Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Sally

Hallo anja en mara.

Ik zit vol verrassingen  ;D

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Mara

Citaat van: Sally op 16 augustus 2007, 20:38:00
Hallo anja en mara.

Ik zit vol verrassingen  ;D

Hoi Sally

Ik merk het dat je vol verrassingen zit. Haha, maar goed ook. Hoe is het nu trouwens met je?

Mara

Sally

Hallo mara,

Met mij gaat het wel weer...
Alleen vind ik het serieus flauw van mn ex dat ie me totaal negeerd. Ik was er dus afgelopen vrijdag nog geweest (zaterdag was het opeens uit) en had toen een dvd van de vriend van een vriendin van mij bij. Maar ik was hem daar vergeten. Dus zaterdag krijg ik dat smsje dat ie zneige niet goed bij me voelt blabla... Dat het beter gedaan is tussen ons.
Dus ik al teruggestuurd ja misschien is dat wel het beste he.. en nogaltijd goede vrienden had ik erbij gezet. maar meneer heeft niets meer terug gereageert daarop.
Een dag later stuur ik een sms "je hebt die dvd van Yves nog"
Maarja daar reageert ie ook niet op...
Al maar goed dat Yves (vriend van mn beste vriendin) de maat van mn ex is en dat hij die dvd dan daar eventueel kan gaan halen.
Ik zet er geen voet meer binnen dat weet ik wel :).

Vrijdag toen ik naar huis ging ging mn toenmallige vriend nog naar zijn jeugdhuis. En naartschijnt had ie tegen zijn maten gezegd "ik heb Sally maar buiten geschupt voor naar hiet te kunnen komen"
En dat is dus dikke zever want ik had zelf voorgesteld om naar huis te gaan omdat het helemaal niet meer leuk was!.
Tja... Jongens...
Ahja ander en beter.

groetjes

Mara

Hoi Sally

Dat is zeker niet leuk, maar gelukkig gaat het weer wat beter met je.

mara

Anja

Hoi Sally,

Leuk is anders maar zolang jij weet wat er gebeurd is laat je hem toch zwetsen.

Groetjes Anja

Sally

Hallo

Ja ik weet wel beter. Dat ie maar zevert als ie daar gelukkig mee wordt. Het kan me niets meer schelen.

Groetjes

Anja

Sally

Hihi,
tja is toch zo? Ie gaat me niet kunnen blijven negeren ze. Ie zal me nog genoeg tegenkomen ie woont ier vlakbij dusja. En de vriend van mn vriendin das daar ne maat van en daar gan we dus ook soms mee uit... Dus zal hij er wel eens bij zijn ook.
Tja als hij zo doet kan ik dat ook. Ik ben ook best goed in negeren. :D

Nu slaap ik nog ni eh.  Direkt toch eens in bed kruipen :D
Maar ben nog bezig met christine op msn ook dus...

groetjes en slaapwel alvast

Mara

Hoi Sally

En, nog een goed gesprek gehad met Christine?

Mara

Sally

hallo mara,

Ja we hebben een goed gesprek gehad.
maar heel heeft het niet meer geduurrt.

groetjes

Anja

Hoi Sally,

Hoe is het met die lieve Kuifje.

Groetjes Anja

Sally

Hallo anja,

Met ons Kuifje gaat alles goed ze.
Alleen is ie vandaag nog niet uit zn kooitje geweest omdat ik er gewoon de tijd nog niet voor heb gehad. Maar sewwens mag ie weer even zijn vleugeltjes strekken.

groetjes

Anja

Hoi Sally,

Dat kan wel eens gebeuren hoor. Heb je de broek inmiddels af?

Groetjes Anja

Sally

pff nee,

Het werkte allemaal tegen. de draad sprong telkens. En die broek is dan zoo lang dus is dat altijd wel een eindje dat je moet stikken.
Kuifje is dus nog altijd niet uit zn kot geweest vandaag en het gaat er niet meer van komen denk ik. Ik moet me dringent gan klaarmaken. (douchen, spullen pakken) voor naar mijn vriendin te gaan en daarna naar het concertje.
Ik baal nu wel omdat ie niet uit zn kot is geweest!. Vind het heel erg!

groetjes