Kuifje, Kenji en Pietje's avonturen...Een verhaaltje voor Kuifje.

Gestart door Sally, 5 juni 2007, 18:33:16

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Sally,
Wat een leuk filmpje!!!
Heerlijk om kuifje zo te zien genieten ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Sally,

Het lijkt mij ook dat het geen tam valkje is. De prijs verschilt hier wel eens en de exacte prijs weet ik ook niet. Deze ziet er wel beter uit dan die vorige moet ik zeggen. Qua verenpak dan.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sally

Ook al is het een voliere valkje, ook die kunnen goed tam worden hoor. Als ze maar regelmatig in contact komen met mensen, het duurt misschien iets langer, maar dat ligt aan jou of je het er voor hebt. En sommige valkjes zijn nu eenmaal geen mensenvalkjes, als je begrijpt wat ik bedoel.

mara

Sally

Hallo anke.

Ik geniet er ook telkens van als ik ons Kuifje zie genieten :).
Hij is hier nu weer over mijn bureau te trippelen en met vanalles aan het gooien op mijn toetsenbord :D.

Hallo Anja en Mara

De mensen van de valk van de advertentie hebben alweer gereageert. En het is idd geen tam valkje. Maar hij is nog wel beschikbaar.
Misschien overweeg ik het wel...
Spannend he? :)

groetjes

Anja

Hoi Sally,

Bedenk van te voren goed dat je er veel tijd in moet steken om dit valkje tam te krijgen. Het gaat anders als bij je Kuifje. Dit is niet l*llig bedoeld maar ik wil je behoeden dat het je straks tegen valt.

Groethjes Anja

Sally

Hallo anja,

Ik weet het goed genoeg ze dat het niet zo simpel gaat zijn.
daarom zeg ik "misschien overweeg ik het wel". Eerst nogeens goed over nadenken. Want ik werk voltijds... Dus zo heel veel tijd heb ik er nu ook weer niet voor.
En dan heb je hier mijn ouders nog eh. En mijn moeder die er bang voor heeft.
Maar ik wil gewoon heel graag een vriendje voor ons kuifje zodat als ik niet thuis ben dat ie toch iemand heeft om mee te spelen en tegen te kwebbelen.
Ahja hier ga ik toch heeel erg over nadenken.
Misschien toch beter een tam?
Pff ik weet het niet meer...

groetjes

Dafrinja

Wow, mooi filmpje hoor. Wat kan Kuifje genieten zeg hij houd niet meer op en krijgt er blijkbaar geen genoeg van.
Moooooi! Lieefffff! ;D ;D ;D

groetjes Dafrinja

Sally

Hallo dafrinja,

Dankjewel
Ons kuifje kan inderdaad heel erg genieten van dat hij natgespetst wordt. Er komt wel een eind aan ze :D.
Als ie er genoeg van heeft heeft ie er genoeg van. En dan vliegt ie gewoon op mij en komt ie zneige uitschudden bij me zodat ik ook een douche krijg :P.
Dan ben ik ook gelijk gewassen eh :P

groetjes

Anja

Hoi Sally,

Ik zou dan toch gaan voor een tam valkje omdat je aangeeft dat je er niet zoveel tijd voor hebt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Sally

Daarom zei ik ook al dat je er veel tijd in moet steken als het inderdaad geen tam valkje is. Je moet er echt heel goed overnadenken.

Christine, ook van het forum, heeft volgens mij ook nog jongen zitten. Misschien dat je eens met haar contact kunt opnemen?

Mara

Sally

Hallo mara,

Khem christine al op mne msn staan.
Ook ivm haar jongen :).

groetjes

Mara

Hoi Sally

Haha, nou, dat is goed natuurlijk. IK dacht, laat ik eens meedenken...ben je me al voor geweest.

mara

Sally

Hihi,

Ja mara... Da had ik ullie nog ni meegedeelt he. Het was natuurlijk een verassing voor als het er van gaat komen dat ik daar een jong van neem...

groetjes

Anja

Hoi Sally,

Dat was zeker een verrassing zeg.

Groetjes Anja

Mara

Hoi sally

Dat was inderdaad een verrassing.

mara