hoe heb je dat gedaan, zo die foto's naast en onder elkaar?

Goede nacht!

Kroeltjes
* Levi *

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Sally

Hallo sanna,
Lief dat je nogeens komt kijken in mijn boekje. gistere heb ik geen tijd gehad voor op de computer te komen en vandaag ook niet zoveel dus kom ik nu maar rap nog iets zeggen.
Tegen mijn ouders zeg ik nu. "zie je wel dat ik Kenji wel tam kreeg en dat Kuifje ook tam blijft" en daar zeggen ze dan niet veel op. :D.
Ik heb echt veel plezier van de 2 lieverds. alleen spijtig dat ik ze niet zoveel kan loslaten door de week als mijn ouders thuis zijn. Ik zal morgen nogwel eens wat foto's maken voor jullie.;D.

Hallo wilma,
Het gaat hier inderdaad super met mijn 2 lieverds.
Als zij genieten geniet ik ook natuurlijk. Het zijn 2 schatjes.
Ik kan ze inderdaad niet meer missen. :D.

Hallo anja,
Dankjewel voor je mooie complimentjes. :D

Hallo mara,
Heel erg bedankt!

Hallo Anke,
Ik geniet elke dag weer van mijn 2 lieverds. Alleen spijtig dat ze niet zo vaak los unnen als mijn ouders thuis zijn.
Dankjewel voor je complimentje!.

Hallo Danielle,
Dankjewel!

Hallo Sharon En Levi,
Gisteren heeft baasje niet zoveel tijd gehad voor ons. Ze moest vlak na het werk de konijnekotten uitkuisen en nog douchen en eten en naar de hondeschool. De tijd die ze nog over had heeft ze wel benut en heeft ze met trostgierst in haar hand in de kooi gezeten. Wat was dat weer lekker.
Spijtig genoeg kunnen we vandaag ook niet uit de kooi want ze moet deze avond weer weg. Morgen en in het weekend gaat ze het weer helemaal goed maken. En dan komen er weer foto's van ons. :D
Dankjewel dat jullie mijn handtekening mooi vinden.
Ik heb dit via een foto bewerkings programma gedaan...

groetjes Sally
Kroeltjes Kenji En Kuifje

Sharon

Hoi Kuifje en Kenji,
trosgierst is idd heel erg lekker hè. Ik smult daar ook altijd van. Maar ik moet de laatste tijd steeds meer moeite doen om het te kunnen eten. Ik moet echt heel dapper zijn wil ik trosgierst eten. Gelukkig ben ik best wel dapper  ;D
Bij mij komt het ook wel eens voor dat mijn baasje geen tijd voor mij en Davina heeft. Zij maakt het dan meestal ook de dag daarop weer goed door extra veel aandacht te geven.
Volgende week moet mijn baasje weer naar school (hogeschool), en dan heeft ze ook niet zo heel veel tijd meer voor ons. Maar we zullen zeker nog genoeg aandacht en liefde krijgen.

Kroeltjes
* Levi *
Hun dagboekje